26vuotias mies vastaa
vaimo halusi lyödä jostain vetoa kavereidensa kanssa, mun pitää siis vastailla teille kaikkeen.
Mistä lie veto on...
Kommentit (26)
Ei ole rumaa nähnytkään ja on enemmän pienipainoinen kuin ylipainoinen. Mikä on av-mamma?
lastenrattaita, kunhan et puutu kuosiin ja lisäksi sait päättää millaisen lastenistuimen hommaatte?
Joko vaimo selaa valmistalopaketteja?
Eli sentit kehiin ja kuvailua muutenkin minkä mallinen heppi on kyseessä, vastaathan vai mitä?
Niin kuulemma pitää nyt vastata mihin vaan...
?? Odotan innolla, hehe.
Ei ole rumaa nähnytkään ja on enemmän pienipainoinen kuin ylipainoinen. Mikä on av-mamma?
Oletko koskaan parisuhteenne aikana suudellut toista naista?
lastenrattaita, kunhan et puutu kuosiin ja lisäksi sait päättää millaisen lastenistuimen hommaatte?
Joko vaimo selaa valmistalopaketteja?
Olen aika materialisti, joten teemme valinnat täysin yhdessä.
Ei selaa, toivomme löytävämme valmiina joko rivitaloasunnon tai kerostaloasunnon. Emme ikinä muuttaisi omakotitaloon, ei sovi meille.
Tuota... senteistä en tiedä, mutta luulisin olevan keskivertoa suurempi, ainakin meillä on ollut puhetta siitä jA vaimo joutui lääkäriltä kysymään tähän neuvoa, kun alku oli hankalaa. En tiedä haluaako että vastaan tähän, mutta itsepähän sanoi että vastaa kaikkiin, joten tässä on. :D
Pidän tieteellisistä kirjoista kaikkein eniten.
Ei ole mitään lempikirjaa, mutta sanotaan että joku fysiikkaan päin.
En voisi, tunnen seksuaalista vetovoimaa vain naista kohtaan.
Jos sinun pitäisi asettaa kaikki naiset elämässäsi kauneuden perusteella paremmuusjärjestykseen, millä sijalla vaimosi on? Siis rehellisesti.
Oletko koskaan parisuhteenne aikana suudellut toista naista?
Olen suudellut. Meillä oli tällainen kimppakokeilu jossain vaiheessa.
Onko teillä yhteiset rahat?
Meillä on yhteiset rahat jota pidän itsestäänselvyytenä etenkin avioliitossa.
Minä tienaan 3800e/kk +mahd lisät ja vaimo opiskelee yliopistossa paraikaa.
En ole koskaan käynyt huorissa, jotenkaan ei houkuta yhtään, ihan rehellisesti.
Kauhean vaikea, olen kasvomiehiä eniten. Minua kiinnostaa ja jopa kiihottaa naisessa eniten ns viattomat kasvot. Mutta jos noista jompikumpi niin ehkä rinnat.
nyt unohtu lainaukset, ehkä osaatte yhdistää oikeisiin kysymyksiin...
27v siis, näppäilyvirhe, vaikkakin merkityksetöntä...