Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies käyttäytyy näin?

Vierailija
31.07.2011 |

Parisuhde oli sellaista, että minä hoidin lapset,kodin ja raha-asiat (annoin rahaa miehellekin). Mies oli työtön, meni ja tuli miten sattuu, yritti käydä kursseja toisella paikkakunnalla, yritti reissuhommia missään onnistumatta. Kävi meillä sitten huutamassa ja potemassa elämäänsä ja hakemassa seksiä. Miljoona viestiä hän sitten aina laittoi reissuiltansa tai soitti ja mesosi, että eroaa nyt, kun minä olen tällainen hirviö. Minä en koskaan saanut eropäätöstä tehdä, koska se on uhkailua, enkä myöskään saanut elää sen mukaisesti (mm. lupia kyselemättä, saanko mennä lasten kanssa kavereille kylään tms.), että olisimme eronneet, vaikka mies sitä julistikin. Sitten, kun halusi taas olla yhdessä ripitti minua kaikesta, jonka "olin tehnyt hänen selkänsä takana", vaikka kyseessä olivat tilanteet, jolloin hän oli tavoittamattomissa mykkäkoulussa.

Omasta mielestään mies on kiltti, rakastava ja auttavainen. Minä vain kohtelin häntä väärin. En koskaan tehnyt laskelmoidusti niin, mutta totta on,että len ollut hyvin uupunut kaikkeen,eivätkä voimat ole meinanneet riittää miehen kannatteluun.

Mies painottaa kuitenkin yhä tekstarein ja spostein,kuinka hän on ihana ja minä sairaista sairain. Hän arvostelee ystäväni, läheiseni ja minun fyysiset ja henkiset ominaisuuteni. Olen ihan rikki.

Hän on neljän kuukauden ajan soitellut minulle aika ajoin baarista kertoen naisista siellä,kertoen,kuinka hänestä pidetään,kuinka hän antaa upean itsensä pian seuraavalle,joka osaa häntä arvostaa toisin kuin minä.Eilen tuli monta spostia,joissa hän kirjoitti,kuinka pääsee viimein tunkeutumaan kosteaan ja halukkaaseen ja siinäpähän sitten jään ruikuttamaan,kun joskus tajuan,mitä menetin. Yöllä tuli tekstari,kohta menen ja olemme historiaa.

Miksi hän tekee tällaista? Jos hän inhoaa ja vihaa minua,niin miksi hän viestittelee yhä? Miksi on pakko saada aina vain haukkua? Miksi hän kertoo toisista naisista ja aktistakin ihan askel askeleelta? Minusta hän on ollut aina niin mustasukkainen,etten ole koskaan saanut edes sanoa,että joku mies olisi ollut vaikka hyvä asiakaspalvelija,niin jo on tullut kommentti,että antoiko hyvää kyytiä takahuoneessa...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkä on idiootti ja luuseri, kun ei saa mitään aikaiseksi tai edes vakituista työpaikkaa niin näkee "miehuutensa" siinä että mulkoilee ja pomoilee, kun ei ole realisoitunut elämässään, ei pysty mihinkään, niin haluaa olla ainakin sinun pomo. Ainoa hyvä asia, mitä hän on elämässään tehnyt, on ihana vauva. Kiitos siitä, mutta nyt on aika elää. Älä tuhlaa elämääsi tohon ihmiseen. Se on sekaisin, ja tämä ainoastaan sen ongelma. Elät, olet onnellinen että sinulla on vauva(monet vain ei saa ja se on just suru), et tuhlaa edes iltapäivää ajattelemassa surullisia ton ääliön takia. Mene ulos, pubeihin enemmän, päivitä facebook prof., löydä uudet asiat, äläkä enää tuhlaa päivääkään elämästäsi miettimällä tota luuseria. Elämää on vain 1, ethän tuhlaa sitä! ETEENPÄIN!!! Jätkä on idiootti ja luuseri, kun ei saa mitään aikaiseksi tai edes vakituista työpaikkaa niin näkee "miehuutensa" siinä että mulkoilee ja pomoilee, kun ei ole realisoitunut elämässään, ei pysty mihinkään, niin haluaa olla ainakin sinun pomo. Ainoa hyvä asia, mitä hän on elämässään tehnyt, on ihana vauva. Kiitos siitä, mutta nyt on aika elää. Älä tuhlaa elämääsi tohon ihmiseen. Se on sekaisin, ja tämä ainoastaan sen ongelma. Elät, olet onnellinen että sinulla on vauva(monet vain ei saa ja se on just suru), et tuhlaa edes iltapäivää ajattelemassa surullisia ton ääliön takia. Mene ulos, pubeihin enemmän, päivitä facebook prof., löydä uudet asiat, äläkä enää tuhlaa päivääkään elämästäsi miettimällä tota luuseria. Elämää on vain 1, ethän tuhlaa sitä! ETEENPÄIN!!!

Vierailija
2/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan muuttaa asumaan sellaiseen asuntoon jota ei tarvitse lämmittää puilla. Jos asuminen on noin vaativaa niin miten yksi ihminen jaksaa kaikesta huolehtia, pelkkä pienten lasten hoito on kokopäivätyö. Mikä miestä vaivaa kun ei edes talonpidossa auta. Hän taitaa olla todella oikeasti vakavasti avun tarpeessa. Jos kaikki remontit lopahtaa kesken, ei pysty pitämään työpaikkaa jne niin eihän se normaalia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, nyt tyttö, jätät sen ääliön. Sulla on vain 1 elämä. Haluatko olla nyt 80v. Ja kaikki mitä koit miehen kanssa 80 vuoteen ASTI on tämä mitä nyt saat tästä "miehestä". Yksin olisi paljon parempaa, kuin tämän ääliön kanssa. Miksi annat hänelle mahdolliseksi kiduttaa itseäsi? Mikä tämä- olet muka niin paha, kertoo kuinka muu kostea nainen hänet haluaa? Mikä TÄMÄ? Jos haluat olla uhri, jatka vain. Jos arvostat elämäsi, sun vauvojen elämää, herää, ole yksin, koska toi narsisti paska vain aivopesee sinua, ja jos viestii että on just "naisen kanssa" niin pelkästään siitä viestistä näet, hän ei ole mikään mies. Ole siis yksin, sitten löydät miehen, elät tavallista onnellista elämää kuin muutkin. Mutta jos nautit olemasta uhri, ja haluat 80v. olla ylpeä siitä että siedit tällaiset, ja tuhlasit elämäsi, niin siedä vain.

Vierailija
4/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastaajille!

Vierailija
5/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkainen. Siis ei normaalia enää, vaan lähinnä psyykkinen häiriö...

Vierailija
6/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pian, jos elossa pääset.

Vierailija
7/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hakenut apua jo pitkään ja käyn psykologilla. Minulla on erittäin huono itsetunto ja tämä kaikki on ollut todella rankkaa. Yritän olla analyyttinen ja rehellinen itseni suhteen.

Mies on kuitenkin sitä mieltä, että minun täytyisi herätä, minä olen sairas, kun en tajua omaa osaani kaikessa ja olen tuhonnut hänet tahallani. En ymmärrä mistä hän puhuu ja itse koen hänen tekonsa ja sanansa hyvin usein erittäin epäloogisiksi ja pelottaviksikin. Olen kuitenkin ollut tässä kaikessa hyvin yksin ja totuus on hämärtynyt. Mietin aina vain, onko tosiaan niin, että mies on ok ja minä hullu...

Vierailija
8/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vain tavallinen tyhmä, jotenkin yksinkertainen vai onko sinun kasvatettu niin perinpohjaisesti 19800-luvun naisen rooliin, että et älyä edes kyseenalaistaa miehen käytöstä?

Elä ohan ikiomaa elämääsi, poista miehen viestit avaamatta eläkä vastaa häneltä tuleviin puheluihin.

Niin yksinkertaista se on. Mutta jospa sinä kuitenkin jollakin tavalla nautit siitä, että ole miehen kiusaamana? Marttyyrinkruunusi loistaa tänne asti.

Vierailija
9/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen käytöstä, ampuu hän täysillä kaikin tavoin haukkuen ihan kaiken mitä edustan ja mitä olen, jotta tajuaisin, kuinka vaikea ja hirveä olen ja kuinka upea mies mies on ollut, kun hän on yrittänyt minua sietää.

Vierailija
10/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hullu, mutta hulluksi kai sitä tulee, jos tuollainen vaan jatkuu.

Miehesi ei ilmeisesti ole osallistunut itse tällaiseen psykoterapiaan tms.?

Minullakin on mies, joka on osa-aikatyössä viikonloppuisin. Muutoin siis makaa kotosalla joko sohvalla tai pelaa tietokoneella. Ja haukkuu päivittäin kaikki läheiseni. Ja on erittäin herkkä suuttumaan minulle ja lapsille. Kommentoi kaikki tekemisemme negatiiviseen sävyyn. Mihinkään kysymyksiin ei vastaa kuin vastakysymyksillä. Lapset kun pyytävät jotain, saavat vain huutoryöpyn aikaiseksi, sillä mies ei kuulema ole kenenkään palvelija?? Tämäkin on raskasta.

Tuollaisia viestejä en ole ainakaan vielä saanut hänen epäonnistuneilta reissutöiltään. Mutta mykkäkoulua kyllä. Eilen juuri avauduin kaverilleni, joka sanoi, että onhan hän huomeannut, että mieheni on "Äijä", mutta että ei tuo normaaliakaan enää ole.

Itsetutkiskelun paikka. Minun onneni nyt vaikuttaisi olevan se, että mieheni onnistui pääsemaan uudelleenkoulutukseen haluamalleen alalle ja eri paikkakunnalle. Odottelen koulun alkua kuin kuuta nousevaa. Ikäänkuin saisin rauhassa miettiä sitten asioita. Itse en ole toistaiseksi hakenut mistään keskusteluapua.

Tsemppiä sinnekin.

Vierailija
11/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös yksi ystävä, joka omasi käsittämättömän huonon itsetunnon vaikka oli kuvankaunis. Hänen miesongelmaansa (samanlainen kuin ap:n) pohdittiin sitten vuosikausia niin kavereiden kuin terapeuttien kanssa kunnes tajusin, ettei hän itse tehnyt asialle koskaan mitään vaan halusi vain ainoa vatvoa sitä. Ihmissuhdeongelma oli hänen elämänsä keskeisin sisältö. Ap kuulostaa ihan samalta ja sanookin käyneensä jo vuosia psykologilla.

Av-palsta ei ole oikea paikka tarpoa tällaisia loputtomia soita muiden ihmisten kanssa. HERÄÄ!!!!! SINÄ TIEDÄT KAIKKI FAKTAT, TEE JOTAIN!!!!!

Vierailija
12/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes siltä, että meillä olisi sama mies. Tämä mies on ollut niin mielettömästi poissa osallistumatta mihinkään ja minun tietämättäni missä hän varsinaisesti on, että voisi aivan hyvin jossakin sohvalla ollakin makaamassa.

Hän kertoi olleensa loppusyksyn ja talven koulutuksessa. Loppunäyttöä hän ei kuitenkaan koskaan suorittanut, eikä työllistynyt tätäkään kautta. Hän ei kuulema kenenkään orjaksi rupea ja tällä alalla alkupalkka on hänelle liian matala.

Vierailija
13/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käytös kuulostaa narsistiselta. Tässä lyhyesti narsistin tyypillisiä piirteitä:

ominaista erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Henkilö kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen. Esiintyy väestössä hieman alle yhdellä prosentilla. Tutkitusti narsisteista 50-80 prosenttia on miehiä.

- Suuruudenhullut kuvitelmat omasta erinomaisuudesta ja ylivertaisuudesta.

- Epärealistinen minäkuva: keskittyy ajatuksissaan rajattomaan menestykseen, voimaan, kauneuteen ja rakkauteen.

- Vaatii läheisiltään ylikorostunutta ihailua.

- Olettaa erityiskohtelua: ei sopeudu yleisiin sääntöihin.

- Hyväksikäyttää muita. Ei osoita kiitollisuutta.

- Kyvytön empatiaan ja huomioimaan muiden tarpeita.

- Ylimielinen ja röyhkeä käytökseltään ja asenteiltaan.

- Kadehtii muita, mutta luulee toisten kadehtivan häntä.

Lähde:

http://www.narsistienuhrit.info/narsismi.html

Vierailija
14/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin vain sivuhuomautus etta jata ihmeessa tuollaiset ilkeat viestit kuin nro 5 aivan omaan arvoonsa. Siina puhuu ihminen jolla kaikesta on vain yksi kapea-alainen totuus eika ole oikeaa elamaa nahnytkaan.

Mutta sitten tilanteeseesi. Tosi hienoa etta kayt psykologilla, ainakin saat ammattiapua. On aivan tavallista etta todellisuudentaju alkaa hamartymaan. Kun tarpeeksi kauan paukutetaan etta joku asia on siten ja siten, niin syysta tai toisesta vastaanottavainen mieli kylla alkaa uskomaan siihen. Talla on nimikin: manipulointi.

Jos sulla on oman itsetuntosi kanssa ongelmia, ehka jo lapsuuden turvattomuudesta johtuvia niin koita tyoskennella sen eteen psykologin kanssa. Ansaitset ihmisarvoisen, kauniin elaman ihan omana itsenasi!

Tuo miehen kaytos on ihan sairasta. Todellakaan millaan tavalla ei kuulu normaalin kayttaytymisen piiriin. Sinulla olisi oikeus asettaa tuolle rajat ja rauhallisesti todeta ettei sinua voi kohdella noin. Tiedan etta se on lahes mahdoton tehtava jos itse on ihan rikki ja alistettu. Mita ihan ensin voit tehda, on lakata lukemasta miehen sposteja tai tekstareita. Saastat itseasi, ei tuo sonta ole mistaan kotoisin.

Miehesi voi huonosti, omassa itsessaan. Siitahan tassa on kyse, eika suinkaan siita mita SINA olet mukamas tehnyt tai jattanyt tekematta. Hanella se mielenterveydellinen ongelma on, ei sinulla. Han dominoivamana tyyppina projisoi sen sinuun, joka alisteisempana suostut ottamaan sen vastaan. Miehesi ehka haluaisi takaisin luoksesi mutta ei pysty pyytamaan anteeksi, siksi vetaa kaytoksensa toiseen aarilaitaan kuten nama seksiviestit muista naisista. Tuohan on selvaa huomionhakua, eiko totta. Todellisuudessa han yrittaa sanoa etta juuri sita han ei halua, vaan sinua. Samoin kuin se etta ilmoittaa vihaavansa sinua. Tuskinpa han vihaa, vaan painvastoin hanella on tunteita sua kohtaan, jopa rakkautta. Puhtaalta poydalta ette kuitenkaan voi aloittaa, ennenkuin han kohtaa itsensa ja myontaa etta hanella on ongelma ja hakee siihen apua.

Tiedan millaista se on kun joutuu tukemaan ja kannattelemaan sairasta miesta, omalla kohdallani tata jatkui useita vuosia ja omat voimat meni taysin, olin sairastumaisillani henkisesti itse, siina vaiheessa repaisin itseni tilanteesta irti. Omaan eheytymiseen meni 2-3 vuotta.

Voimia.

Vierailija
15/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän syyttää näistä minua ja minä olen jutellut psykologinkin kanssa näistä. Hän ei näe narsistia minussa, enkä itsekään. Miehen tapa käsitellä minua on kuitenkin kai sellainen, että hän tekee kaikesta niin sairasta, että totuudet hämärtyvät.

Vierailija
16/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käytös kuulostaa narsistiselta. Tässä lyhyesti narsistin tyypillisiä piirteitä: ominaista erilaiset suuruuskuvitelmat, voimakas ihailun tarve ja empatian vähäisyys. Henkilö kokee olevansa oikeutettu erikoiskohteluun, on kateellinen tai ylimielinen ja voi käyttää muita häikäilemättä hyväkseen. Esiintyy väestössä hieman alle yhdellä prosentilla. Tutkitusti narsisteista 50-80 prosenttia on miehiä. - Suuruudenhullut kuvitelmat omasta erinomaisuudesta ja ylivertaisuudesta. - Epärealistinen minäkuva: keskittyy ajatuksissaan rajattomaan menestykseen, voimaan, kauneuteen ja rakkauteen. - Vaatii läheisiltään ylikorostunutta ihailua. - Olettaa erityiskohtelua: ei sopeudu yleisiin sääntöihin. - Hyväksikäyttää muita. Ei osoita kiitollisuutta. - Kyvytön empatiaan ja huomioimaan muiden tarpeita. - Ylimielinen ja röyhkeä käytökseltään ja asenteiltaan. - Kadehtii muita, mutta luulee toisten kadehtivan häntä. Lähde: <a href="http://www.narsistienuhrit.info/narsismi.html" alt="http://www.narsistienuhrit.info/narsismi.html">http://www.narsistienuhrit.info/narsismi.html</a&gt;

Edellinen mieheni oli narsisti. Ero oli maailman kauhein koettelemus. Masennuin siitä ja parantuminen oli pitkällistä. Ei herranjumala jos tämäkin on.. :( Miten sotkeuduin näihin aina...

T: se, jonka mies pääsi kouluun

Vierailija
17/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka syyttää muita, on huonoitsetuntoinen ja sinulle naisseikkailluilla yrittää purkaa pahaa oloaan. Välittää sinusta jollaintasolla, mutta viha ja panettelu tuhoaa suhteenne, vaikka olisi rakkautta te ette vain sovi yhteen. Rakkaus määritellään teoilla, ei sillä puheella, että "minä rakastan silti sinua kulta, anna anteeksi".

Tuota jatkuu niin pitkään kun annat sen jatkua, oviin uudet lukot, puhelin salaiseksi ja jos tulee yhä häiritsemään niin poliisille ilmoitus. Sinun ei tarvits tuota sietää.

Minä olin eroni jälkeen tuollainen ihminen, joten usko pois, tiedän mitä se on tekijälleen, uhrille ja kuinka sen saa loppumaan.

Nyt olen päässyt siitä eroon, kasvanut ihmisenä.

Vierailija
18/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin näen asiat itsekin. Olen vaatimalla vaatinut yli kaksi vuotta miestä hakemaan apua. Nyt hän on hakenutkin viimein, mutta vain fyysisiin oireisiin, joita hänellä myöskin riittää. Diagnoosia tai apua hän ei kuitenkaan ole saanut, kipuaistimukset on todettu sähkökäyristä, jotta ne on saatu varmistettua. Ymmärtääkseni epäilyjä siis on terveydenhuollon puolellakin ollut siitä, mistä kipuilut juontavat.

Toisinaan mies on myöntänytkin, että olisi halunnut minun kutsuvan hänet luokseen silloin, kun on kertonut muista naisista. Hän on halunnut, että heräisin tajuamaan hänen ikävänsä ja mitä menetän. Olen vastannut, että hänen käyttämänsä menetelmät ovat aivan vääriä, ne satuttavat, eikä mitään estettä normaaliin kanssakäymiseen olisi. Miksei hän voisi vain kertoa avoimesti ja aidosti ajatuksistaan ja tunteistaan? Toisaalta itse en jaksa häntä uupuneena ottaa vastaankaan, koska hänellä ovat mielessään vain omat halut ja tarpeet, eikä hän koskaan kysy, kuinka jaksan tai voisiko auttaa. Hän vain kertoo minun olevan sairaalloisen suorittajan, jonka pitäisi nyt vain laittaa lapset nukkumaan ja keskittyä häneen. Hän tarvitsee minua...

Vierailija
19/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariin kertaan narsistiin haksahtaneesta naisesta, jonka psykiatri oli ohjeistanut häntä etsimään jatkossa itselleen "tylsän miehen". Itse en kyllä missään tapauksessa etsinyt mitään "ei-tylsää", vaan ihastuin nimenomaan elämänhallintaan, aikuisuuteen, lapsirakkauteen, ahkeruuteen, aamuvirkkuuteen, luotettavuuteen ja pitkään pinnaan. KAIKKI, siis kaikki nämä ominaisuudet ovat kadonneet :(

Vierailija
20/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset ovat toistensa kanssa tasavertaisina. Mies ei tarvitse naista epätoivoisesti ja sitten petä jotta saisi huomiota.

Tuo "tylsä mies" juttu voi tarkoittaa sitä, että kun nainen rakastuu miehiin, joiden kanssa ei ole tylsää ja rakkaus on opittu tuntemaan kamppailuna ja riitojen sovintoseksinä niin elämänhallinnan osaava, rauhallinen, ahkera ja normaali mies voi tuntua sitten tylsältä. Jos tämä on kadonnut niin se on ollut vain ulkokuori ja sisällä epävarma, mustasukkainen narsisti, joka syyttää muita kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän