Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä tarjoilusta!

Vierailija
30.07.2011 |

Tuparit sukulaisille "vauvasta vaariin" ja jotain kaikille maistuvaa pitäs kehittää. Ajankohtana iltapäivä/alkuilta. Ei alkoholia, paitsi alkumalja.

Ajattelin tehdä joko täytettyjä lettuja tai täytettyjä tortilloja. Jokainen voisi täyttää omansa. Tarjolle siis lihaa/kanaa, paahdettuja kasviksia, salaattia, juustoa, ananasta, salsaa, cuacamolea jne. Lettuja vai tortilloja? Ja onko tuo "tee se itse" hyvä vai pitäskö mun tehdä esim. liha- ja kasvistäytteiset letut valmiiksi (tulisempia ja mietoja) ja kuumentaa uunissa vaikkapa juustogratinoituna? (Siistimpää ols ehkä - tuoreet salaatit sitte lisäksi). Jälkkäriksi aattelin suklaakakkua ja lapsille jätskiä. Mitäpä viel lisäksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että haluat kuulla kehuja, mutta tuo on ehkä pahin mahdollinen vaihtoehto. Äärettömän epäsiiistiä syötävää, jolla saa vieraat pahalle päälle. Ei tuollainen askartelu sovi mihinkään isompaan tilaisuuteen. Pitää olla mahdollisimman helppoa syötävää.

Minä tekisin muutamaa salaattia, muutamaa suolaista ja makeaa piirakkaa, liha- ja kalaleikkelettä ym.

Vierailija
2/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lettujen suolaisiksi täytteiksi miellän enemmän vaikka kanttarellimuhennoksen tms. Lisäksi sinun pitäisi paistaa ihan järkyttävä keko lettuja, joten pääset helpommalla kun ostat monta pakettia tortilloja. Jos lapsia tulee paljon niin tuo on varmaan ihan kiva systeemi että itse kasataan mieleiset täytteet. Voisihan lisäksi olla vaikka maissilastuja, jos kaikki eivät jaksa täyttää rullia - itse tykkään syödä noita texmextäytteitä niin että lautasella on jonkin verran maissilastuja, sitten paljon salaattia ja sitten muut täytteet.

Itse valitsisin muun kakun kuin suklaakakun jos lapsia on paljon eikä kaikki mahdu istumaan koko aikaa pöydän ääressä... viisastuin kerrasta, kun kuurasin sohvilta ja matolta suklaakakkua pois kutsujen jälkeen... ;p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillat sitten itse täytettävinä.

Minä ehkä tekisin niitä lettuja valmiiksi enkä lainkaan tulisina eli lähinnä lapsia ja vanhuksia ajatellen. Muille sitten ja tulisten ystäville noita tortilloja. Itse ainakin söisin vain niitä. Eli siis laittaisin molempia.

Lisukkeeksi joko itse koottava salaatti tai ihan valmissalaatti.

Tuleeko jälkkkärin kanssa kahvia? Onko suklaa-allergikkoja? Laita lisäksi tarjolle esim. jotain keksejä, lapset pitävät niistä ja jos on allergisia, niin saavat ainakin suunsa makeaksi.

Vierailija
4/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ISOT lautaset, sitten tortillaletut, sitten salaattikuppi, sitten lihatäytteet, sitten maustekastikkeet ja muut pikkuhärpäkkeet, kuten jalapenot. Sotkua tosin saattaa tulla, jos kaikki ei osaa rullata niin, että toisesta päästä ei tursua täytteet pihalle ;)

t. 3

Tiedän, että haluat kuulla kehuja, mutta tuo on ehkä pahin mahdollinen vaihtoehto. Äärettömän epäsiiistiä syötävää, jolla saa vieraat pahalle päälle. Ei tuollainen askartelu sovi mihinkään isompaan tilaisuuteen. Pitää olla mahdollisimman helppoa syötävää. Minä tekisin muutamaa salaattia, muutamaa suolaista ja makeaa piirakkaa, liha- ja kalaleikkelettä ym.

Vierailija
5/5 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteestä. Hyviä näkökulmia. En pettynyt, vaikkei kehuja tullut, halusin just rehellistä näkemystä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi