Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen pussailin yms työkaverin kanssa baarissa ja nyt tuli viesti

Vierailija
30.07.2011 |

työkaverin tyttöystävältä. Ihan asiallinen viesti, oli ymmärrettävästi kovin tuohtunut kuullessaan mitä baarissa oli tapahtunut. Pitäisikö mun vastata jotakin? Mun osalta juttu on ohi, mulla ei ole mitään mielenkiintoa tätä työkaveria kohtaan, itsekin olen varattu perheellinen nainen. Jos jotain puhuttavaa on, voin tämän työkaverin kanssa puhua. Jään nyt lomalle ja loman jälkeen jatkamme toivottavasti työkavereina kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Laitanko siis jotain viestiä tälle tyttöystävälle tai työkaverilleni? Vai annanko asian olla?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että piristävää ja suht viatontahan tuollainen on, korkeintaan aiheuttaa muutaman ylimäräisen, mukvan tuntuisen, perhosen nipistyksen vatsassa kun maanantaina kohdataan aamukahvia hakiessa. Sitten asia unohtuu ja elämä jatkuu :)

Vierailija
22/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että piristävää ja suht viatontahan tuollainen on, korkeintaan aiheuttaa muutaman ylimäräisen, mukvan tuntuisen, perhosen nipistyksen vatsassa kun maanantaina kohdataan aamukahvia hakiessa. Sitten asia unohtuu ja elämä jatkuu :)

niistä puolisollesi ja jos et, niin mikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et miten se työkaveri on jotain pussailua edes ylipäätään tilittänyt naiselleen. Meijän firman bileissä noi pussailut ristiin rastiin on niin yleistä, etten voisi kuvitellekaan tuollaisen kepeän humalahäröiyn johtavan mihinkään suhdesotkuihin.

se olisi merkki siitä, että muija on yksipuolisesti sopinut avoimen suhteen ja mäkin voisin mennä sitten nussimaan vieraita naisia mieleni mukaan.

Vierailija
24/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä puolisollesi ja jos et, niin mikset?

Olen vaan tosi flirttaileva luonne, mies kyllä tietää että nautin miesten huomiosta. En ymmärrä miten joku pieni pussailu iloisena baari-iltana mitenkään horjuttaisi monenkymmenen vuoden liittoa. Jos mieheni pussailisi firman bileissä jonkun kanssa, en haluaisi tietää. Jatkuva salasuhde tai seksi olisi kyllä asia erikseen. Ehkä en vaan ota elämää niin vakavasti ;)

Vierailija
25/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan tosi flirttaileva luonne, mies kyllä tietää että nautin miesten huomiosta. En ymmärrä miten joku pieni pussailu iloisena baari-iltana mitenkään horjuttaisi monenkymmenen vuoden liittoa. Jos mieheni pussailisi firman bileissä jonkun kanssa, en haluaisi tietää. Jatkuva salasuhde tai seksi olisi kyllä asia erikseen. Ehkä en vaan ota elämää niin vakavasti ;)

jos pieni pussailu iloisena baari-iltana ei ole yhtään mitään, niin miksi ihmeessä miehesi pahoittaisi mielensä siitä?

Vierailija
26/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut on vaan sellaisia tylsiä hapannaamoja.

Vierailija
27/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pussailu on ok, niin minkä ihmeen vuoksi siitä ei voi kertoa puolisolle? Ehkä siksi, että se ei olekaan puolisosta niin ok vaan sitä tehdään ihan vain siksi, kun on niin itsekäs?

Vierailija
28/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pussailu on ok, niin minkä ihmeen vuoksi siitä ei voi kertoa puolisolle? Ehkä siksi, että se ei olekaan puolisosta niin ok vaan sitä tehdään ihan vain siksi, kun on niin itsekäs?

Vierailija
29/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta toisensa jälkeen mä huomaan hämmästyväni siitä, miten täällä ollaan sitä mieltä että ap:n pitäisi pyydellä anteeksi työkaverinsa puolisolta. Eiköhän jokaisen kuulu selvittää nämä oman puolisonsa kanssa, ellei sitten satu pussailemaan parhaan kaverinsa miestä.

Lähetä ap sille naiselle hänen oman miehensä numero ja pyydä selvittämään asiat sitä kautta. Missään tapauksessa sun ei tarvitse ryhtyä pyytelemään anteeksi, eiköhän tuo mies ollut ihan vapaaehtoisesti mukana siinä, ellet tosiaan tuntenut tuota naista. Jos minun mieheni pussailisi jonkun toisen kanssa tai pettäisi niin kyllä mä selvittäisin asiat sen oman mieheni kanssa eikä tulisi mieleenkään nolata itseäni lähettämällä sille naiselle viestejä.

Vierailija
30/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta toisensa jälkeen mä huomaan hämmästyväni siitä, miten täällä ollaan sitä mieltä että ap:n pitäisi pyydellä anteeksi työkaverinsa puolisolta. Eiköhän jokaisen kuulu selvittää nämä oman puolisonsa kanssa, ellei sitten satu pussailemaan parhaan kaverinsa miestä.

Lähetä ap sille naiselle hänen oman miehensä numero ja pyydä selvittämään asiat sitä kautta. Missään tapauksessa sun ei tarvitse ryhtyä pyytelemään anteeksi, eiköhän tuo mies ollut ihan vapaaehtoisesti mukana siinä, ellet tosiaan tuntenut tuota naista. Jos minun mieheni pussailisi jonkun toisen kanssa tai pettäisi niin kyllä mä selvittäisin asiat sen oman mieheni kanssa eikä tulisi mieleenkään nolata itseäni lähettämällä sille naiselle viestejä.

mutta pussailukaverini vaimo soittikin sitten miehelleni. Melkoinen riita siitä tuli ja siksi aiemmassa viestissäni kehotin pyytämään anteeksi. Ei sitä tarvitse tarkoittaa mutta parempi pyytää kuin sotkea oma elämänsä.

Vierailija
31/31 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi A harkitsee itsaria ja tyyppi B menee siihen viereen kannustamaan että lopulta tyyppi A tappaa itsensä. Eikö sinun mielestä vähintä mitä tyyppi B voi tehdä on pyytää anteeksi omaa idioottia käytöstään?

Joo ja en vertaa tappoa ja pusua vaan tapahtumaketjua.