Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

26vuotias mies vastaa

Vierailija
30.07.2011 |

vaimo halusi lyödä jostain vetoa kavereidensa kanssa, mun pitää siis vastailla teille kaikkeen.

Mistä lie veto on...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin ajattelitte saattaa talousasiat tasa-arvoisiksi?

Vierailija
22/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tietysti ryntää heti lukemaan vastauksesi.. tai ties vaikka olisivat kaveriporukalla niitä tässä tehtailemassa paraikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin ajattelitte saattaa talousasiat tasa-arvoisiksi?

Elättinä? Hän siis opiskelee. Kun minä opiskelin hän kävi töissä jotta saisin nopeasti opinnot valmiiksi, siitä ei kyllä mitään sanottu. Mikä ihmeen elätti? Huvittavaa. Että alepan kassalle vaan ja omat rahat ja eri elintasot vaimon ja aviomiehen välille?

Me emme ole niin lapsellisia että laskisimme koko ajan kuka elämässä maksaa enemmän, tienaamme molemmat MEILLE ja MEIDÄN elämälle. Siinä opittavaa monelle.

Vierailija
24/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin...hmmm varmaan sen asian joka ainoana aiheuttaa erimielisyyttä meillä, eli pyykkien laittaminen miltei puhtaana pyykkikoriin kun ei jaksa viikata kaappiin. :D Vaimoni varmaan muuttaisi minussa taas niiden ripustamisen kuivumaan. Itsekin nauramme välillä kuinka voi olla yhdet pyykit niin hankala asia molemmille.

Tai sitten sen että vaimo on väsyneenä todellinen mörökölli. Mutta sallittakoot tuo väsyneeltä.

Vierailija
25/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi ovat kuin naisen kirjoittamia, joten eiköhän tämän ketjun voi lopettaa provona. Joko olet nainen tai elät pelossa.

Vierailija
26/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on av-mamma? Hmmm nyt kuulemma tuli viesti joka ratkaisi vedon. Eli ilmeisesti piti luulla minua naiseksi jotta veto voitetaan. Olen naismainen mies ilmeisesti! :b Tämä kostetaan!