Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarja Turusesta

Vierailija
02.11.2005 |

Luitteko uusimman Image-lehden.

Onko teistä kohtuullista arvostella Turusta siitä, että hän ei matkustanut muun örveltävän, juopottelevan, örisevän Nightwish-bändin kanssa keikoilla?

Jaksaisitteko te loputtomiin katsella heviäijälauman juopottelua ja örinää ja ?

Ja miksei Turusella olisi saanut olla omaa vessaa? Hän oli sentään ainoa nainen. Turusella oli oma siisti vessa, sinnekin Tuomas oli käynyt lorottelemassa, koska halusi, että Turunen käyttää samaa kusista, paskaista vessaa kuin nämä Nightwish-äijätkin.

Alhaista vallankäyttöä! Mennä nyt lorottelemaan toisen vessaan. Täytyy ihmetellä, että Tarja kesti 11 vuotta, taisi olla aika alistettu.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja ei osannut päättää kenen kanssa seurustelee ja seurusteli vähän kaikkien kanssa ja halus tehdä samalla rahaa. Soppahan siitä syntyy, onneks eivät alkaneet (kai) toisiaan mätkimään?!

Nainen on nainen, ja lankeaa helposti kun on parrua jaossa eikä osaa päättää minkä valitsis.

Vierailija
42/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten saa tietysti niistä enemmän rahaa (teostomaksuista) Tarja on itse sanonut ettei halunnut mukaan yhtiöön. Ja mitä Marceloon tulee niin äijähän nosti Argentiinan keikkalippujen hintoja 10 eurolla vain kahta viikkoa ennen keikkaa!!

Kaikkihan varmasti ymmärtää, että Holopainen otti riskin antaessaan kenkää Tarjalle, tiesi vallan hyvin että se saattaa olla bändin ja suosion loppu, mutta kun ei voi toisen kanssa tehdä töitä niin on sitten mielummin ilman.

Ajatelkaa itse, että teette töitä vuodesta toiseen ihmisten kanssa ketkä ahdistaa teitä ja tulee jopa uniinne, totta kai haluatte sen loppuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajatelkaa itse, että teette töitä vuodesta toiseen ihmisten kanssa ketkä ahdistaa teitä ja tulee jopa uniinne, totta kai haluatte sen loppuvan.

Ymmärrän, mutta kun keinoja on monia. Erottaminen on kyllä kaukana siitä rakentavimmasta. Keskusteleminen on kaiken a ja o. Täytyy ensin keskustella ja keskustella, etsiä ratkaisuja ja kompromisseja ja jos niitä ei löydy niin sitten erottaa. Mutta että vuoden puhumattomuus jo kertoo aikapaljon molempien kommunikointikyvyistä...sääli.

Vierailija
44/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minäkin luin että Tarja EI nimenomaan halunnut osakkaaksi poikien yhtiöön, vaan halusi hoitaa raha-asiansa miehensä yhtiön kautta.

Sekin tässä on tullut mieleen, että aina naisesta halutaan tehdä uhri. Jos Tarja olisi itse lähtenyt vastaavanlaisen kohun kera (luulen, että aikoi lähteä, mutta odotteli vaan sopivaa hetkeä vähän liian kauan) niin varmasti todettaisiin, että hyvä kun älysi lähteä, ansaitset parempaa jne. Ja nytkin täällä taas riehuu tämä porukka joka puolustaa Tarjaa vain sillä perusteella, että Tarja sattuu olemaan _nainen_, jonka _miehet_ ovat irtisanoneet yhteisestä työpaikasta. Onko se niin vaikeaa uskoa, että naisessakin voi olla jotain vikaa?? Uskomattoman mustavalkoista puolustaa henkilöä vain tämän sukupuolen vuoksi, älyttömiä nämä nainen on naiselle susi-jutut..

Vierailija
45/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittää aika monta asiaa ja auttaa näkemään asian monipuolisemmin.

Kyseisessä jutussa toimittaja on mukana kiertueella ja kuvailee tapahtumia ja tunnelmia. Eihän mikään lehtijuttu ole absoluuttinen totuus, mutta tuo kyllä selventää monta asiaa.

Jos bändin pojat ryyppää ja rällää, laukoo mauttomia juttuja, kulkee monta päivää samoissa vaatteissa (etelä-amerikan helteessä) niin en yhtään ihmettele, että traja turunen ei halua keikkabussiin, bileisiin, samaa vessaa jne jne

Vierailija
46/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tekee enää yhden levyn ja sen jälkeen keskittyy vain omaan uraansa. Eli hän oli joka tapauksessa lähdössä niin miksi sitä olisi vielä pitänyt pitkittää?

Vierailija
47/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Voin jättää tän bändin päivän varoitusajalla" ?

Kehotuksena todellakin kaikille tässä ketjussa piipittäneille - lukekaa se Image. Ja koettakaa sisäistää lukemanne. Kyllä se siitä.

Vierailija
48/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todennäköisesti tuon Imagen toimittaja on joku nainen joka puolustaa Tarjaa henkeen ja vereen. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että mitä siitä jos haluaakin matkustaa lentokoneella tai ei halua istua baareissa yms. Suotakoon se Tarjalle, mutta se että ei enää puhuta. Siinä on jotain muutakain takana kuin vain pelkkä örveltäminen. Holopainenhan sanoi paljastavansa syyn ensi keväänä ilmestyvässä kirjassa. Epäilen että jotain pahempaa on sattunut joka lopullisesti rikkoi välit.

Vierailija
49/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen juoppo kanttori Kiteeltä!¿ Tuomas Holopainen julistaa utuisin silmin nojatessaan hotelli Mercure São Paulo Paulistan aulabaarin tiskiin. Pitkähiuksisen kosketinsoittajan ympärillä parveilee kolme nuorta ja kaunista, avonaisiin toppeihin pukeutunutta naista.

Holopaisella on aikaa nostaa lasia ja naurattaa naisia, sillä Nightwishin lehdistötilaisuus on peruttu. Miksi?

¿Tarja on väsynyt. Saa painaa lehteen!¿ Holopainen tuhahtaa.

Todella: luksushotellin puupaneloidussa baarissa kaljapulloja kumoavaan kovaääniseen suomalaisseurueeseen kuuluu jos jonkinlaista nappulanvääntäjää, mutta yhtyeen keulakuvaa ei näy.

Kitaristi Emppu Vuorinen valittaa nälkäänsä.

¿Alkoholisti saa 70-80 prosenttia ravinnontarpeestaan nestemäisessä muodossa¿, basisti Marco Hietala valistaa.

Ulkona, tummennettujen ikkunalasien takana odottaisi 18 miljoonan asukkaan metropoli, mutta kukaan ei halua poistua hotellilta. Seuraavaksi aamuksi on tosin järjestetty puolen tunnin kaupunkikierros ¿ helikopterilla.

Holopainen sytyttää tupakan ja vilkaisee kelloa.

¿Kaksikymmentä yli seitsemän, ja mulla on sellainen olo, että se on kaksikymmentä yli kaksi yöllä. Vittu, huomenna mä oksennan sieltä kopterista koko São Paulon päälle¿, hän sanoo ja poistuu kohti huonetta numero 609. Siellä on kuulemma tarjolla ilmaisia...

Vierailija
50/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Bändi=perhe ja perheessä on yhteinen vessa. Jos bändi ei ole kuin perhe, se homma ei toimi. Et taida tajuta millaista kiertue-elämä on?

Vierailija
51/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne on Tarjan kans tavannu ja miten se on manageri, onko sillä jotain kytkyjä musiikkibisnekseen?

Vierailija
52/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselemassa örveltäviä juoppoja tms. Hän olisi voinut lähteä koska tahansa (kuten TH:llekin oli sanonut). Kysymys kuuluu, miksei hän sitten lähtenyt???

Useammassakin yhteydessä TT on valistanut meitä, että hän ei ainakaan jatkossa mitään heviä laula ja että panostaa soolouraansa jne. Ei ollut naisella kovin motivoituneet jutut. Taas kysymys, miksei hän lähtenyt aiemmin, miksi kärvisteli 9 vuotta???

Vierailija
53/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muut hommat ei napanneet?

Mä symppaan jopa sitä Marceloa - umpikännissä olevia urpoja ei jaksa kukaan kattoa. Kusipaskapillujutut ei ihan oikeesti kuulu täysi-ikäisten maailmaan, eikä niille jaksa kukaan täysjärkinen nauraa.

Mä olen kolmekymppinen ja mä luulen ettei mulle nighwishin palkkiot riittäisi, jos joutuisin istumaan tuntikaupalla bussissa jonkun kännäävän piereskelevän urpolauman kanssa, olkoonkin supermuusikoita.

Vierailija
54/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta muut hommat ei napanneet?

Mä symppaan jopa sitä Marceloa - umpikännissä olevia urpoja ei jaksa kukaan kattoa. Kusipaskapillujutut ei ihan oikeesti kuulu täysi-ikäisten maailmaan, eikä niille jaksa kukaan täysjärkinen nauraa.

Mä olen kolmekymppinen ja mä luulen ettei mulle nighwishin palkkiot riittäisi, jos joutuisin istumaan tuntikaupalla bussissa jonkun kännäävän piereskelevän urpolauman kanssa, olkoonkin supermuusikoita.

Vierailija
55/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa bändeistähän hajoaa jossain vaiheessa, usein ristiriitoihin. Viimeisin esimerkki Peer Gynt. Eiköhän se ole kuin missä tahansa työssä kärvistely, miksi sitä ylipäätään tehdään eikä irtisanouduta omasta duunista?

Vierailija
56/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ymmärrätte miksi juttu on kirjoitettu tuolla asenteella..

Nightwish on KITEELTÄ. (" Me toimitetaan hei tosi IN IN lehteä, missä kerrotaan myönteiseen äänensävyyn ainoastaan Etelä-Helsingin taiteellisista ja fiksuista elämystalouden ihmisistä. Kaikki muu on tosi paskaa. Maalaiset on paskaa. Kaikki muut lehdet on paskaa. Kaikki muut ihmiset on paskoja meihin verrattuna." )

Imagen toimittajia vituttaa, että joku hevibändi oikeasti on menestynyt kun soisivat menestystä ainoastaan joillekin marginaaliryhmien megatrendipumpulle, jota kuuntelee juuri ainoastaan ne Etelä-Helsingin 10 trendikästä ihmistä....

Vierailija
57/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin ymmärrätte miksi juttu on kirjoitettu tuolla asenteella..

Nightwish on KITEELTÄ. (" Me toimitetaan hei tosi IN IN lehteä, missä kerrotaan myönteiseen äänensävyyn ainoastaan Etelä-Helsingin taiteellisista ja fiksuista elämystalouden ihmisistä. Kaikki muu on tosi paskaa. Maalaiset on paskaa. Kaikki muut lehdet on paskaa. Kaikki muut ihmiset on paskoja meihin verrattuna." )

Imagen toimittajia vituttaa, että joku hevibändi oikeasti on menestynyt kun soisivat menestystä ainoastaan joillekin marginaaliryhmien megatrendipumpulle, jota kuuntelee juuri ainoastaan ne Etelä-Helsingin 10 trendikästä ihmistä....

Vierailija
58/59 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulenpa, että keväällä ilmestyvän Nightwishistä kertovan kirjan kirjoittaja on kertonut bändin pojille Tarjan lausumia + lisäksi Tarjan asenne ovat saaneet bändin mitan täyttymään.

Vierailija:

" Voin jättää tän bändin päivän varoitusajalla" ?

Kehotuksena todellakin kaikille tässä ketjussa piipittäneille - lukekaa se Image. Ja koettakaa sisäistää lukemanne. Kyllä se siitä.

Vierailija
59/59 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

edessä? eikö ollut uskottava tarina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme