Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko päällesi paidan: " Bitch" tai " I fucked your boyfriend" entäs " FUCK" ?

Vierailija
02.11.2005 |

Mä ton Bitchin voisin laittaa, itseasiassa näinkin tosi makeen Bitch-paidan...Sama ton Fuckin kanssa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka huumoria ovatkin olevinaan

Vierailija
2/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta bändipaitoja mulla on, sekä kommarinostalginen t-paita. voisin ostaa paidan http://www.tshirthell.com :ista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Fuck paita kertoo kantajastaan? Että se on vittu vai?

AP

Vierailija
4/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

senpä takia sen päälle voisin laittaa. En ole tyypillinen äiti marimekkopaidassaan Titinallen konsertissa.

AP

Vierailija
5/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jotain vähän hienommin mutta suht sama asia. alatyyliin ei tartte sortua saadakseen pointin perille.

Vierailija
6/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä fuck paidassa kertoo siitä, että haluaa olla törkeä toisia kohtaan. Miksi joku haluaa? Siksikö, ettei kukaan vaan erehdy luulemaan Titinallekonserteissa käyväksi maripaitamammaksi?

Vierailija
7/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäpä siinä, tällä meidän paikkakunnalla kun kaikki vähänkin poikkeava on järkytys.

Vierailija
8/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään noista paidoista. " Fuck" -paita kertoo mielestäni kantajansa amismaisuudesta ja mauttomuudesta. Luulee, että ruman sanan sanominen ja päällään kantaminen on jotenkin hienoa, että sillä saa arvostusta. Säälittävää se on.

Sama sen nartun kanssa, mitä hienoa on ilmaista paidassaan olevansa löyhämoraalinen narttu?

Vierailija
9/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä fuck paidassa kertoo siitä, että haluaa olla törkeä toisia kohtaan. Miksi joku haluaa?

Miksi haluaa olla törkea toisia kohtaan? nimim. Vierailija av:lta... :-D

Mutta kysymykseen. En laittaisi. En kehtaisi. Joskun kymmenen vuotta sitten olisin laittanut, ja taisi mulla joku vastaava ollakin.

Ja 12, eiköhän se ole ihan vaan huumoria. Ei joka asiasta pidä etsiä arvostuksen tai itsetunnon hakemista.

Vierailija
10/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa on kiroilussa? Kertokaa, olen niin kuiva etten ymmärrä...

Oikeaa huumoria ymmärrän ja humoristisia paitoja. Tuollaiset alatyyliset, naurettavat ja säälittävät yritykset eivät ole hauskoja. Eivät todellakaan.

Vierailija:

Ja 12, eiköhän se ole ihan vaan huumoria. Ei joka asiasta pidä etsiä arvostuksen tai itsetunnon hakemista.

Vierailija
11/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä hauskaa on kiroilussa? Kertokaa, olen niin kuiva etten ymmärrä...

Oikeaa huumoria ymmärrän ja humoristisia paitoja. Tuollaiset alatyyliset, naurettavat ja säälittävät yritykset eivät ole hauskoja. Eivät todellakaan.

Vierailija:

Voi luoja, sä et määrittele muiden huumoria! Vai olitko se sinä jonka mielestä ko. paita vetästään päälle koska halutaan arvostusta? Noh, mitä arvostusta se on?

Mä kirjoitin, että itse EN pukisi paitaa päälleni. Mutta ymmärrän jos joku alle 20 vee pukee (tai vaikka vanhempikin). Enkä ota sitä minään kunnioituksen hakemisena vaan huumorina. Sen ihmisen/porukan huumorina mitä mun ei tarvitse tajutakaan. Ei nekään varmaan tajuaisi jotain " Isä on TODELLA väsynyt" tai " tissitakiainen" paitoja mitkä on myös huumoria jonkun mielestä.

Vierailija
12/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että eri ihmisiä naurattaa eri asiat. Mutta ihan oikeasti, jos pitää hauskana kiroilua tms. niin jotain ON pielessä. On on on.

Vierailija
13/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä eivätkä ystäväni kiroilleet teini-iässä. Olen siis nyt 25v. en siis mikään ikäloppu... Me olimme ihan tavallisia teinejä, kävimme ulkona ja teimme mitä teini-ikäiset tekee ;) Mutta silloin jo pidettiin näitä vittu-nuoria vähän alempaan kastiin kuuluvina. Ja niinhän se meni, että he jotka silloin kylvivät vittua ja muita kauniita sanoja ovat tänä päivänä amiksen keskeyttäneitä, pikku hiljaa alkoholisoituvia muutaman lapsen äitejä... Ja me jotka pidimme kiroilua melko moukkamaisena, no me olemme opiskelleet, kuka yliopistossa kuka amk:ssa, valmistuneet, menneet naimisiin tai vähintään kihloihin ja häät suunnitteilla, hankkineet oman kodin ja lapsia on tullut niitä haluaville.

Jotenkin se kiroilu nyt vaan kertoo ihmisen asenteesta aika paljon. Jos ei vittuakaan kiinnosta mikään ja oon pannu sun poikaystävääs, niin eiköhän se jo kerro melko lailla jotain...

Vierailija
14/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella suppeaa jos kuvittelee kaikkien kirosanoja käyttävien olevan alkoholisteja, amiksen käyneitä (ja mitä vikaa amiksessa?) tms. Itse vain osoitat moisella tyhmyytesi, jos moista karkeaa stereotypiaa viljelet.

Vierailija
15/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sivistymättömyydestä ja moukkamaisuudesta. Stereotypia tai ei, mutta niin se menee. Sivistyneen ihmisen ei tarvitse vahvistaa puhettaan vituilla ja saatanoilla. Eikä edes helvetillä. Sivistynyt ihminen osaa ilmaista asiansa ilman em. sanoja. Joten kyllä, kiroilu kertoo ihmisestä aika paljon.

Vierailija:

todella suppeaa jos kuvittelee kaikkien kirosanoja käyttävien olevan alkoholisteja, amiksen käyneitä (ja mitä vikaa amiksessa?) tms. Itse vain osoitat moisella tyhmyytesi, jos moista karkeaa stereotypiaa viljelet.

Vierailija
16/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertoo sivistymättömyydestä ja moukkamaisuudesta. Stereotypia tai ei, mutta niin se menee. Sivistyneen ihmisen ei tarvitse vahvistaa puhettaan vituilla ja saatanoilla. Eikä edes helvetillä. Sivistynyt ihminen osaa ilmaista asiansa ilman em. sanoja. Joten kyllä, kiroilu kertoo ihmisestä aika paljon.

joka ei tajua lapsista ja varsinkaan teineistä yhtään mitään. Usein sinun kaltaisillesi käy myöhemmin niin, että välit lapsiin ja lastenlapsiin ovat äärimmäisen etäiset. Näin se vaan menee.

Vierailija
17/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt ketään muuta persoonallisuudeltaan toiseksi tai tee huonommaksi ihmiseksi. Minäkin saatan livauttaa moisen ollessani hermostunut. Paineenpoistoa. That' s all.

Vierailija
18/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tajuan lapsista ja teineistä, itselläni ja läheisilläni on lapsia ja itse olin ihan juuri teini ;)

Rumaa puhetta en lapsilta siedä, eikä kenekään aikuisen tarvitse sietää. Kyllä se on ihan normaalia nykyäänkin, että kotona opetetaan lapsille hyvät käytöstavat ja tehdään selväksi, mikä on suotavaa ja mikä ei. Juuri tässä yksi päivä tuttava kertoi, miten oli niin hauskaa kun 3v. poika sadatteli oiken kunnolla, " voi helvetin helvetin saatana" . Ei kuulemma voinut kuin nauraa. No, minua ei naurattanut. Ja jos tyttöni teini-iässä laittaisi tuollaisen narttu- tai panin poikaystävääsi-paidan päälle, niin ottaisin vaikka väkisellä paidan pois ja polttaisin.

Kyllä, vanhemmat ovat auktoritetti ja lapsilta PITÄÄ odottaa hyvää käytöstä.

Vierailija:

.

joka ei tajua lapsista ja varsinkaan teineistä yhtään mitään. Usein sinun kaltaisillesi käy myöhemmin niin, että välit lapsiin ja lastenlapsiin ovat äärimmäisen etäiset. Näin se vaan menee.

Vierailija
19/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vieläpä ihan siistin näköisiä ja söpön värisiä, ja niitä oon nähnyt ' normaalin' näköisillä naisilla.

Vierailija
20/28 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi vois olla hyvii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän