Kummalla jälleenmyyntiarvo parempi: emmaljunga vai brio?
Eli me nyt ollaan ostamassa tuplia. Vaihtoehdot ovat brio double wawe uutena ja emmaljunga twin cerox 2007 vuonna valmistuneet. Vaunut menisivät vaihtoon noin kahden vuoden päästä. Kummat sinä ostaisit kahden vuoden päästä?
Kommentit (7)
Ja muutenkin outo esimerkki ettei vuodelta 2007 mee kaupaksi kahen vuoden päästä.
Kahen vuoden päästä menee kaupaksi emmaljungat vuodelta 2011.
Tai sit mä en taaskaan tajua jotain=)
Ja muutenkin outo esimerkki ettei vuodelta 2007 mee kaupaksi kahen vuoden päästä.
Tarkoitin, että tuota twin ceroxia ei enään valmisteta, ei ole valmistettu muutamaan vuoteen. Mutta koska tuo malli on aika suosittu, voi olla että sitä aletaan taas valmistuttamaan. Eli kahden tai kolmen vuoden päästä voi olla vastaavia emmaljungalla myynnissä, joten silloin ei varmastikkaan mene monta vuotta vanhat kaupaksi.
Meillä ollut molemmat ja voin suositella brioa. Emmaljungiin petyin. Ja kukaan ei osta kahden vuoden päästä 2007 vuona ostettuja vaunuja. Nytkin emmaljungan vuona 2007 valmistetut vaunut vetelevät viimesiä (google kuvasta katsoin, niin aika huono kuntosia ovat). Eli brioilla on parempi jälleenmyyntiarvo.
Itse vertailin tuossa googlessa brioa ja emmaljumgaa. Yhtä vanhat rattaat ja emmaljungat olivat lähes aina huonommassa kunnossa. Eli itse lähtisin brion puoleen kallistumaan, ihan vain laadun takia. Ja monihan hakee laatua. Ei minusta enää viisi vuotta vanhat rattaat ole kovin laadukkaat. Kaksi vuotta vanhat vielä ovat kovinkin.
Harva joka on molempia oikeasti käyttänyt, pitää Brioa parempana...
Nythän emmaljungan perus vaunuista on kysyntää paljon, kun niittä ei valmisteta. Eli nyt emmaljungalla on jälleenmyyntiarvo parempi. Mutta veikkaan, että kahden vuoden päästä kukaan ei osta enään 2007 vuonna valmistuneita emmaljungia. Ja voi olla, että tuota perus mallia on emmaljunga alkanut tekemään uudestaa. Eli minä ostaisin briot.