Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miten sait selville, että kumppanisi pettää sinua?

Vierailija
30.07.2011 |

Ja mikä on tilanne nyt?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cityn sivuilla. Otin yöllä miehen kännykän ja lähetin sillä unohtunut salasana viestin ja siellähän oli vaikka mitä.. tulostin muutamia ilmoituksia ja jätin viestin pöydälle että tämä päivä aikaa kerätä tavaransa ja painua vittuun mun elämästä.

Vierailija
22/26 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

cityn sivuilla. Otin yöllä miehen kännykän ja lähetin sillä unohtunut salasana viestin ja siellähän oli vaikka mitä.. tulostin muutamia ilmoituksia ja jätin viestin pöydälle että tämä päivä aikaa kerätä tavaransa ja painua vittuun mun elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusti sitten kun olin tiennyt asiasta jo jonkin aikaa.

Petti minua kolmesti, tunnusti näistä vain 2 kertaa. Kolmas sattui aivan suhteemme alussa.

Erosimme, mutta olemme pitäneet yhteyttä epäsäännöllisen säännöllisesti.

Vierailija
24/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli kavereineen kaupungilla illanvietossa ja hän oli jo ennen lähtöään pyytänyt että haen hänet sovitusta paikasta sitten yöllä. Menin ja odotin autossa, miestä ei kuulunut, soitin miehelle jolloin hänen humalainen kaverinsa vastasi puhelimeen, sönkötti sinne että x on nyt vähän huonossa paikassa (miesten naurunhörähdyksiä kuului taustalta) ja että jos x:llä on fritsuja kaulassa niin hän teki ne x:lle vitsimielessä (taas naurunhörähdyksiä taustalta) . No minä lähdin kotiin ilman miestä ja yöllä soitti tämä sama kaveri edelleen humalassa että enhän ole vihainen x:lle kun tämä humalassa nai jotain eukkoa porttikongissa kavereiden edessä, ei kuulemma uskalla tulla kotiin. Aamulla mies tuli kotiin eikä tiennyt/muistanut näitä kaverinsa puheluita, yritti valehdella ihan muuta..fritsu kaulassa sitten sai miehen tunnustamaan. Jätin samantien.

Toinen mies muuti yks kaks seksikäyttäytymistään. Puristeli ihmeellisesti tisseistä jne. Ja arvasin heti että nämä jutut on opittu joltain muulta..olikin sitten takana kuukauden seksisuhde toisen naisen kanssa.a) . No minä lähdin kotiin ilman miestä ja yöllä soitti tämä sama kaveri edelleen humalassa että enhän ole vihainen x:lle kun tämä humalassa nai jotain eukkoa porttikongissa kavereiden edessä, ei kuulemma uskalla tulla kotiin. Aamulla mies tuli kotiin eikä tiennyt/muistanut näitä kaverinsa puheluita, yritti valehdella ihan muuta..fritsu kaulassa sitten sai miehen tunnustamaan. Jätin samantien.

Toinen mies muuti yks kaks seksikäyttäytymistään. Puristeli ihmeellisesti tisseistä jne. Ja arvasin heti että nämä jutut on opittu joltain muulta..olikin sitten takana kuukauden seksisuhde toisen naisen kanssa.

Vierailija
25/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarista tullessaan. Mies ei ollut kertonut että seurustelee, tai siis asuu avopuolison kansa. Mies on nkyään ex.

Vierailija
26/26 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa tästä melkeen 2 vuotta, mutta päivittäin vähintään kerran mielessä. Huonoina päivinä useamman kerran. Luottamus mennyt, mutta yhdessä ollaan. Miksi?