Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on hyvä vuohenjuusto?
29.07.2011 |
Sellainen joka ei maistu vuohenkakalta? Kerran löysin sellaista kaupasta mikä oli hyvää, mutta en muista enää sen nimeä! Auttakaa!
Kommentit (5)
President. Siinä on vuohenkuva ja sinistä, punaista ja vihreää siinä käärössä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos asut kaupungissa, mene (mieluiten ruuhka-ajan ulkopuolella) kauppaan jossa on juustotiski ja ala maistella.
ovat parempia kuin pienemmät. Mä pidän siitä vähän kuivemman näköisestä vitivalkoisesta osuudesta, en siitä sulatejuustomaisesta harmaankellertävästä.
Alue: Aihe vapaa
Suosittelen niitä irtopakattuja, nimiä en muista mutta ovat parempia kuin ne ohuemmat tuubit joita löytyy joka alepasta.