Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin ahdistaa :(

Vierailija
31.07.2011 |

Ahdistaa tää sinkkuus. Kun ei sille näytä tulevan loppua. Tai enemmän mua kai ahdistaa nuo miehet. Ja niissä se, ettei mulla ole mitään käsitystä niitten logiikasta. Ihan oikeasti.

Yhteen olen ollut ihastunut jo vuoden verran. Tehdään töitä yhdessä ja meillä on ollut flirttiä alusta saakka. Se kutsuu mua kullakseen ja tuijottelee silmiin, hakeutuu seuraani ja tekee tikusta asiaa. Koskettaa ohimennen yms. Mutta sitten tulee taas päiviä, jolloin ei ole yhtään mitään. Ei se nyt mua välttele eikä mitään, mutta ei myöskään flirttaa. On täysin asiallinen. Ja mä tuun hulluksi, kun en tajua onko se ihastunut muhun vai ei. Välillä oon ihan varma että on, ja sitten taas tulee päiviä jolloin epäilen koko juttua. Mutta kun en pääse ylikään, mun typerät tunteet ei kuole vaikka yritän. Ja se on asumuserossa vaimostaan, joten sillä saattaa olla asian kanssa jotain tekemistä. Kai. Tai sitten ei.

Ja tää toinen sankari. Se on piirittänyt mua yli kuukauden. Pyydellyt mua mukaansa milloin minnekin, kysellyt musta meidän yhteisiltä kavereilta, koittanut saada mun puhnroa. No. Viikko sitten mä lopulta suostuin sen "treffipyyntöön" ja vietettiin ihan mukava ilta. Se iski mua niin, että jopa mä tajusin missä mennään. Halailtiin ja suudeltiin jne. Sen jälkeen siitä ei kuulunut mitään viikkoon, kunnes mä laitoin sille pe viestiä ja pyysin mukaani baariin. Ei halunnut lähteä ravintolaan, mutta halusi tulla tapaamaan mua. Joten istuttiin iltaa yhdessä, mä join siideriä, se ei mitään kun oli autolla liikkeellä. Ja kun aamuyöstä se lähti kotiinsa, me halailtiin ja suudeltiin ja se suukotti mua otsaan vielä viimeiseksi.

Ja eilen kun sattumalta nähtiin, olin syömässä eräässä ravintolassa ja se tuli sinne. Mutta ei tullut istumaan mun kanssa samaan pöytään, vaan jäi viereiseen pöytään. Kyllähän se mua sieltä vilkuili ja jotain juteltiinkin, mutta.. eikä mitään viestiä tms ole mulle laittanut. Ja mua alkaa ärsyttämään, kun en tajua missä mennään.

Jos se haluis musta vaan seksiä, niin miksi se ois esim. perjantaina tullut mun seuraani vaikka mä en pyytänytkään (paitsi sinne baariin)? Ja miksi se ois pe suudellut ja halaillut erotessa, jos sitä kiinnostais vain seksi? Mutta jos sillä on jotain tunteita mua kohtaan, niin miksi se ei laita mulle mitään viestiä tai soita? Mua ottaa päähän tää kuvio, tai lähinnä se, että mä en tajua tästä mitään. Mä voisin ihastua siihen mieheen, se on söpö ja ihana, mutta mä en halua satuttaa itteeni. Jos se on vain seksin perässä, niin en ihastu ja asia ok. Mutta..

Pliis, auttakaa te mua. Miks noi miehet on kaikki tuommoisia? Miksi mä en osaa lukea niitä :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat miehet vaikuttavat jollain tapaa pelureilta/sitoutumiskammoisilta. Ei pelurikaan tarkoita sitä, että olisi täysin mätä, mutta selvästikään samalla mielellä ei ole liikenteessä kuin sinä.

Itse olen elänyt sinkkuna vuoden ja törmännyt usempaankin tuollaiseen tapaukseen. Aluksi piiritetään ja ollaan tosi innostuneita, sitten pian juttu lopahtaa tai ei edes ala ollenkaan, vaikka mies on viestinyt kiinnostumisesta.

Nyt sitten tapasin miehen, joka ottaa aktiivisesti yhteyttä, pyytää treffeille, huomioi ja näyttää kiinnostuksensa. Nyt todellakin tajuan, että näinhän sen pitääkin mennä, kyllä mies pyytää treffeille ja pitäää yhteyttä, jos on oikeasti kiinnostunut sitoutumismielessä. Juttumme on vasta aivan alkusuoralla, joten en tosiaan tiedä tuleeko tästäkään mitään, mutta ainakin lähtökohta on aivan eri kuin aiemmissa jutuissa.

Minä myös olen nätti, sosiaalinen ja flirttailevakin, joten itse myös viestin varmaankin välillä väärin.

Unohda nuo miehet ja keskity taas muihin asioihin. Kyllä se sopiva mies jostain vielä ilmestyy :).

Vierailija
2/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ollaan samassa työpaikassa ja töitä on tehtävä yhdessä. Ja monet kerrat mä oon päättänyt, että en lähde enää flirttiin mukaan vaan oon täysin kylmän asiallinen sen ihmisen kanssa. Mutta se päätös ei kauaa pidä, kun mies taas tulee ja halaa tai hakeutuu seuraani juttelemaan niitä näitä ja katsoo silmiin niin että mun vatsa on ihan solmussa.. :(

ap

Ethän sä pääsekään eroon, jos tapailet miestä. Lopeta tapailu nätisti ja tee jotain muuta.

Eikä ekoilla treffeillä antautuminen ole minusta mikään hyve tai pahe. Joskus ollaan harrastettu seksiä ekoilla, joskus ei. Nykyisen kanssa niin kävi, ja nyt takana 5 vuotta ja yksi lapsi. Turhaa itsestään tai muista mitään lutkia on leipoa vain siksi, että on sekstannut ilman kolmia kynttiläillallisia..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda nuo miehet ja keskity taas muihin asioihin. Kyllä se sopiva mies jostain vielä ilmestyy :).

Kun vaan saisin vielä tuon mun typerän sydämen uskomaan samoin tuon ykkösmiehen kohdalta.

ap

Vierailija
4/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olenko aistivinani jonkin asteista kiinnostusta puoleltasi. Ehkäpä saat vastauksen. Tai kysy, että näinkö lämpimästi kohtelet kaikkia työkavereitasi tms.

Vierailija
5/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sä pystyt käytökselläsi viestimään, et älä tule lähemmäksi. Ja flirttailunkin pystyy kuolettamaan olematta edes kovin kylmä tai epäkohtelias. Olet itse antanut miehelle luvan käyttäytyä noin, ja hänestä se varmaan on kivaa ajanvietettä tylsään työpäivään kun ei ole tunteita pelissä.

Mut oikeesti, kyl sä sitten tiedät, kun mies on oikeesti kiinnostunut. Se tekee kaikkensa ollakseen sun kanssa koko ajan ja pitää aktiivisesti yhteyttä.

Näistä ensimmäisellä voi olla vaik vielä sutinaa sen exän kanssa ja toinen ihan selvästi ei voi tulla nähdyksi sun kans,

Vierailija
6/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olenko aistivinani jonkin asteista kiinnostusta puoleltasi. Ehkäpä saat vastauksen. Tai kysy, että näinkö lämpimästi kohtelet kaikkia työkavereitasi tms.

toisaalta mä kai olen saanut siihen vastauksen jo aiemmin, kysymättä. Se kun on sanonut että "mihin joutuisinkaan ilman sua" tai että meidän pitäis saada tedä paljon enemmän töitä yhdessä, koska ollaan niin samoilla alloonpituuksilla ja mä tiedän aina ihan tarkkaan, mitä hän haluaa.. ilman sanoja. Ei kai noissa sinänsä mitään ole, mutta se äänensävy jolla se noita juttujaan kertoilee. Hiljainen ja matala, lempeä, semmoinen ettei muut kuule mitä me kuiskutellaan. Ja se kehuu mua ylitsevuotavasti asioista, joista nyt oikeesti kukaan ei kehuis. Kerran noihin kehuihin vastasin että sen takia koska hänen seurassaan loistan (onnea ja muuta plaaplaata). Ja siihen se vaan vastasi että seura tekee kaltaisekseen.

On paljon muutakin mitä on tapahtunut, ja olen ihan oikeasti miettinyt että onko mun ja muiden työkavereiden välillä samaa kuin tän miehen. Ei ole, en voisi kuvitellakaan semmoisia muiden kanssa. Eikä tuo mieskään ole toisten kanssa samanlainen kuin mun kanssa. Ei se hakeudu kaksin niiden (naisten) seuraan, ei mene nin lähelle niitä muita kuin jos on mun seurassa. Eikä se tosiaan juttele niille muille tuommoisia, en oo huomannut sen edes flirttaavan toisten kanssa töissä. Mutta toisaalta. Enhän mä joka paikassa sen kanssa olekaan. Mistäs mä tiedän, vaikka se oikeesti pelailis jonkun toisenkin kanssa näin.

Vierailija
7/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sitten vaan oon niin heikko tän typerän sydämeni kanssa.

Ja sä oot varmasti ihan oikeassa (ja moni muukin), että kyllä sen sitten tietää jos joku on oikeesti kiinnostunut. Tällä kertaa vaan ei sitten niin ollut. :(

ap

kyllä sä pystyt käytökselläsi viestimään, et älä tule lähemmäksi. Ja flirttailunkin pystyy kuolettamaan olematta edes kovin kylmä tai epäkohtelias. Olet itse antanut miehelle luvan käyttäytyä noin, ja hänestä se varmaan on kivaa ajanvietettä tylsään työpäivään kun ei ole tunteita pelissä.

Mut oikeesti, kyl sä sitten tiedät, kun mies on oikeesti kiinnostunut. Se tekee kaikkensa ollakseen sun kanssa koko ajan ja pitää aktiivisesti yhteyttä.

Näistä ensimmäisellä voi olla vaik vielä sutinaa sen exän kanssa ja toinen ihan selvästi ei voi tulla nähdyksi sun kans,

Vierailija
8/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki olla, ettei itse tilanteessa näin ole, mutta näin sivuusta seuraajan silmin tuo ykkös mies tosiaan vain flirttailee kanssasi. Haluaa koukuttaa sinut, pitää sinua varmastikin viehättävänä, muttei itse kuitenkaan halua kanssasi sitoutua.

Tuota on jatkunut jo niin pitkään, että olisi kyllä jo tehnyt asian eteen jotain konkreettista, jos haluaisi. Piristää työpäiväänsä flirtillä.

Vierailija
9/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppisten vielä pelailla tällaisia pelejä? Eikö ne ole nuorempien hommia?

Mitä jos vaikka kysyisit mihiltä, että missä mennään? Haluaisit tietää, ettet turhaa haaskaa aikaasi.

Kaksikymppisenä on vielä aikaa haahuilla ja haikailla, mutta kolmekymppisenä pitää jo toimia. Ja meni syteen taikka saveen niin et ainakaan enää haikaile turhia.

KYSY. Selvällä suomenkielellä.

Vierailija
10/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka normaali tuommoista pelaamista jaksaisikaan. Huh huh.

Vierailija
11/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua mikä "aikuinen", hihihi.

Vierailija
12/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta näköjään herra 1 nauttii....ja jos tätä on jatkunut vuoden (!) niin haloo! Olishan se nyt todellakin jo jotain tehnyt asian eteen jos olis tosissaan. Kuten joku sanoi jo, nauttii kun on koukuttanut sut ja ilm. näytät sen selvästi...tietää just, mistä narusta nykii,kun "puhuu matalalla äänellä, että vain sinä ja sinä sitä ja sitä..." *HUOH*

Vierailija
13/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuo kakkonen on aika epäilyttävä jos ei tule samaan pöytään kanssasi eli on jotain pakoiltavaa normioloissa, mutta haluaa Sinua salaa. Älä mene retkuun.

Tuo eka mies tuntuu paremmalta, mutta en kuitenkaan suosittele kenellekään jo koeajettua vaan parempi jos löydät vapaan miehen.

Kirjoituksestasi ei käy ilmi ikäsi. Olisi vielä helpompi vastata jos tietää minkä ikäinen oot.

Vierailija
14/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo päälle kolmenkymmenen. En ihan teini siis enää. Eikä mua haittaa, jos miehellä on suhteita takanaan, päinvastoin. Mutta siis en ole valmis lähtemään "toiseksi naiseksi", ja ilmeisesti tuo eka mieskään ei sitä halua kun ei tämä ole vuoden sisällä tämän kummemmaksi edennyt. Ymmärrän kyllä että haluaa katsoa ensin oman suhteensa loppuun. Jotenkin vain haluaisin selvyyden ja pisteen tälle kaikelle. Tää on niin kuluttavaa. Mä oisin jo ihan valmis rakkauteen ja parisuhteeseen, mutta sitten mun tielleni heitellään vaan näitä tämmöisiä joista ei ota kukaan mitään selvää.

ap

Vierailija
15/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoituksestasi päättelin, että olet ilmeisesti kuitenkin miesten mieleen. Luulisi Sinulla olevan mahdollisuuksia.

Vierailija
16/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoituksestasi päättelin, että olet ilmeisesti kuitenkin miesten mieleen. Luulisi Sinulla olevan mahdollisuuksia.

On kai niitä, mutta kun en tahdo ketä tahansa :(

Vierailija
17/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä Sinuna katsoisin itselle vapaan miehen joka on urheilullinen ja jolla on hyvä työpaikka.

Urheiletko Sinä ja onko urheiluseurassa ketään miellyttävää tai käytkö jossain muissa harrastuksissa? Jos on yhteisiä asioita niin se on aina hyvä.

Vierailija
18/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä Sinuna katsoisin itselle vapaan miehen joka on urheilullinen ja jolla on hyvä työpaikka.

Urheiletko Sinä ja onko urheiluseurassa ketään miellyttävää tai käytkö jossain muissa harrastuksissa? Jos on yhteisiä asioita niin se on aina hyvä.

Mistä tiedät vaikka noista molemmat ois urheilullisia ja menestyneitä työelämässä ? ;) Itse en ole mikään himourheilija, lähinnä lenkkeilyä ja uintia, zumbaa, sellaista pientä ja omaksi iloksi. Mutta puuttuvasta urheilullisuudesta huolimatta mussa lienee jotain, joka saa miehet pyörimään ympärilläni ihan kiitettävästi. Myös ne urheilulliset miehet.

ap

Vierailija
19/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää pois laskuista. Eka on perus-flirttimies. Näitähän on duunipaikat ja harrastukset pullollaan. Ei se etsi mitään, ei välttämättä edes satunnaista seksiä sulta, mistä tiedät kuona paljon sillä on hoitoja vaikka olisikin asumiserossa? Flirttaa töissä jos huvittaa, ei se ole muuta hakemassa.

Toinen äijä on kans perus-tapaus: sitoutumiskammoinen. Eikä taida olla edes kiinnostunut susta. Sä olet pyytänyt nähdä häntä ekoja treffejä lukuun ottamatta, ja se on nihkeesti tullut. Joko sillä on muitakin, se ei ole kiinnostunut susta tai sit se ei halua suhdetta ja jarruttelee siksi.

Kun mies on kiinnostunut, niin se ei jää epäselväksi. Miehet pyytää treffeille, soittaa, tekstaa silloin aktiivisesti.

Vierailija
20/31 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksen perusteella olet hyvännäköinen ja helposti lähestyttävä, hauska persoona. Ongelmallista tuossa on, että jokin sinussa (mielestäni) kertoo miehille, että kanssasi voi pelleillä ja pitää hauskaa. Saatat siis vaikuttaa ihmiseltä, joka ei ole kuitenkaan aivan vaimomateriaalia.

Varmaan mitään varsinaista vikaa sinussa ei ole, mutta ehkä lähdet liian helposti mukaan suhteisiin? Kannattaisia katkaista välit molempiin ja aloittaa ihan alusta. Molemmista tulee tunne, että he pelaavat ja käyttävät hyväkseen.

En tarkoita todellakaan pahoittaa mieltäsi vaan auttaa oman kokemukseni mukaan. Olen elänyt myös tuon vaiheen. :) Oikea mies löytyi sillä hetkellä kun annoin pakit kaikille pelureille. Sitten elämääni tuli yksi, joka toimi järkevästi ja jonka toimintaa ymmärsin.

Kyse ei ole sinunkaan kohdallasi varmaan siitä, että olet tyhmä, etkä tajua esim. tätä kullaksi kutsuvaa miestä. Kyse on siitä, että hän pelaa sinua eikä sinun ole tarkoituskaan häntä ymmärtää.

Miesasioissa alkaa mennä paremmin kun ajattelee kuten mies, kylmän järkevästi. Onnea rakkauteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä