Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaavatko 30vuotiaat ja sen iän ylittävät äidit

Vierailija
30.07.2011 |

nuorempia äitejä tosiaan näin paljon, vai onko täällä harvinaisen kateellisia/katkeria sen ikäisiä?

Ihme juttuja ja halveksimista tulee täällä vastaan.

Leikkipuistossa ovat kuitenkin niin mukavia ja ihailevat ikäänikin ja elämäntilannetta ja sen sellasta...?? Onko se vain tämä palsta vai oletteko oikeasti niin kamalia? Ettehän? :D

t.22v

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, näkemys tuokin.

Joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä, ihan yhtälailla mies saattaa lähteä kypsemmän naisen mukaan! :)

Ainakin minulle suurempi uhka ei ole joku parikymppinen pintaliitäjä vaan 4-kymppinen symppis jolla päässä on ryppyjen lisäksi ajatuksia.

10

Vierailija
2/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mitään yleistyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olet tehnyt tutustumisien eteen?

Odottelet että sinua muut lähestyy?

Vierailija
4/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, kun lapset olivat pieniä. Olin silloin noin kolmekymppinen.

Kyllä siellä oli nelikymppisiä äitejä samoin kuin juuri ja juuri täysi-ikäisiä. Hyvin me kaikki tulimme juttuun, kun samassa eläntilanteessa olimme. Jos kyseessä on 18-vuotias sinkku, kolmikymppinen pienen lapsen äiti ja nelikymppinen teinin äiti, niin sen yhteisen puheenaiheen ja kiinnostuksen kohteen löytäminen voi olla vaikeampaa.

Vierailija
5/21 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne kasautuu ilmeissti paljon katkeria ihmisiä. Ja nimimerkittä sonnan huutelu on hyvin helppoa. Ei me oikeasti niin kamalia olla :)

t. 36v

Vierailija
6/21 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tällä palstalla kuin tosielämässäkin. äiti 49v

Vierailija
7/21 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempana ja muistan tuon vaiheen ja ajatukseni silloin. Älä välitä, tsemppiä! Nykyisin ei enää ehdi ajattelemaan tuollaisia. Äitiys on niin herkkä asia!

Vierailija
8/21 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena äitinä olin ihan hukassa "vanhojen" kolmekymppisten äitien kanssa puistoissa ja kerhoissa. Nyt itse 3-kymppisenä ja koululaisen äitinä en enää koe olevani väärässä seurassa lapseni kavereiden vanhempien kanssa, vaikka he ovat minua 10 vuotta vanhempia edelleen. Enkä koe vaikeuksia tulla toimeen niiden parikymppistenkään kanssa siellä leikkipuistossa. Mun ainakin piti vaan kasvaa vielä vähän, että asiat sai oikeat suhteet :)

Mutta täällä on joskus vaikeuksia tajuta ihan kaiken ikäisiä äitejä :) Eli kyllä me pääsääntöisesti ollaan ihan mukavia!

Vierailija
9/21 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempana ja muistan tuon vaiheen ja ajatukseni silloin. Älä välitä, tsemppiä! Nykyisin ei enää ehdi ajattelemaan tuollaisia. Äitiys on niin herkkä asia!

Se onkin, yllättävän herkkä ja kyllä se tuntuu oudolta saada vastaan sellaisia juttuja ja täysin perusteetta. Mutta kuten pari sanoikin jo, se on tämä palsta, joten voin jatkaa iloisia äitikeskusteluja puistoissa ihanien eri ikäisten mammojen kanssa vaikka ajatusta siitä mitä tuokin netissä kirjottelee... :D

Herkkää.. :)

Vierailija
10/21 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin ollut nuori äiti, joten kannustusta saavat nuoremmat minulta.

terv. 30+ äitee

Vierailija
11/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni äiti puistossa on saanut lapsia sekä nuorena, että vanhempana, et voi sitä tietää! Kaikkia naisia äitiys kasvattaa.

Vierailija
12/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka saa nuoret äidit luulemaan että heitä vanhemmat äidit halveksivat heitä ja päinvastoin.

Vierailija
13/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten elämän jatkuminen lisää ikää, eikö?

Olen kohta 32- vuotias. Johan tosta on pian 8 vuotta kun sain esikoiseni. Ei hätää, kyllä sinäkin vanhenet, olet vanhentunut 22 vuotta syntymästäsi!! Sitten sinä istut koneellasi ja ihmettelet mistä hemmetistä noi parikymppiset puhuu.

En jaksa uskoa että 8 vuoden päästä ihmettelisin 40- vuotiaana mitä 32- vuotiaat mutisee. Tätä se on jos elää vanhemmaksi ja vanhemmaksi.

En jaksa puistossa katsella minkä ikäsiä ihmiset on. Minua ei kiinnosta monikaan parikymppisen elämäntilanne. Ei sillä etteikö niitä saisi kiinnostaa mikä niitä kiinnostaa.

Vierailija
14/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ne pelkäävät että niiden ukot jättää ne ja lähtee kolme- ja kaksikymppisten matkaan.

Vierailija
15/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE 30v äiti on itsekin joskus ollut 22v ja tietää, miten tyhmä silloin voi olla.

Vierailija
16/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaisin?

Jos jotain niin pohdin omaa lapsuuttani, joka ei ollut maailman paras vaikka äitini yrittikin parhaansa. Hän oli auttamatta liian nuori ja kokematon saadessaan minut 20v:nä.

Vierailija
17/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä, oli hänen ikänsä sitten mitä tahansa

äiti 36v

Vierailija
18/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa leikkkipuistossa kertaakaan, lapset 3 ja 5. Käyvät leikkipuistossa pph:n kanssa, niin ei onneksi itse tarvitse viedä. Iltaisin ja viikonloppuisin on muutakin tekemistä. Okt ja lapsilla oma leikkipaikka siellä, niin voi kiertää puistot kaukaa :)

Vierailija
19/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan kysele toisten äitien ikiä.

Vierailija
20/21 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan.

Olen 39-vuotias äiti (lapset 5 v ja 7 v), jonka ystäväpiiriin kuuluu monenikäisiä äitejä. Nuorimmat parikymppisiä ja vanhimmat nelikymppisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme