Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Ensikot keskiviikkona+++

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

quiero3:

Diotima onkin jo hienosti oppinut näitä

[color=magenta]v[/color][color=darkorchid]ä[/color][color=blue]r[/color]

[color=deeppink]i[/color]juttuja! Älä lannistu, aina välillä tulee kämmejä mullekin :) (Ehkä jopa tässä, mitä tähän yritin suhertaa)

Joo, ei näköjään onnistunut, kun meni noi koodit eri riveille... Sellaista sattuu. Kuten varmaan ymmärsit, niin tarkoitus oli vain kehua, miten hienosti olet jo oppinut pelaaman näillä väreillä! :)

-Q-

Vierailija
22/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, Q, kehuista! Hauskaa, että oot taas paikalla pirteämpänä! En nyt ehdikään pohtimaan noita lämpö-juttuja, mutta palaillaan huomenissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kohta puolin pääsee kipittämään kotia kohti.

Tällä kertaa hyppäänkin jo aemmin bussista pois, kun pitää mennä kauppaan. Onneksi ukko tulee mukaan, niin pääsee kotiin sitten autolla. =)

(laiskiainen)

Eikö kukaan tosiaan osaa tuumata mitään tuohon tiputteluun ennen menkkoja?

Auttaisin mielelläni Q noitten lämpöjen kanssa, mutta enpä oo oikeen haka noitten suhteen, joten toivottavasti joku osaisi jotain arvella.

Meillä asustelee tuollainen rotku (rottweiler) tyttö kaverina... =)

++++++plussia lisää enskoille++++++++

Vierailija
24/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivi99:

Eikö kukaan tosiaan osaa tuumata mitään tuohon tiputteluun ennen menkkoja?

Minä taas puolestani en osaa sanoa tiputteluun mitään, kun mulla ei oo sellasta koskaan ollut. Menkat alkaa ensimmäisen punaisen viirun jälkeen puolessa tunnissa...

-Q-

Vierailija
25/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q: no eipä ne kyllä siihen ultraan aikonu pistää, mutta aikoivat silti ottaa verikokeet ja tarkastella että onko progesteroni- ja s-prolaktiiniarvot nousseet.. (lunttasin nimet, en todellakaan muista niitä ulkoa..:)) ajaako tämä sitten saman asian kuin se ultra?? keltanokkana ei oikein osaa edes lääkäriltä kysellä, ja jostaki syystä minusta on alkanu tuntumaan että täällä kaikki on jotenki paljon tylympiä, niin tulee vain paha mieli kun kyselee " tyhmiä" ... tämä kaupunkielämä ei sovi mulle.. mutta onko se oikeasti niin että hyvää palvelua on nykyisin vaikea saada???*ihmettelee*

viivi: en kyllä miekään osaa sanoa tuohon tiputteluun omaa kokemusta, musta ainaki jossain pinossa joku oli plussannu vaikka oli kuulemma ollu pahojaki tiputteluja.. eli ei heitetä kirvestä kaivoon :) mulla on aina menkat alkanu samassa hujauksessa.. yök.

++++onnea kaikille!!! ja tosiaankin vaikka me muutamat olemmekin varsin " vaikeita" tapauksia niin normaalisti raskautuminen käy kyllä aika helposti! ei varmaan pitäis täällä kummitella näillä kauhujutuilla :)

Vierailija
26/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa manteli!mäkin oon aika uusi täällä,enkä tajunnu aluks oikein mistään mitään..

mulla tänään kp25/28..jänskättää,enkä malttais odottaa ens viikkoon.tänään oli tosin aamulla jotain menkkakipujen tapasia,mut vihloo myös ihan oudosti.ei haluta tätiä kylään!eieiei.

ulla-maj:toivottavasti pääset testaamaan parin päivän päästä uudestaan!! :) +++++++++

en viel lukenu kaikkia tekstejä,selasin vaan..joten luenpas ne nyt:)

plussia kaikille toivon!!

Vierailija
27/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

quiero!! Kiitos ihanista sanoista :))

Tervetuloa uudelle enska kuumeilijalle :)) (nikki sori unohtui)

sitten omaan napaan:

Kp28/28-32

Pahaa oloa ja kuvotusta ollut nyt kolmena päivänä. Alavatsa kipuilua, pistelyä ja kiristyksen tunnetta noin viikon. Ei oo kyl täti ennen aiheuttanu tämmöstä. Aikasemmin se paha olo tullu heti oviksen jälkeen ja kesti 4pv, tais olla eka pilleritön kierto silloin.

Tunnustan teille, muille en kehtais et negan testasin eilen... :/. Tiedän et on aikasta mut kun se oviskin tuli niin aikasin niin ajattelin et olis se jo näkynyt...

Huh, taas tää menee tähän rukuttamisen puolelle ;)

Kävin koirien kanssa lenkillä ja loppumatka oli tuskaa kun iski pahaolo ja ykskaks semmonen väsy et halus vaan äkkiä nukkumaan. Sit tuli vielä päänsärkykin.

Että oireita on mut en tiedä mihin viittaa ;))

Plussatuulia rakkaat enska ystäväni!!!

Vierailija
28/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin nyt tuon sinun nikkisi :)) Jospa toisit plussa aallon meille.. ;)

Vierailija
29/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa hellittelynimet ;)

Kaikki voivat hyvin, onneksi :)) Rakkaus kukoistaa ja mies onneksi osaa lohduttaa tätä alakuloisuutta.

Yritän pysyä jotenkin järjissäni ;9 jos se mitenkään yleensä on mahdollista. Onneksi on tuo katras niin ei kerkiä kauhean kauaa vajoamaan itsesääliin!!

Lainaus mooli:

Hemuliini (sori pikku hellittely:=) - älä nyt hupsu vielä vaivu epätoivoon!!! Vaikka piina on toki piiinaaaaaaaaaaaaa....miten sun iso katras voi - koiruudet, lapsukaiset ja mies?

Vierailija
30/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa Manteli:)

Minäkin täällä suht uusi ja melko vähän ehtinyt kirjoitella tänne. Lueskelen kuulumiset kyllä joka päivä, että ajan tasalla pysyn, mutta vielä kun itsellä ei mitään jänskättävää niin kirjoittelut jäänyt vähemmälle... Eli tällä viikolla viimeinen pilleri tulee nielaistua ja sitten siirryn virallisesti joukkoon mukaan ja kuulumisia alkaa tulla useammin.

Mukavan lämmin marraskuinen päivä täällä, olo vain vielä vähän heikko kun vatsataudissa olen ollut jokunen päivä sitten. Mutta eiköhän tämä elämä ala voittamaan pikku hiljaa:)

Vierailija
31/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla onkin sitten jännät ajat edessä :))

Touhut peiton alla tuntuvat ihan erilaisilta ilman ehkäisyä ;) siinä on mukana se oma jännityksensä. Varmaan ekassa ja tokassa kierrossa ilman ehkäisyä oli jännitys kaikkein suurin. Nyt ottaa hiukan ;) lunkinmmin kun kohta 5 kierros menossa!!

Tosin tässä vaiheessa tullut se masis kun mitään ei tapahdu...

Plussatuulia Aurora sinullekkin, jospa se tärppääkin heti ;)

Vierailija
32/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemulillahan on jänskät paikat!!Peukkujaaa :):)

Ja onnea Auror@lle yrityksen alkamiseen!!!

Kohta ropisee plussia!!!++++++

Kääk,huomenna jo kp19/25,millo voi ruveta kyttäämään oireita...?Lupasin kyllä etten kyttää ja ei vielä mitää voi ollakkaa :)Koitan pitää lupaukseni!!! :)

Taas pää tyhjä,ei muista enää mitä kukin kirjotti...:)

Tissit kipeytyy sillee pikkuhiljaa kokoajan enemmä ja enemmä ja mun maha on hellä kun sitä painaa...juuu...jeee...Aiku nyt kerrankin tärppäis!!On kyllä tullu käytyä koko raskausoireskaala läpi tässä 7 kierron aikana.Hmmm...mitäköhän ei ois tullu koettuna viel...no jos oksennuksen vielä ehtis pukata tässä ni kokemuspaketti ois plakkarissa :)

Plussailkaa nyt hyvät ihmiset!!!!

Vierailija
33/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa ollu ahkeria!

Tervetuloa joukkoon mukavaan MANTELI! =) Mitä suurempi joukko sekoilemassa sen mukavampaa... ;)

Viivi: En tiedä tietty sun kohdalla tiputtelun syytä mut tiedän tapauksen jolla tiputteli ennen plussaa!!!! Eli tiputtelu voi olla merkki raskaudesta. Toivotaan, pidän kovasti peukkuja sulle!!

Olikohan se Tappert ku kyseli siitä hieronnasta? En usko että on mitään vaikutusta, ainakaan alkuraskaudessa. Ite käyn fysioterapiassa ja saan hierontaa, jäähierontaa, ultraa jne. ja sanoivat, ettei oo pahaks vaikka olisin raskaana. Piti varmistaa niiltä... =)

Q taas pirpsakka oma itsensä! Hieno homma!

Omaan napaan ei sen kummempia, kummasti jomottaa vatsaa... Nyt kp 17/26->?. En oikeen tiä mitä pitäis tehä, kun ei ihan normaaliltakaan tunnu. Jos nyt en oo raskaana, mikä on hyvinkin mahdollista, taidan mennä lääkäriin. Onpahan ainakin sitten selvitetty miksi vihloo ja turvottaa...

Mutta eipä tänne muuta, kaikille haleja ja paaaaaljon plussapuhureita! Sori niille jotka unohdin erikseen mainita, pää on tosi laho, ei kans muista nikkejä ja sitä kuka sano mitä! =)

Vierailija
34/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Manteli joukkoon mukavaan!Ja Auroralla myös ' virallisesti' vauvakuumeilu alkanut->tartunta josta ei parane!!!!

Taas oli niin järkyn pitkä pino:piti kahteen kertaan lukea,et muistais puoletkin oikein.

Tappert:sun oirekuvaukset kuulostaa hyvältä!!!Kauhee piina päälle+++

Hemuli:samoin sulla oikeat megaoireet!Toivon varpaat ja sormet pystyssä (siks kirjottaminen hidasta ja takkuavaa) sulle plussaa testiin!

Fiorellalle meheviä hetikä petiin.Ovis sieltä tuloillaan!Mullakin alkoi ensin haamuilla ja sit napsahti yhtävahvat viivat.Koskaan en saanut vahvempia viivoja testiin.Eli viivat vahvistukoon!+++tärppionnea+++

Q:sun lämpöjen perusteella voisi sanoa,että tapahtuneen oviksen lämmönnousulta kuulostaa...mut ne lääkärin sanat oli kyllä aika masentavat...Eli sä alat nyt terolutit ja clomifenit?Toivon todella nopeita hyviä uutisia sinulle ja teille,sillä niin raskaalta toi teidän syksy on kuulostanut!Ja kiitos Q päivityksestä... :)

Viivi:kyselit tuhruista.Joo kyllä tuhruvuoto liittyy matalaan keltarauhas-hormoniin.Mutta olen siinä käsityksessä,että parin päivän tiputtelu ennen ja jälkeen kuukautisten on yleensä ihan normaalia.Mulla on aina parina päivänä ennen tätiä tullut merkkejä ja sit vasta isompi vuoto.Sillon neljä-viis vuotta sitten tuhrutin melkein koko kuukaudet läpeensä,mutta ei mun gyne-guru nähnyt tarpeelliseksi mitata hormoneja.Sano vaan,että joskus ikä (noin 30 kieppeillä) tekee tepposia kierrolle-eli sinänsä normaalia.Eli ymmärtäisin,et jos tiputtelu alkaa heti kohta oviksen jälkeen ,niin silloin syntyvä keltarauhanen ei pysty pitämään vuoto pois.En ole ekspertti,mut ehkä vielä kandee tarkistaa gyneltä. ;)

Ihana pino tämä Ensikot!!!!

Vierailija
35/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

++++++Tervetuloa Manteli!!!++++++

Mukavaa kun porukka kasvaa ja vielä mukavampaa ois kun alkais niitä plussia oikein kunnolla tulemaan:)

Mulla päätty tää 42 päivän kierto tänään..?vuoto on kyllä ihan säälittävän niukkaa eikä menkkakipuja oo ollenkaa vaikka yleensä on oikeen mojovat mahakivut ollu ja mun menkat on tähän asti aina alkanu aamulla kunnon tulvalla;)..saman tyyppistä tuhruttelua on nyt kun oli tämän kierron puolivälissä..oi ja voi..ota tästä tolkkua:) vauvakuume on sekottanu mun kropan.

Plussatuulia piinailijoille ja oviksen bonganneille mukavia pupuiluhetkiä:)

Vierailija
36/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tää nyt taas on kun alavatsassa möyrystää ihan kamalasti, nyt mä voisin sanoa, että sellasia " menkkamaisia" tuntemuksia, mutta vaan lievempiä. Joko se ensimmäinen terolut pisti kaikki hormoonit liikkeelle? Mutta niiden piti olla ihan kevyitä lääkkeitä...

QueenBzZ:lle pahoittelut tädistä, jos se nyt tosiaan jyrrä sut!

Ja PauliNealle kiitoksia kaunnista sanoista!

Juuri 1,5 tunnin " päikkäreiltä" herännyt

-Q-

Vierailija
37/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin kun kävin lukemassa tuota pepsin laittamaa linkkiä r-oireista kun siellä monella ollut oireena palelu, että mua on palellut tässä muutamana iltana ihan huolella.eilenkin lämmitin makkarissa olevassa uunissa puita niin silti ihan hirveä palelu. Päivällä ei mitään. Mittasin ensin kainalosta, ihan normaali lämpö. Sitten suusta näytti 37.25. Kumpaa uskon??

Vierailija
38/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti vaan lukasin kuulumiset; tervetuloa manteli!!

Tappert ja Hemuli taitaa lussata nyt:=) *lähettää extrasäteitä*

Kiva Hemu, että olet löytänyt mahtavan miehen, joka pitää susta huolta ja lapsistaan - ja koiruuksista! Ja olet sä kyllä mahtava uusperheellinen itsekin!!:=) Toiiiiiivon, että plussaat pijan!!

Pepsiksellä tiukka piinaviikko edessä - ja vielä pupuillut ahkerasti!! *jännää* Ootko muuten jättänyt boolin kokonaan?!?

Q; ihmeellisiä tuntemuksia sulla...mut varmaan hyvä, ett alotit terot. Ja kiitos jaksu-kysymästä - tänään onkin supermahakipu lieventynyt ja skippasin gynen toistaseks...tästä on tulossa varmaan yhtä kummallinen kierto kun edellinen oli. Nooh..ovista ootellessa...:=)

Missäs OON@ on????!!!!!! Vai missasinko jotain??

Juuh, eipä tässä muuta tänään, kiirusta on töissä ja vasta tulin kotsaan.

-m-b

p.s. fio-darling, tsemiä oviksen metsästykseen!!!!!!! ja matikkaan:=)

Vierailija
39/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan tullut paljon tekstiä tänään. Nooh, malttamaton, kun olen menin taas tekemään testin.. ja joo nega edelleen. Nyt siis 27/28. Lämmöt edelleen ylhäällä. Täti EI saa tulla :/ Menkkaoireet kyllä päällä... Poiketen kuitenki " normaalista" ovat paljon vahvemmat. Sekä yöllä, kun menee nukkumaan, niin on tosi paha olo ja tisut aivan hullun kippeet.. Kuinkahan tässä käy.

Millon sen testin pitäs näytää plussaa???

Näyttääpi siltä että lähipäivinä saataisiin pari plussaa aikaiseski, vai mitä :)

Lempeitä plussatuulia teille toivottelen!

Vierailija
40/49 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenu tätä palstaa aikasemmin aina silloin tällöin, mut vasta viime aikoina rekisteröityny ja alkanu aktiivisemmin (siis joka päivä muutamia kertoja..) lukee näitä juttuja. Liityin sillon heti rekisteröitymisen yhteydessä Pitkiksiin, kun luin noita sanojen selityksiä ja ajattelin et se pino passais kans, mut sitte vietän kyllä aikaa enemmän tässä pinossa ja lueskelen teidän kaikkien kuulumisia.

Mä kysyisinkin, et sopiiko liittyä teitin pinoon vaihtaan iloja ja suruja ja välillä niitä ärräpäitä?

Voisin heti tässä samalla kertoo vähän itestäni.

Mä oon 30v ja mies on 29v. Pillerit jätetty pois v.2001 jonka jälkeen mä luulin olevani raskaana kaikkien oireiden perusteella ainankin joka toinen kuukausi sen vuoden aikana, kun menkkoja ei vaan näkyny eikä sen paremmin kuulunutkaan. Sitte menin gynelle ja söin 3kk kuurin sekä teroja että clomeja, mut sain menkat tasan sen 3x ja sit siihen loppu " se ilo" .

Nyt oon sitten ihan vaan " odotellu" enkä stressanu sen enempää (ainakaan suureen ääneen, liekö ollut itsesuojeluvaistoa), kunnes sitte viime vuonna alko menkat yhtäkkiä tulla luomosti, vaikkakin pitkällä kierrolla eli 45-57. Ihmeitten aika ei ollutkaan ohi!

Ovistikut otin käyttöön viime kierrossa ekaa kertaa ja bongasinkin oviksen kp33 ja häkellyin niin, ettei ollu itku kaukana. Jotain sentään tapahtuu mun kropassa :-) ja sen jälkeen alko menkat ihan tasan 2 vkon kuluttuu.

Nyt odotan innolla ovisoireita kropassa ja koitan metsästää taas rouva O:n tässä kierrossa.

Toivottavasti mahdun vielä teidän pinoon, joka on kyllä ihanan aktiivinen ja täällä saa kyllä tukea jos minkälaiseen asiaan, mitä nyt oon muutaman viikon lueskellu teidän juttuja.

terv. wäiski