Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yli 35-vuotias voi vielä elämältään odottaa?

Vierailija
29.07.2011 |

Ylitin tänään tuon rajapyykin ja masentaa... Tiedättekö myöhään elämäänsä suuntaa muuttaneita/parantaneita ihmisiä? Itse olen jämähtänyt kuvioihin, joihin en ole ollenkaan tyytyväinen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias ja aion aloittaa työn ohessa opiskelut tänä vuonna.

Vierailija
2/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, jos sinusta elämä on ohi jo 35-vuotiaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 38-v. ja rv 32

Vierailija
4/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se uusi elämä vasta alkaa. Jos et pidä nykyelämästäsi, niin aika muuttaa sitä.Olen pari vuotta sinua vanhempi ja minulla on elämässä kaikki just nyt hyvin ja edessä vielä paljon, mitä haluan tehdä tai kokea.

Itse löysin elämälleni suunnan tuossa noin kolmenkympin kohdalla, kun aloin opiskella modernia vyöhyketerapiaa. Ennen elämäni oli pelkkää suorittamista, nyt osaan jo nauttiakin siitä.

Häntä pystyyn ap: on muutoksen aika!

Vierailija
5/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ollut tyytyväinen elosi ensimmäiseen puoliskoon, muuta ne asiat ja nauti toisesta puoliskosta :)

Surullista, jos sinusta elämä on ohi jo 35-vuotiaana?

Vierailija
6/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lyhyempää työpäivää, niin jaksan paremmin ja ehdin näkemään lapsia. Opiskelu on todella hauskaa, suosittelen lämpimästi!

Vierailija
7/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat vaihtaneet ammattia ja/tai puolisoa neljänkympin kieppeillä. Lapsia ei voi vaihtaa. Jotkut ovat muutama vuosi vaihdoksen jälkeen palanneet takaisin alkuperäiselle uralle, kun eivät olleetkaan tyytyväisiä. toiset ovat olleet tyytyväisiä.

Itse olen suuntaan tyytyväinen ja mulla on mielestäni vaika mitä odotttavaa. Mä odotan että huomenna pääsen mökille, mä odotan että mun seuraava kirja julkaistaan, mä odotan, että pääsen parin vuoden sisään uuteen kivaan tutkimushankkeeseen ja odotan, että lapset oppii selviämään koulussa ja saa ammatit ja perheet ja...

Vierailija
8/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho

Vierailija
9/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasin aviomieheni yli nelikymppisenä ja perustimme vielä perheen.

Kaikki - ihan kaikki - on mahdollista. Rakasta itseäsi.

Vierailija
10/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 53v ja poika aloittaa lukion ensi kuussa, töissä menee mukavasti, olen it-alalla ja tarkoittaa sitä että pitää olla ajan tasalla, osata kaikkea mahdollista, koulutusta ja OPIN edelleen vaikka olen vanha kurppa :)

Olin itse masis kun täytin 40v mutta meni aika nopeasti ohi

Vierailija
13/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aika pienetkin muutookset auttavat.

Vierailija
14/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mä en halua mummoäidiksi.

Vierailija
15/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä on:

-asuinpaikka tuntuu väärältä. Haluaisin pois pikkupaikkakunnalta kaupunkiin, jossa työskentelen. Mies ja lapsi viihtyvät kuitenkin täällä, vaikka mieskin töissä kaupungissa.

-haluaisin tehdä keskeytyneet opinnot loppuun

-olen töissä ns. omalla alalla, mutta työpaikalla on ilmapiiriongelmia. En voi oikein hakea uutta työtä, kun ei ole tutkintoa.

mutta kun mä en halua mummoäidiksi.

Vierailija
16/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloitat sen tutkinnon loppuun saattamisesta. Otat heti maanantaina yhteyttä siihen oppilaitokseen jossa olet opiskellut ja kysyt mitä voit asian suhteen tehdä. Jos opiskelu työn ohessa tuntuu liian rankalta, tee osittaista työaikaa hetkinen.

Sitten kun tutkinto on tehty, voit miettiä työpaikan vaihtoa, ellet jo aiemminkin.

Minäkin opiskelen työn ohessa, mutta olenkin toisaalta vasta 34v. :D

Vierailija
17/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-kympin tietämissä, kouluttautui ammattiin, sai töitä, tapasi elämänsä miehen ja elää tämän kanssa tasapainoista elämää mm. mökkeillen ja matkustellen vapaa-ajallaan. Tapaa tuon naisen huomenna, sillä hän on minulle erittäin rakas äitipuoli ja ihana "mummeli" lapsilleni :)

Vierailija
18/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon elämältä aika paljonkin vielä ja osan yritän saavuttaakin

- pudotan painoa PALJON

- saan vielä yhden lapsen

- 40-vuotispäivieni kunniaksi matkustamme Pariisiin ja lapset pääsevät EuroDisneylandiin. :)

- työelämässä jatkan samalla tyylillä, jos edelleen tuntuu mielekkäältä (on tuntunut tähän asti)

- kun nuorinkin on eskari-iässä, alan ihan tosissani harrastaa jotain itselleni mieleistä

- 50-vuotissyntymäpäivieni kunniaksi pitäisi meidän olla velattomia (ellemme ota lisää lainaa)

- Toivon, että viimeistään nyt voisimme tehdä isoja remontteja mökillä ja kotona

- 60-vuotiaana toivon olevani hyvässä kunnossa ja että minun lapsistani vanhempi ehkä olisi jo saanut omia lapsia (on tuolloin 28-vuotias). Nuorempikin on jo 24-vuotias, joten miksei siis hänkin. Ja ehkä se haavelapsikin voisi niitä lapsia hankkia, onhan hän ehkä 20-vuotias vähintään.

- Toivon, että tuossa vaiheessa ehtisimme matkustaa ja ottaa välillä koko kööriäkin mukaamme (lapset ja puolisot ja mahdolliset lastenlapset). Uskon, että tuo 60+-ikä on merkittävin ikä siinä mielessä, että terveys on vielä useimmilla tallella, jaksamistakin on eikä työelämä välttämättä kuormita enää, kun on tiedot ja taidot hallussa, ja uusia taitoja ei yleensä tarvitse enää opetella.

Missä iässä tahansa voi aloittaa uuden mielenkiintoisen harrastuksen, vaihtaa työpaikkaa tai alkaa opiskella. Itsestä se vain on kiinni.

Vierailija
19/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sun pitäisi ottaa ap vastuu elämästäsi. Mikä estää tekemästä opintoja loppuun ja hakemasta työpaikkaa. Nyt olet jo itse päättänyt, että mitään ei voi tehdä kun olet 35.

Vierailija
20/22 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäsi on ohi!

Mieti nyt vähän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän