Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin ahdistaa :(

Vierailija
31.07.2011 |

Ahdistaa tää sinkkuus. Kun ei sille näytä tulevan loppua. Tai enemmän mua kai ahdistaa nuo miehet. Ja niissä se, ettei mulla ole mitään käsitystä niitten logiikasta. Ihan oikeasti.

Yhteen olen ollut ihastunut jo vuoden verran. Tehdään töitä yhdessä ja meillä on ollut flirttiä alusta saakka. Se kutsuu mua kullakseen ja tuijottelee silmiin, hakeutuu seuraani ja tekee tikusta asiaa. Koskettaa ohimennen yms. Mutta sitten tulee taas päiviä, jolloin ei ole yhtään mitään. Ei se nyt mua välttele eikä mitään, mutta ei myöskään flirttaa. On täysin asiallinen. Ja mä tuun hulluksi, kun en tajua onko se ihastunut muhun vai ei. Välillä oon ihan varma että on, ja sitten taas tulee päiviä jolloin epäilen koko juttua. Mutta kun en pääse ylikään, mun typerät tunteet ei kuole vaikka yritän. Ja se on asumuserossa vaimostaan, joten sillä saattaa olla asian kanssa jotain tekemistä. Kai. Tai sitten ei.

Ja tää toinen sankari. Se on piirittänyt mua yli kuukauden. Pyydellyt mua mukaansa milloin minnekin, kysellyt musta meidän yhteisiltä kavereilta, koittanut saada mun puhnroa. No. Viikko sitten mä lopulta suostuin sen "treffipyyntöön" ja vietettiin ihan mukava ilta. Se iski mua niin, että jopa mä tajusin missä mennään. Halailtiin ja suudeltiin jne. Sen jälkeen siitä ei kuulunut mitään viikkoon, kunnes mä laitoin sille pe viestiä ja pyysin mukaani baariin. Ei halunnut lähteä ravintolaan, mutta halusi tulla tapaamaan mua. Joten istuttiin iltaa yhdessä, mä join siideriä, se ei mitään kun oli autolla liikkeellä. Ja kun aamuyöstä se lähti kotiinsa, me halailtiin ja suudeltiin ja se suukotti mua otsaan vielä viimeiseksi.

Ja eilen kun sattumalta nähtiin, olin syömässä eräässä ravintolassa ja se tuli sinne. Mutta ei tullut istumaan mun kanssa samaan pöytään, vaan jäi viereiseen pöytään. Kyllähän se mua sieltä vilkuili ja jotain juteltiinkin, mutta.. eikä mitään viestiä tms ole mulle laittanut. Ja mua alkaa ärsyttämään, kun en tajua missä mennään.

Jos se haluis musta vaan seksiä, niin miksi se ois esim. perjantaina tullut mun seuraani vaikka mä en pyytänytkään (paitsi sinne baariin)? Ja miksi se ois pe suudellut ja halaillut erotessa, jos sitä kiinnostais vain seksi? Mutta jos sillä on jotain tunteita mua kohtaan, niin miksi se ei laita mulle mitään viestiä tai soita? Mua ottaa päähän tää kuvio, tai lähinnä se, että mä en tajua tästä mitään. Mä voisin ihastua siihen mieheen, se on söpö ja ihana, mutta mä en halua satuttaa itteeni. Jos se on vain seksin perässä, niin en ihastu ja asia ok. Mutta..

Pliis, auttakaa te mua. Miks noi miehet on kaikki tuommoisia? Miksi mä en osaa lukea niitä :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis ole pyytänyt nähdä tätä miestä, se on pyydellyt mua. Mä en ole suostunut ennenkuin vasta kolmannella kutsulla. Ja nyt pe pyysin siis baariin, jonne se ei halunnut mutta sen sijaan kutsui itse itsensä mun luokse, joten siis nähtiin kuitenkin. Ja istuskeli mun seurassa aamuyölle saakka, joten en mä minnekään baariin sitten loppujen lopuksi edes päässyt.

Mä en varmaan ehkä ikinä olis edes alkanut ajttelemaan siitä miehestä yhtään mitään, jollei se itse ois aktiivisesti yrittänyt iskeä mua viimeiset viikot.

ap

Toinen äijä on kans perus-tapaus: sitoutumiskammoinen. Eikä taida olla edes kiinnostunut susta. Sä olet pyytänyt nähdä häntä ekoja treffejä lukuun ottamatta, ja se on nihkeesti tullut. Joko sillä on muitakin, se ei ole kiinnostunut susta tai sit se ei halua suhdetta ja jarruttelee siksi.

Kun mies on kiinnostunut, niin se ei jää epäselväksi. Miehet pyytää treffeille, soittaa, tekstaa silloin aktiivisesti.

Vierailija
22/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ihastunut usempaan, haaveilet vain ja et osaa ottaa aloitetta kenenkään kanssa ja oikeasti alkaa seurusteluun. Annat epämääräisiä viestejä, mutta kaikki jää epäselväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lähdenkö liian helposti mukaan suhteisiin. Kai se voi sitten olla niinkin. Mutta kyllähän mä flirttaan takaisin, vaan en mä kaikkien kanssa sänkyyn hypi tms. Enkä mä jokaisesta elättele mitään suhdetoiveita.. Nykytilanteessa olen tuon kakkosmiehen antanut tulla elämääni siksi, että ymmärrän että mun on päästettävä ykkösvaihtoehdosta irti. Ja haluankin jatkaa elämääni ja löytää oikeen rakkauden. Mutta en tiedä miten se onnistuu, kun tuntuu että miesten maailma on mulle jotain täysin käsittämätöntä.

ap

Kirjoituksen perusteella olet hyvännäköinen ja helposti lähestyttävä, hauska persoona. Ongelmallista tuossa on, että jokin sinussa (mielestäni) kertoo miehille, että kanssasi voi pelleillä ja pitää hauskaa. Saatat siis vaikuttaa ihmiseltä, joka ei ole kuitenkaan aivan vaimomateriaalia.

Varmaan mitään varsinaista vikaa sinussa ei ole, mutta ehkä lähdet liian helposti mukaan suhteisiin? Kannattaisia katkaista välit molempiin ja aloittaa ihan alusta. Molemmista tulee tunne, että he pelaavat ja käyttävät hyväkseen.

En tarkoita todellakaan pahoittaa mieltäsi vaan auttaa oman kokemukseni mukaan. Olen elänyt myös tuon vaiheen. :) Oikea mies löytyi sillä hetkellä kun annoin pakit kaikille pelureille. Sitten elämääni tuli yksi, joka toimi järkevästi ja jonka toimintaa ymmärsin.

Kyse ei ole sinunkaan kohdallasi varmaan siitä, että olet tyhmä, etkä tajua esim. tätä kullaksi kutsuvaa miestä. Kyse on siitä, että hän pelaa sinua eikä sinun ole tarkoituskaan häntä ymmärtää.

Miesasioissa alkaa mennä paremmin kun ajattelee kuten mies, kylmän järkevästi. Onnea rakkauteen.

Vierailija
24/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta sun kirjotustavasta näkee että mitkä tulee sulta.

Olisko provolua vai kenties jonkunasteen ongelmaa kun kolme miestä pyörityksessä. Sä et tosiaankaan tee mitään itse.. :))

Vierailija
25/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ihastunut usempaan, haaveilet vain ja et osaa ottaa aloitetta kenenkään kanssa ja oikeasti alkaa seurusteluun. Annat epämääräisiä viestejä, mutta kaikki jää epäselväksi.

Mitä mun sitten pitäis tehdä? Pyytää ykköstyyppiä treffeille? Alkaa lähettelemään kakkostyypille viestejä ja pyytelemään sitä kahville jne? Mähän pyysin sitä jo, ja se tuli. Lähinnä mä ihmettelen, miksi se ei ota muhun yhteyttä vaikka vaikuttaa ihastuneelta. Vaikka voihan se olla, että mä hätäilen. Sillä kun on ollut mun numero vasta viikon kuitenkin. En tiedä. Se lähtee nyt reissuun ja menee ainakin pari viikkoa ettei nähdä. Luulis sinä aikana siitä jotain kuuluvan.

Mä en vaan käsitä tuota käytöstä. Miksi se jahtaa mua, flirttaa, iskee, on kiltti ja hellä. Ja sitten kuitenkaan siitä ei kuulu mitään. Onko se epävarma mun tunteista, kun oon ollut hiukan nihkeä alkuun sen lähentymisille?

ap

Vierailija
26/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta sun kirjotustavasta näkee että mitkä tulee sulta.

Olisko provolua vai kenties jonkunasteen ongelmaa kun kolme miestä pyörityksessä. Sä et tosiaankaan tee mitään itse.. :))

Ei oo provoilua, mutta ei myöskään kolmea miestä pyörityksessä. Mun erosta on aikaa lähemmäs seitsemän vuotta, eikä tosiaan exät ole olleet maisemissa yhtä moneen vuoteen. Joten ei millään pahalla mutta nyt meni kyllä vähän huti tuo sun analyysi.

ap

Vierailija
27/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun, kokeneen vanhan akan, mielipide on seuraava.

Eka mies ehkä aidosti sinusta kiinnostunut, mutta hänellä on omat kipuilunsa käytävänä. Ei eroaminen helppoa ole ja mistä tiedät mikä on syy heidän eroon, ehkä nainen sitä haluaa ja mies ei, joten hänellä riittää asian kanssa käsiteltävää.

Toinen mies tuntuisi seukkailevan muualla, tai ainakin jotain sutinaa on. Ei lähde kanssasi baariin (=voi tulla vahingossa nähdyksi seurassasi) eikä istu samaan pöytään (=sama syy). Ihan selkeäähän tuo on.

Vierailija
28/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut niin se tekstaa ja soittaa sinulle niin, että et todellakaan pääse epäilemään, että onko kiinnostunut. Näitä herrasmiehiä on olemassa.

Pelurimiehen voi erottaa hyvästä miehestä sillä, että pelurin kanssa joudut pohtimaan, että mitä mies nyt ajattelee, kun ei yhtäkkiä muka olekaan kiinnostunut. Siis vaikka juuri äsken palvoi maata jalkojen alla ja aneli treffeille.

Peluri osaa hämmentää naista ja haistaa myös naisen, jolla on rakkaudenkaipuu. Eräs sanoikin minulle kerran, että naiset eivät usko sellaista mitä eivät halua uskoa. Kukaan ei halua uskoa olevansa vain pelinappula toisen lemmenleikeissä.

Vierailija
29/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät tyypillistä sinkkuelämää, tapailet useita miehiä ja tapaat miehiä, jotka pelaa samaa peliä. Kukaan ei ota ketään vakavasti, koska on aina muita ketä pyörittää ja se vaatisi itseltä pysähtymistä.

Itsekin olin tässä leikissä. Päätin, että en ala seurustelemaan. Päätin, että en treffaile ja en harrasta seksiä ensimmäisillä treffeillä.

Muutos, joka rauhoitti tilannetta tapahtui minussa itsessäni. Sitten jotenkin yllättäen ja ihmeellisesti tapasinkin ihmisen, jonka kanssa kaikki tuntui rauhaliselta, intohimoiselta ja sellaiselta, että tästä tulee jotain. Kummankin mielestä. Ei ollut epävarmuuden hetkiä nähdäänkö milloin tai tarviiko tapailla muita. Nyt aviossa ja lapsi leikkii tuossa takanani.

Vierailija
30/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että taidan olla vain pelinappula ainakin tuon kakkosmiehen elämässä. Mutta seksiä en ole harrastanut ekoilla treffeillä, ja näitten kahden kanssa en kertaakaan. Enkä mä aktiivisesti treffeillä juokse, itseasiassa koko viime talvi tais mennä niin ettei ollut yksiäkään treffejä tai mitään muutakaan sutinaa, jollei lasketa mukaan tuota mun epätoivoista ihastustani ykkösmieheen.

Ja siitäkin tahtoisin päästä ylitse, mutta ei se onnistu kun nähdään suht usein.. ja yhtä usein meidän välillä on jotain, joka pitää elossa näitä mun tunteitani siihen mieheen. oon ajatellut että treffailu jonkun toisen kanssa auttais mut ylitse tästä, mutta huonosti näköjään toimii käytännön toteutus siinä asiassa.

ap

Vierailija
31/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä pääsekään eroon, jos tapailet miestä. Lopeta tapailu nätisti ja tee jotain muuta.

Eikä ekoilla treffeillä antautuminen ole minusta mikään hyve tai pahe. Joskus ollaan harrastettu seksiä ekoilla, joskus ei. Nykyisen kanssa niin kävi, ja nyt takana 5 vuotta ja yksi lapsi. Turhaa itsestään tai muista mitään lutkia on leipoa vain siksi, että on sekstannut ilman kolmia kynttiläillallisia..:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme