+++Ensikot keskiviikkona+++
Kommentit (49)
Tottakai mukaan mahtuu!!!Ihanaa saada uusia ihmisiä.Teillä on tosissaan ollut yritystä kauan!Toivon sulle heti ensisijassa plussaa!!Plussaonnee toivotellen pepsimax7
Mahtavaa kulla, että on olemassa noinkin kärsivällisiä ja pitkäjänteisiä ihmisiä.. Toivottavasti luot meihin muihin kuumeilijoihin hieman tuota ihaltavaa kärsivällisyyttä :)
Elikkä tervetuloa mukaan !!!
Musta saatte varmasti aktiivisen pinoterroristin ;o)
Joo, meillä tosiaan yritystä vuosissa jo aika monta, vaikka se ei kyllä oo tuntunu siltä. Sillon ekana vuonna oli kyllä pettynys kova, kun testaili ja testaili -ihan turhaan- eli negaa näytti.
No, sillon ekana vuonna mulla oli HIEMAN nuo kierrot sekasin, kun tuli vaan kahdet menkat, mut nyt siis on toivo heränny ihan eri lailla, kun noi ovistikutkin tuli hankittuu. Mun mies on ihan innoissaan, kun näkee, et mä oon tehny jotain tän asian eteen ja nyt hän alko kyseleen, et täytyskö mun mennä johonkin ultraan?? En edes tienny, et hän tietää mistään ultrajutuista...
Mä oon muuten käyny kattelemassa tuolta aikasemmilta sivuilta, ketäs tähän pinoon oikeen kuuluu ja osan nimimerkeistä tunnistaa/muistaa jo ihan hyvin, mut suokaa anteeks näin alkumetreillä, jos ei muista kuka on kuka. No, kyllä mä vielä tästä opin!
Vaikka en kyllä tiedä onko täällä tähän aikaan yöstä enää paljon lukijoita...
Siis jätin reilu vuosi sitten pillerit pois, enkä ole " toiminut" juurikaan sen jälkeen...eli koko kierto on oikastaan ollut kateissa...Nyt on menossa ensimmäinen clomi ja terolut kierto, ja hirmuinen yritys:), tällä hetkellä kp 26. Otin maanantaina viimeisen terolutin(syön niitä 15.-24) eikä vielä ole tätiä kuulunut....JÄNNITTÄÄ!! Sain kiertoni alkuun terolutin tehokuurilla ja menkat tulikin kesken kuurin...nyt loppukierrosta söin jo koko kuurin...eikä mitään ole tapahtunut, olen siis toiveikas kun tunnuin reagoivan teroihin niin herkästi... Nyt vaan mietin miten pian uskaltaisin testailla...Olisko kenelläkään jotain hyvää neuvoa?
On ihanaa kun on otettu meidät uudet niin lämpöisesti vastaan, kiitos!:)
En ole vielä juurikaan teidän muiden tarinoita lueskellut, mutta kiva kuitenkin löytää kohtalotovereita ja samanhenkistä sakkia!:)
Itse olen onnistun testaamaan tähän kirtoon jo kolmesti ja nega aina..
Manteli: kuinka pitkä tämä kierto sulla on sitten ollut? Kannataahan se testata, jos siltä tuntuupi :) Ja luulis ja toivois sen plussan sieltä tulevan!!!
Kiertoa ei oo ollut niin ei o mitään mihin vertailla... hankalaa!Kun ei millään malttais odotella enää , mutta sit pelkää pettyvänsä...
Ihanaa saada lisää porukkaa!!!
Booli-mooli:uuh...ei oo oluset tainnu jäädä pois täällä...toki kyllä kohtuudella tänään maistan ja loppukierrosta en enää ollenkaan..ehkä...ku ei oikee jaksa enää pinnistellä ku aina täti yllättää....mites muut on tän asian tiimoilta?On se kyllä totta että alkukierroksien fiilikset " en tee sitä,en tee tätä..." on laantunu.Kuka hullu sitä jaksaa kuukaudesta toiseen pidättäytyä " normaali" elämästä jos mitään ei tapahdu...?No joku ehkä,mutta en minä...
Plussaonnee kaikille!!!
Terve vaan [color=blue]Manteli[/color] vai pitäiskö sanoo alkuyötä? Sillon kun mä pistelin poskeen noita clomeja ja teroja samaan aikaan samassa kierrossa, niin mulla tuli menkat sillon tasan sen ajan kun söin noita pillereitä, kuten aikasemmin kerroin. Muistan, et mulla oli tosi paha olo koko ajan, huimas hirveesti, kaikki hajut haisi tosi pahalle, tavarat tippuili käsistä ymym. Mut ainakin tuli menkat. Mä en sillon ihan kyllä edes käsittäny " mitä ois pitäny tehdä" kierron aikana, kun kroppa ja mieli regoi ihan kummasti. Gynen luona tuli sellanen olo, et häntä ei juurikaan kiinnostanu, vaan totes vaan että kyllä täällä satsilla pitäis jotain tapahtua.. plaah..
Mietin sillon, et ei ikinä enää noita lääkkeitä, mut kai sitä vaan sitten petty niin kovasti, kun ei plussaa tullutkaan.
Nyt oon kyllä vähän muuttanu kantaani noista lääkkeistä ja oisin kyllä valmis taas kokeilee clomeja jonkun kierron ajan.
Toivottavasti sulla tärppää ja homma toimii!! Monella on clomit auttanu noihin häiriöihin, ja monella on tärpänny plussa matkaan siinä samassa reissussa, kun on lueskellu juttuja. :D
Tervetuloa kuumeilemaan tänne meidän pinoon :)) Otamme sinut mieluusti vastaan!! Kuten palstaa seuraillessa olet varmaan huomannut niin meillä kaikilla on aina " oireita" loppu kierrosta =D
Semmosta se on tää kuumeilu, mielikuvitus tekee tepposet.
Plussia ei oo pahemmin näkynyt (paitsi Paulinea) joten aika epäonnista sakkia ollaan. Toivottavasti joku tartuttas meihin sen PLUSSAPÖPÖN ;)
T: Hemuli kp28/28-32 +" oireet"