Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¤*Syyssäteet keskiviikkoon*¤*

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä i h a n samanlaisissa tunnelmissa: vessassa pitää ravata koko ajan, vaklaamassa ettei tätsy ole tullut. Lisäksi on muka vuoto-tunnetta. Äskön vielä tuntui sellainen " puujon isku" alhaalla..mutta niitä oli ed raskaudesakin, mutten tietenkään muista oliko näin aikaisin? Oma napa oma napa..sorry..

Aion muuten minäkin vielä testailla vähän myöhemmin. Ensin ajattelin, että viikon päästä, mutta voipi olla, että loppuviikosta on rehellisempi arvio ;D

Vierailija
22/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih... vihdoin ehdin minäkin tänne. Kävin jo kerran lukasemassa kuulumisianne, mutta akku loppui koneesta. Nyt uusi yritys!

Jaja - hyvä kun haamu näkyypi edelleen! Onnea siitä!!! Itse testailen huomenissa myös uusintana.. Vähän jänskättää!

Taelsa - toivottavasti on kiinnittymisvuotoa. Täällä peukut ja varpaat pystyssä sen takia!

Kathy - toivottavasti et sairastu. Tylsiä tosiaan monet kokoukset, itsekin eilen huokailin sellaisessa....

Pyry ja s.m.r - ehkäpä se menkkapahoinvointi muuttuupi piankoin raskaus sellaiseksi... ;0)

Serafi - varmaan teillä käytettiin ovis hyödyksi, kun sen mittaamalla pongasit! ;0) Itse aloitin mittaamisen myös, mutta unohdin sitten muutaman päivän välistä... dementiako vaivaa...

Tuulia - toivottavasti huomenissa luetaan iloisia uutisia, eikä se täti tulisi. Mutta jos tulee, ihana asenne sinulla! Jännitän mukana.

Hannako - olipa ikävä lukea et ei ehkäpä tärpännyt. :o( Ensi kiertoon sitten uusin toivein. Jospa se täti vaan pelottelikin?

Jedelede - kiva kun tekin pääsette pian harjoittelusta itse toimintaan. Jännityksellä odotellaan sitten kuulumisia!!!

Wilm@ - kiitos infosta odotuspinon suhteen. Kävin eilen vähän kurkistamassa jo odotuspuolella ja heinäsirkat siellä huomasin. Se syyssäteiden oma pino sielläkin olisi kyllä kiva! Odotelen vielä huomista testiä ja liityn sinne tässä piakoin. Täällä vaan niin kotoisa tunnelma, ettei haluaisi siirtyä muualle...

Mallariina - huomenissa testeillaan molemmat, pitääkin meidän rapordoida asiaa täällä? Joko olet odotuspuolelle liittynyt? Onnea huomiselle!

Lumiella - hyvä kun kuukautiset ovat taas löytyneet ja teillä nyt vauvanteko alkanut! Toivottavasti pian tärppää!

Itselle ei sen erikoisempaa kuulu. Töissä oli kiirettä, mutta kuluipa aika nopeasti. Huomenna vapaata ja saadaan pojan kanssa touhuta kunnolla! Mennään käymään aamulla ystävälläni, joka potee myös vauvakuumetta. Mietin tässä että kerronko jo meidän plussasta, jos hän ei vielä raskaana. No pitää miettiä asiaa....

Mihinhän kaikki raskaustuntemukset ovat vähinneet? Onneksi huomenna selviää, että oliko se vaan haamu...

Mukavaa iltaa ja huomenissa taas.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, ei ole tosiaan syysmörkö minua vienyt... ;D Kiva, että olitte minua kaipaillut :)

Lapset nukahti jo liki 2 tuntia sitten ja nyt on sitten vietetty laatuaikaa miehen kanssa........ ;D Nyt se sitten siirtyi telkun ääreen kattomaan jotain JALKApalloa, joten täytyihän minunkin jotain puuhaa keksiä! :D

Voi, nuo Wilm@n ja Mallariinan tuntemukset kuulostaa NIIIIIN tutuilta.. molemmissa raskauksissa se oli alkuun sitä, että kkoko ajan sai ravata veskissä varmistamassa, ettei mitään lirahtanut housuun.. Ihan oli sellanne tunne, että nyt ne menkat kuitenkii alkaa! Mutta eipä sitten kumminkaan! :) Tsemppiä vain teille kaikille haamuilijoille, eiköhän ne teillä pian vahvistu ne viivat!! bdbdbddbdbd :)

Jep, touhutippoja tässä kierrossa kuitenkin jo vähäsen edes " keräilen" ja mietin, että oisko se niin mahdoton ajatus että aloitettaiskin nytten jo -edes tjot-meiningillä.. en minä usko että tuo mies nyt ees niin vastahakoinen ois. Mun " päätöksen" takia pitää kiinni toki siitä ehkäisystä, mutta... mutta... No. Mennään päivä kerrallaan ja katotaan, miltä tuntuu. ;) Eihän siihen ens kiertoonkaan nyt NIIN kamalan pitkä aika ole. KAI..?! :) Aamukampaa ei tarvita, mä muistan unissaankin näköjään päivät, missä ollaan menossa!!! ;D eli se kampa onkin mun päässä!! *hehehe*

Jutut näyttää olevan tällä naisella sitä luokkaa, että EHKÄ parempi häipyä maisemista ja sukkelaan...

Ai niin. Minä jo kerran laitoin sen palstaslangia -jutun perään viestin, että jos joku laittaa uutta päivitystä niin muuttaa sen syyssäteet siihebn ja joku olikin laittanu, tosin vähän hassusti.. No, nyt toi mikä tänään tässä pyöri, olikin taas se vanhempi versio ja se puuttu sieltä. Laitoin siihen perään taas viestin, että jos joku viittii niin päivittää sen. Mulla ei ainakaan tänään ollu aikaa eikä intoa alkaa sitä muuttelemaan... :P Mutta joku innokas vois sen siihen käydä päivittämässä, olen samaa mieltä!! :)

Juu juu, olen jo menossa.... ;D Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille sädesiskoille ja OIKEIN paljon plussasäteitä kaikille!! :)

Ps. sitä esittelylistaamme en vielä(kään) ehtinyt saada aikaiseksi. mutta jos nyt odotan sitten vielä nämä haamun saaneet, eikös jotkut ollu (kidelma kai ainakin, jos en väärin muista?) huomenna taas testailemassa uudelleeen!??

Hei hei.. *repii itseään irti tuolista*

Terveisin J

Vierailija
24/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää jäi palstailut väliin, niin ohoh ja huppis, on alkanut tapahtumaan! ONNEA JA ERIKEEPPERIÄ KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!

Jaja, luottavaisin mielin vain haaleampienkin viivojen kans, plussa mikä plussa! Tosi hienoa! Täytyy ihan käydä pinosta kertailemasta, mistä päin ja mikä elämäntilanne kellä onkaan, ei tahdo nyt aina oikein aueta.

Lumiella, tervetuloa porukkaan mukaan plussailemaan! Totta, nämä sivut helposti kiihdyttävät tätä kuumeilua aivan yli äyräiden (kokemuksesta myöskin...)

Mallariina, yritä olla luottavaisin mielin! Helppo nyt puhua, kun itse odotin, niin sama rumba joka vessassa käynnin jälkeen, olin rv 12 aivan hermona. Toiset pystyy vain olemaan niin paljon lunkimmin ja toiset hermoilevat, itse kuulun niihin jälkimmäisiin; aina varaudun pahimpaan mahdolliseen, siis asiassa kuin asiassa. Pikkuinen pessimisti ;-) Mutta sinulle täältä tulee nyt onnen potku persuksille, että kaikki menee ja sujuu kaiken taiteen ja sääntöjen mukaan!

Hannalle rutistus myöskin! Toivottavasti täti kaahaisi äkkiä muualle sieltä kulmilta!

Tuli meinaan tänne meille ja oikein vauhdilla tulikin, perkele!!! Vaikka tiesinkin mahdollisuuden olevan aikasta pieni, verraten tuohon petiaktiivisuuteen, niin silti uskoin ja toivoin jo n i i n paljon! Nyt tosiaan eka " yritys" kiero takana, itsellä ollut koko ajan vähän " tulee, kun on tullakseen" asenne, mutta kyllä fiilikset olleet tänään tosi matalat...:-( Mutta toisaalta, nyt kierto selkeät 28pvä taas tällä kertaa, eli jospa sen onnenpäivien bongaaminen sujuisi nyt paremmin. Tai sitten pitää tuota ukkoa työstää joka päivä, huh :-)

Että mä pidättelen tuota tätiä täällä, niin ei tule teitä muita suotta häiritsemään!

Vierailija
25/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää jäi palstailut väliin, niin ohoh ja huppis, on alkanut tapahtumaan! ONNEA JA ERIKEEPPERIÄ KAIKILLE PLUSSANNEILLE!!!

Jaja, luottavaisin mielin vain haaleampienkin viivojen kans, plussa mikä plussa! Tosi hienoa! Täytyy ihan käydä pinosta kertailemasta, mistä päin ja mikä elämäntilanne kellä onkaan, ei tahdo nyt aina oikein aueta.

Lumiella, tervetuloa porukkaan mukaan plussailemaan! Totta, nämä sivut helposti kiihdyttävät tätä kuumeilua aivan yli äyräiden (kokemuksesta myöskin...)

Mallariina, yritä olla luottavaisin mielin! Helppo nyt puhua, kun itse odotin, niin sama rumba joka vessassa käynnin jälkeen, olin rv 12 aivan hermona. Toiset pystyy vain olemaan niin paljon lunkimmin ja toiset hermoilevat, itse kuulun niihin jälkimmäisiin; aina varaudun pahimpaan mahdolliseen, siis asiassa kuin asiassa. Pikkuinen pessimisti ;-) Mutta sinulle täältä tulee nyt onnen potku persuksille, että kaikki menee ja sujuu kaiken taiteen ja sääntöjen mukaan!

Hannalle rutistus myöskin! Toivottavasti täti kaahaisi äkkiä muualle sieltä kulmilta!

Tuli meinaan tänne meille ja oikein vauhdilla tulikin, perkele!!! Vaikka tiesinkin mahdollisuuden olevan aikasta pieni, verraten tuohon petiaktiivisuuteen, niin silti uskoin ja toivoin jo n i i n paljon! Nyt tosiaan eka " yritys" kiero takana, itsellä ollut koko ajan vähän " tulee, kun on tullakseen" asenne, mutta kyllä fiilikset olleet tänään tosi matalat...:-( Mutta toisaalta, nyt kierto selkeät 28pvä taas tällä kertaa, eli jospa sen onnenpäivien bongaaminen sujuisi nyt paremmin. Tai sitten pitää tuota ukkoa työstää joka päivä, huh :-)

Että mä pidättelen tuota tätiä täällä, niin ei tule teitä muita suotta häiritsemään!

Vierailija
26/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen täällä jalkapalloleskenä, kuten taisi myöskin olla Jedele... Taitaa olla miehissä jotain urheiluhullun vikaa. Minun versio ei ainakaa kuule eikä nää mitään, kun tuijottaa tuota ruutua. ;) Mutta onpahan mulla oma rauha.

Lumielle, kiva kun joku muukin täällä käyttää Teroluteja. Itse niitä jo kolmennen kierron käytin. Mulla tosin ongelmana oli epäsäännöllinen kierto ja tiputteluvuoto. Ja menkat kestää yli viikon... PCO (rakkulamunasarjat) sitte todettiinki. Jospa nuo terot auttais sitte tuota raskautumista.

Mulla siis menossa kp 22/27-40 (normaali se 30). Jänskättää mielettömästi, kun toiveet tätä kiertoa kohtaan on kovat. Nyt ku kuitenki on jo viides yrityskierto. Ja pupuiltu on kyllä ahkerasti....

Mutta nyt lähden tästä höpöttämästä! Plussia kaikille, ja pitäkää ne haamut näkyvissä joilla ne oli, piinailijat tsemppiä ja tädin yllättämät: onnea uuteen kiertoon! Ja kaikille plussia!