Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¤*Syyssäteet keskiviikkoon*¤*

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkblue]Ei näkynyt tälle päivälle vielä pinoa, joten aloitin sellaisen:)

Eilen olikin todella vilkas keskustelupäivä syyssäteillä:) Lisää yhtä pitkiä pinoja.[/color]

[color=orange]Yoginos: hyvä juttu, että asiat kuitenkin lähtivät selviämään. Kohtahan pääsette sitten todenteolla taas yrittämään.

Taelsa: Se vuoto kuulosti kyllä aikas lupaavalta. Toivotaan, että olisi sitä kiinnittymisvuotoa bdbdbd!

Jedelede: Joko nyt on aamukampa käytössä? Ihanaa, kun teilläkin päästään kohta tosi toimiin.

Riika: Hyvä, että saitte puhuttua asioista. Toivotaan, että tilanne pian tasoittuu niin pääsette tekin yrittämään.

Olivia80: Kiva kuulla taas sinustakin:)

Qassu: Jokos olet testannut? Tule heti kertomaan meillekin;) Lisää plussasadetta toivoo hän...

Vielä kaikille piinailijoille tsemppiä ja peukutuksia bdbdbdbd++++(/color]

[color=violet]Omasta ).( Tein aamulla toisen testin (nyt siis kp 24/26) ja kyllä se haamu siellä vieläkin oli. Nyt se ei ole onneksi hävinnyt niin voin käydä vähän väliä tihrustamassa sitä, kun epäusko iskee;) Jotenkin vieläkin olo on tosi skeptinen, kun mitään raskausoireita ei ole. Välillä alavatsa tuntuu hassulta ja tulee tuskanhiki puuskia, mutta muuten ei vielä mitään. Tosin aiemmistakin raskauksista oireet on alkaneet vasta rv 5, joten katsotaan sitten ensiviikolla... (Toivon mukaan, jos se kutsumaton vieras ei ole tänne sitä ennen ängennyt ja nyt olisi todellakin sen akan parasta pysyä poissa seuraavat 9kk ainakin!) Mutta piina siis jatkuu ainakin tämän viikon loppuun.[/color]

Nyt välillä muihin hommiin;) Palaillaan...

Vierailija
2/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]ONNEA JaJalle toisesta haamusta! Kyllä se varmaan sitä itseään on.

Tänään on taas ihan pientä vuotoa, joka näkyy VAIN pyyhkiessä, joten toivotaan, että se on sitä kiinnittymisvuotoa!!!

Aamusella oli ihana auringon nousu. Kyllä luonto vaan on kaunis!!! Lumet vaan on viime viikolta sulaneet...

Noh, myöhemmin lisää taasen kun porukka ehtii aamutouhuiltaan tänne pinoutumaan!

Heippa!

-Taelsa-[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea pinoutuminen ennen ku pitää lähteä polkee töihin, aikaa 2min ;) Lämpöä mittaan tässä ja samalla tiirailin pinoa. Onnea JAJA toisesta haamusta, toivotaan että se pysyy siinä tikussa sen 9kk :)

Joo mulle tuli eilen töissä ihan outo olo ja mittasin lämmön joka oli vähä nousuun, laski taas illalla ja ajattelin nyt vaan varmistaa ettei ole taas noususuunnassa, toivotaan ettei flunssa tulossa.

Meillä palaveri päivä töissä, evvk.. ja jouduin tekee tuplavuoron ku tunnit piti saada täyteen.

Mut nyt tais se 2 min mennä joten pakko lähtee...

Mukavaa plussatäyteistä päivää kaikille, ottakaa mut junaan mukaan!!!

Kathy

Vierailija
4/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa pinoa, kun aamulla on ollut aika hiljaista. Jaja: kyllä kai kaksi haamua jo lasketaan plussaksi =) Toivotaan, että pääset pian pois harmaalta alueelta ja kunnolla nauttimaan ihanista raskausoireista.

Minä itse olen tänään ottanut esimakua raskauspahoinvointiin. Kotona aamupala pysyi vain vaivoin mahalaukun puolella eikä kahvia olisi voinut kuvitellakaan juovansa. Nyt lounaalla toinen leipä teki matkaansa melkein puoli tuntia. Tätäkö se sitten on, jos joskus tärppää? Aika ankea olo. Ja kun vielä illalla pitäisi treenata, tarvitsisi todella saada suusta jotakin muutakin alas kuin pari onnetonta leipää. No, josko se ruokahalu palautuisi iltapäivällä.

Ja tietenkin tästä huonosta olosta johtuen olen alkanut taas pohtimaan, jotta josko yksi touhutippa olisi löytänyt tiensä onnelaan ja olisinkin raskaana (vaikka varsinainen yritys alkaakin vasta ensi kierrossa). Kääks, että taas osaan viritellä turhia toiveita!

Plussapulssia elämään kaikille!

Vierailija
5/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilipilipom!!

Hiphei!

Kunnon plussa-aalto pyyhkäisee! Mahtavaa!!!

Jajalle ja mallariinalle onnea ja Jajalle myöhäistä synssäriä!

Saitkos puhaltaa kynttilöitä eilen? *hihi* =)

Yoginos: Tsemppiä! Pidän peukkuja koko ajan,että kaikki menee hyvin!bdbd

s.m.r: Mennään melko samoissa kp:ssä!

Meillä tänään 14/28-33.

Olitte vissiin pari päivää " edellä" !?

Ja mitä tuolta esittelyistä katselin niin voitaisiin jopa asustellakin lähekkäin!?!

Elikkä nyt tsempataan niin ollaan aika ihanan pyöreässä kunnossa ens kesänä!! Vai mitä!?! ;)

Niihin galluihinn!

Digiloota asiaan vastasinkin jo, mutta muistin että sen tallentavan lisäksi meillä on ihan taviskikiboksi myös yläkerran töllössä!

(mieheni potee jonninsorttista hifivarustelumaniaa...

Vai onko se valtakunnallista... onko muut säteet huomanneet omassa ukkokullassa sanoja piirteitä...)

Oviksesta:

Näin " vanhemmuuttaan" olen alkanu potea mahdotonta menkkamaista jomotusta oviksen aikaan! Joskus jopa joudun turvautumaan särkylääkkeeseen... Vaikkakin sitkutan sen ottamista aina viimeiseen asti...

Ja myös vanha-kunnon-kaveri päänsärky huomauttelee silloin itsestään! Oikein sellaista kunnon hormonaalista päänsärkyä johon ei edes lääkes auta!! :( *paraillaan ärsyttävää jomotusta takaraivossa*

Nyt tämän kierron aikana olen mittaillut noita aamulämpöjä! Kp 12 aamuna lämpö oli 37,3... Eli selvä piikki, kun tänä aamuna oli " enää" 36,9! =)

Ikäerosta:

Jos nyt raskauduttaisiin niin ikäeroa muruille tulisi pyöreästi 1v7kk! Elikkäs sopeva omasta mielestä!

Ja sitten tähän alakymysykseen!

Omaan kaksi tutkintoa...eli terveysalan ja käsityöalan ja töissä olen aina ollut kaupanalalla... Höpsöä...

Ja nyt tein päätöksen että menen marras- ja joulukuun tekemään viikonloppuja... hiukan ekstrararaa... Saapahan osteltua joululahjoja! ;)

Oma napa tosin oviksen pyörteissä! Kovasti ollaan vauvantekoa treenattu! ;) Jännityksellä odotellaan taas sitten lopputulosta! Saadaanko sukulainen kylään vaiko ei... =)

Sitten gallu:

Mikä on hauskin/kamalin termi/synonyymi minkä olette kuulleet raskaana olosta?

Kuten esim: siunatu tila, saukko syylärissä, rumpu tukossa, pieniin päin, sairastaa pieniä luita, jne!

Nyt lähden keittelemään perunoita tytölle!

Meillä tänään 10kk neuvola!

Kaikille +säteitä ja tsemppiä piinailijoille!

-S-

Vierailija
6/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

epähuomiossa en ilmeisesti ole ennättänyt sinua ollenskaans onnitella! Onneaaaaaaa!!!

-S-

Vierailija
7/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsistä!

Mitä tämä nyt on olevinaan...viime kierrossakin tässä oviksen jälkeen oli ihan " raskauspahoinvointiolo" ja nyt sama homma, tässä olen miettinyt mennäkö halaamaan posliinia vai ei, kamalaa!

SERAFI, joo, taidetaan samalta seudulta olla, aika lähekkäinkin ehkä, ei samasta kaupungista kuitenkaan! En tässä julkisesti kuitenkaan paljasta tämän käpykylän nimeä!

Mä taidan nyt hetkeksi mennä pitkäkseni, kun esikkokin vetelee päikkäreitään ja kaveri on lapsensa kanssa tulossa iltapäivällä kahville ja piirakankin jo kahvipullaksi leivoin! Joten pikapinoutuminen, olo on niin tylsä! Heipat ja plussasäteitä!!!!

Vierailija
8/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsistä..hei..niin pitkästä aikaa taas..eli kp 42/? ja tänään tiputteli pikkasen verta,..et alkaiskohan ne menkat sieltä.. tein silloon kp 36 negan ja aattelin et huomen aamulla teen uuden jossei nyt alakkaan tiputtelusta huolimatta..mut jotenkin on nyt niin positiivinen mieli...mut katsellaan illempana et miltä näyttää...kuinka voikaan olla iloinen tädin tulosta ja ettei luomukierto sit venähtäny oikeen pitkäksi..

Paljon plussasäteitä kaikille!!!

Vierailija
9/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja haamuilijoille!

Itsellä menossa nyt joko kp 30/27-31 tai kp 1/27-31... Aivan oikein, tiputteluvuotoa alkoi tänään tulla. Kovasti toivoisin, ettei kyseessä kuitenkaan olisi tädin vierailu, mutta järki kyllä sanoo, että peli on jo menetetty tämän kierron osalta.

Huonot on fiilikset, päivä kerrallaan nyt tarvii katsella jatkuuko vuoto.

Käperryn takaisin itseeni...

Vierailija
10/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis vielä sellainen tarkennus, että en ole raskaana. Kunhan tässä harjoittelen raskausajan pahoinvointia =) Ilmeisesti sitten samat ongelmat kuin s.m.r.:llä, eli paha olo tulee kierron loppupuoliskolla. Ei ole olo juuri iltapäivällä parantunut.

Vierailija
11/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannako: Älä vielä masennu, jospa se täti vaan pelottelee. Nyt paiskaat oven kiinni sen nenän edestä ja sanot, ettei teille ole asiaa ainakaan seuraavaan 9kk:n;) Jos se kaikista toimenpiteistä huolimatta teille änkeää, niin sanot sille, että se seuraava vierailu on sitten peruttu;)

Pyry: Minulla on kanssa jatkuva etova olo, sillä nyt ei tiedä onko raskaudesta johtuvaa vai sitä tavanomaista öklötystä... Itselläni on todettu ihan ärtyvä paksusuoli, joka sitten välillä oireilee ällötyksenä ja muina vatsaoireina. Onneksi se ei kuitenkaan vaikuta mitenkään raskautumiseen/raskauteen.

Täällähän on taas hiljainen päivä tänään. Olisikohan tuo ihana auringonpaisteinen ilma syynä?

Meillä oli täällä äsken oikea huutoshow: meidän esimurkkuikäinen tyttö oli sopinut menoja kavereidensa kanssa ja meillä on taas illaksi kyläsuunnitelmia " anopin" luo, joten sukset menivät vähän ristiin...

Huh huh, kun pelottaa, että esikon murkkuikä ja kuopuksen uhmaikä sattuvat samaan aikaan. Ovat molemmat nimittäin äitiinsä tulleet eli todella temperamenttisiä ja omapäisiä lapsukaisia;)

Nyt vetäydyn taas taustalle ja tulen myöhemmin katsomaan olisiko kukaan päässyt koneen äärelle:)

Vierailija
12/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ylimääräiset silmäparit (äitini) poissa, ja taas voi rauhassa palstailla... ;) Tosin, eilen ja tänään kun availin konetta, niin esikoinen alkoi heti kiljua " vauvalehteen, vauvalehteen!!" , joten sama kai se olisi ollut, jos olisin tässä ollutkin... ;D Mokoma haluaa näitä sivuja selailla ja katsella sivunumerot, kuten taisinkin tuossa aiemmin kertoa..? :)

Täällä ei ainakaan ole kiva keli, tuulee ja tihuuttaa välilä vettäkin.. :/ Voi miten odotan oikein kunnon talvea!! :)

Ai kamala, mitähän minun piti kommentoida.. Olin niin innoissani, kun viimein kerkesin tänne, että unohdin jo kaikki jutut. Hö! ;D

Tuossa miehen kanssa illalla puhuttiin, että tosiaan otetaan tämä kierto nyt ehkäisyn kanssa.. tai ehkä nyt alussa ja sitten ihan lopussa luotetaan " varmoihin päiviin" -mutta ei katastrofi ole sekään, jos eivät sitten olekaan niin " varmoja" ... ;D Mutta tietoisesti ei anneta vielä vauvalle lupaa tulla. Eihän siihen ensi kiertoon nyt niin pitkä aikakaan ole, onneksi. Toivottavasti menee äkkiä -vaikka silloin kun oikein laskee päiviä ja odottaa, niin tuntuu tuo aika kuluvan oikein matelemalla.. ;D

Juu, mutta nyt joku huutaa pyyhkimäään.... ;D Täytyy mennä! Palailen taas... :)

Vierailija
13/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se piti vielä todeta, että mullakin on tuota samaa " #pahoinvointia" kuin Pyryllä ja s.m.r.:llä!? En oo kyllä kiinnnittäny sen kummemmin huomiota milloin sitä on ollut, mutta nyt kun mietin, että just kiertojen loppupuolella sitä on tainnu mullakin olla! Sellasia hetken tuntemuksia, että nytkö tulee oksu... ja vähän sellasta ällötystä. Tosi ärsyttävää. Ja tuo varmasti sitten " tositilanteessa" mulla ainakin tulee hämäämään, jos jatkuu! Molemmilla raskauskerroilla sitä pahoinvointia nimittäin on sitten ollut... ;/ yöööök.. Onneksi toisella kertaa paljon vähemmän ja lievempänä kuin esikoisen aikaan, jolloin oksensin n.7vkoa 1-4 krt/PÄIVÄ... :(

Semmoista. Mutta nyt täytyy taas jatkaa jotain muuta puuhaa.. Mieskin tulee kohta ja repeää, jos meikä vaan istuu koneella sillo.......... ;D

Palaamme siis. :)

Vierailija
14/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, Jajan haamu vahvistunut, kun ei ole nyt hävinnyt tikusta ! Kyllä se siitä lähtee etenemään :)

Taelsallakin on lupaavan tuntuinen tilanne menossa. Hyvä hyvä!

Hannakolle ISOT voimahalit! Voi kurjuus, mutta toivottavasti peli ei ole vielä menetetty.

Eilen olikin tosi iso pino pitkästä aikaa. Ehdin vasta yöllä lukemaan, kun tulin kotiin Jkylästä Sinitaivas-konsertista. Olin ottamassa tuntumaa työelämään.. ;) eli pienryhmäkodin asukkaita vietiin ihaileen Saskaa ja kumppaneita. Ihan kiva reissu, töihin nyt ei silti ihan kamala ikävä ole, ehkä kuitenkin vähän. Välillä, ja aikas harvoin.. tai jotain ;D

Tuohon ovis-pahoinvointiin pit sanoa, että allekirjoitan kyllä täysin samat tuntemukset.. Viime kierrossakin olin jo aikas varmana, että tärpännyt on, kun oksetus alkoi oviksen jälkeen..en ennen yritystä niin ole siihen kiinnittänyt huomiota.

Nyt sitten, kun ON haamut saanut testistä niin ei okseta sitten millään vaikka " haluaisi" . Muutenkaan ei oikein oireita ole :( Plaah, mielelläni jotain ottaisin, että tulis se tunne, että kaikki on OK. Tai ymmärrätte varmaan mitä ajan takaa, vaikken nyt sitä tähän niin saa muotoiltua.

Piinailijoita taisi olla ainaski hippi-hiiri ja Gringo; tsemppiä! Niin ja Qassu oli piinailemassa. Ja kaikille muillekin tietysti (!)tsempit, mutta minun päässä ei pysy yhtäaikaa kuin tietty (pieni) määrä informaatiota, ainakaan enää tähän aikaan päivästä.. ;)

Olivialle myös voimasäteitä !! Kyllä täällä saa tuulettaa huononpinakin päivinä ajatuksiaan :) Sehän toivottavasti ainakin vähän auttaa.

Listaemommekin palannut, kiva :) Täälläkin jo ihmeteltiin, että onko se syysmörkö napannut Jedeleden, kun ei näy eikä kuulu ;D Aamukampa harvenee siellä, taitaa vaan nämä viimeiset päivät olla ne kaikkein pisimmät. Mutta, kiva että yrityksen alkamisen ajankohta jo noin lähellä teilläkin :)

Kiitos kaunis vielä onnitteluista! Mukavaa, että on tälläinen paikka, missä voi tästäkin jo puhua ja muutenkin jakaa ajatuksiaan :)

Wilm@ (rv5+3?)

+++tuulet jatkukoon! Tädit julistetaan täten virallisesti vierailukieltoon! Kielto astuu voimaan NYT. ;D

Vierailija
15/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli mihin pinoon plussanneet aikovat liittyä tuolla odotuspuolella? Vai olenko nähnyt unta..? No, kuiteskin, taidan LA:n mukaan " kuulua" heinäsirkkoihin. Mutta mukava olisi syyssäteiden pino sielläkin puolella. Niitä " vierailujahan" voisi tehdä ihan molemmin puolin. Minä en nimittäin meinaa täältä ihan helposti häipyä, sorge ;)

Vierailija
16/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet Jedelede ja muut, uskaltaiskohan tuohon palsta-slangi pinoon mennä ihan omatoimisesti lisäämään syyssäteet? Vähän sormia syyhyttäis saada meidätkin sinne.. ;)

Vierailija
17/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt suoriuduin koneelle, on ollut kaikenlaisia menoja töiden jälkeen. Tänään onkin täällä ollut huomattavasti eilistä hiljaisempi päivä.

Taelsalle peukutan, että kyseessä olisi kiinnittymisvuoto. bd

Jadeledella alkaa yrityksen aloitus olemaan jo hyvin lähellä. Kärsivällisyyttä odotteluun. Vaikka olin tuosta lukevinani, ettei sen ehkäisyn kanssa tässäkään kierrossa ole niin justiinsa, joten saattaahan se olla, ettei sitä varsinaista yritystä tarvitse aloittaakaan. ;)

Hannakolle pahoittelut tädistä. Se on kyllä todella inhottava kuokkavieras!!! *grrr*

Joskus oli se digigallup, johon en ole vastannut. Meillä ei siis ole mitään boxeja eikä muutakaan.

Mä tein aamulla Unistepin ja haalea haamu sieltäkin ilmestyi. Mä haluisin nyt sen VAHVAN VIIVAN!! Aamulla testaan (ai malttamatonko??!!) ja toivon ensisijaisesti löytäväni siitä ainakin jotain ja toissijaisesti vahvemman viivan, tai siis kaksi vahvaa viivaa. :)

Vielä ei uskalla uskoa, että sitä oikeasti raskaana olisi... Vessassa ravaan yhtenään peläten, että se täti sittenkin tänne tuppautuu. *vauhkona*

Oikein paaaaljon onnea piinailijoille, tsemppiä tädin löytämille ja aurinkoa kaikille muillekin.

mallariina kp 24/24-30

kp 24/24-30.

Vierailija
18/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on tullut paljon uusia, tervetuloa!

Ja onnea plussanneille!! Ihanaa kuulla hyviä uutisia!

Olen pitänyt tietoisesti palstataukoa kun kuume yltyi välillä turhan suureksi. On helpottanut oloa kun on miettinyt välillä muita asioita, ja aikakin on mennyt nopeammin... =) Mutta nyt siis taas olen täällä, sillä tilanne on edistynyt: Minulla alkoi kuukautiset!! Edistystä siksi, että edelliset menkat oli 7 kuukautta sitten... Eikä nämäkään ihan luomut ole, vaan teroluteilla aikaan saadut. Mutta kuitenkin... Taas heräsi toive siitä omasta nyytistä =)

Ja toisellakin tavalla tilanne on edistynyt... Meillä ei enää käytetä ehkäisyä. Kyllä on helpottunut olo, parin vauvakuumeisen vuoden jälkeen! Tässä kierrossa ei vielä yritetä raskautua, muttei estetäkään ;) Virallisesti yritys alkaa vasta joulukuussa. Mut vähän varaslähtöä on ilmassa... Ihanaa, ihanaa!!!

Tätä minä tulin tänne hehkuttamaan =)

Vierailija
19/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onnittelut, toivottavasti kroppa nyt normalisoituu pienellä avustuksella, ja pääsette tositoimiin :)

Tsemiä! Niin kuin kaikille muillekin...

-Olivia =)

Vierailija
20/27 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä sen syyssäteet vois siihen lisätä. Ollaanhan me jo aikamoinen joukko. :)