Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miesystävällä velvollisuus auttaa lastenhoidossa, koska olen raskaana ja huonovointinen?

Vierailija
29.07.2011 |

Mulla on siis kaksi lasta edellisestä liitosta. Olen huonovointinen, ja tuskaa lisää se etten olisi tätä halunnut. Vahinko kuitenkin kävi KAIKISTA VAROTOIMENPITEISTÄ HUOLIMATTA.

Makaan ja olen masentuntut, omatunto ei kuitenkaan salli aborttia missään nimessä. Asun lasten kanssa ja mies omassa kodissaan toistaiseksi. Nyt miehen äiti on ollut kylässä muutaman päivän, emmekä ole nähneet. Sitten mies lähteekin toiselle paikkakunnalle viikoksi lomaa viettämään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet palveluksen kaikille.

Vierailija
2/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette samassa veneessä, kun teille sattui vahinko. ja mieshän lähti suhteeseen naisen kanssa jolla on ennestään lapsia, joten itse valitsi:) voiko lasten biologinen isä hoitaa heitä nyt tavallista enemmän, että saisit levättyä.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisi se joka sinut on paksuksi pannut auttaa sinua, kun ett kerran raskauden vuoksi pysty olemaan normaalisti.

Mites se lasten isä, eikö voisi hoitaa lapsia?

Vierailija
4/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ole itsestäänselvyys.... jos kaveri olisi vastuuntuntoinen.

Miten hän aikoo pitää huolta sinusta ja lapsesta tulevaisuudessa? (+muut lapset) :O

m30+

Vierailija
5/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana lasten elämässä :o( joten apua ei heru. Ei ole myöskään sukulaisia, paitsi miehen masentunut äiti, joka on tosi riippuvainen pojastaan. Siksi en ole heitä häirinnytkään tänä aikana kun he ovat keskenään. Niin, abortti olisi palvelus kai kaikille, tiedän vaan että henkisesti olisin vielä enemmän rikki sen jälkeen. Uskon, että tästä lapsesta tulen vielä joskus olemaan onnellinen niin kuin muistakin lapsistani.

ap

Vierailija
6/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katumuspilleri ja silti raskaana! WAU!

Eikä miesystävällä ole velvollisuuksia lapsiasi kohtaan, mutta lastesi isä voisi ottaa heidät.

Vierailija
7/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänkin oli sitä mieltä, että ei missään nimessä. Hän on tosi iloinen tulevasta vauvasta omien sanojensa mukaan ja rakastaa minua ja vakuttaa kuinka meille tulee hyvä elämä yhdessä.

Kuitenkaan hän ei pidä yhteyttä kuin muutaman päivän välein, ei edes soita. Hänelle riittää kun tapaamme silloin tällöin. Sitten hänellä ei ole tarvista nähdä taas muutamaan päivään. Mitäköhän tässä tekisi? Olen hirveän huono pyytämään, että pliiis, anna enemmän aikaa mulle. Tuntuu säälittävältä ruinaamiselta.

ap

Vierailija
8/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisynä ollut pillerit ja kondomi samaan aikaan.

ap

Vierailija
9/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on kohta kolme lasta joiden isät ei ole mukana heidän elämässä.

Tai sitten kannattaa kysyä mieheltä, aikooko hän nähdä lastaankin vain pari kertaa viikossa, vai miten on ajatellut elämänsä/elämänne lapsen syntymän jälkeen.

Näillä tiedoilla en tekisi lasta hänelle.

Vierailija
10/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi sinullakaan ei ole velvollisuutta olla sellaisen miehen kanssa joka ei välitä sinusta ja voinnistasi yhtään.

Sinulla on jo kokemuststa äitiydestä ilman häntä, ehdotan että palaat siihen elämään etkä ota aikuista vauvaa lisäristiksesi.

Vierailija
11/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, miten nuoret häiriintyvät ja väestö rappeutuu. Köyhät/vähäjärkiset vaan lisääntyvät ja jakavat auliisti heikkoja geenejään tuleville sukupolville. Onneksi en ole näkemässä. Mitä taakkaa se tietää fiksuille mm. tämän rupusakin elättäminen

Vierailija
12/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,ja kaikenlisäksi kova tekemään töitä. Pidä pennosesi.

ap

Ei ole ihme, miten nuoret häiriintyvät ja väestö rappeutuu. Köyhät/vähäjärkiset vaan lisääntyvät ja jakavat auliisti heikkoja geenejään tuleville sukupolville. Onneksi en ole näkemässä. Mitä taakkaa se tietää fiksuille mm. tämän rupusakin elättäminen

Vierailija
13/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisi. Ihmettelen, että miten luulee osallistuvansa perhe-elämään vauvan synnyttyä, jos nytkin lomailee itsekseen? Eikö nyt jo pitäisi miettiä, että yhdessä ollaan tässä tilanteessa. Varo vaan, tuommoiset miehet ei perhe-elämää arvosta, eikä siihen pysty, kohta on kolmas lapsi, eikä isää kuviossa.

Vierailija
14/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kaksi yhteistä ja yksi edellisen liiton lapsi (minun). Välillä ollut rankkaa. Mutta rakkaudella ollaan selvitty. Tosi hankalaa, myönnän, kun on minun ja meidän lapsia.

Vaikuttaisi siltä, että mies hakee paikkaansa perheenjäsenenä eikä ole sitä vielä löytänyt. Ehkäpä sinä voisit hieman häntä auttaa?

Usein esikoistaan odottavat miehet alkavat elää täysillä niitä "viimeisiä hetkiään" ja juttuja kuunnellen alkaa ihan miettimään, että loppuuko elämä tosiaan siihen, kun lapsi syntyy, kun voimia pitää kerätä se 9kk erilaisilla miesten illoilla, matkoilla, retkillä, baari-iltoina?

Mut ap pitää nyt kunnon palaverin. Nostaa niin sanotusti kissan pöydälle ja kertoo tulevalle isälle, että PERHE-elämä alkoi NYT. Ja mies joko alkaa käyttäytymään niinkuin isä ja perheen pää tai häviää kodistanne muualle, tapaamisoikeuksista sovitaan sitten myöhemmin.

Mutta tosiasia on, että ainoastaan vanhemmat on vastuussa lapsistaan. Jos miehesi ei halua lapsiasi hoitaa, niin et voi häntä pakottaa.

Vierailija
15/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kovin saman tuntunen tilanne, vauva tosin syntynyt jo.

vauvan isä edelleen kulkee miten lystää mennä, ei kysele multa "voiko" mennä, eli ei sovita yhdessä hänen menoistaan, mun menot sitte onkin riippuvaisia miehen menoista, eli en pääse mihinkään yksin.

tänäänkin sain yllättäen mun lapset hoitoon ja soitin miehelle et millon tuut, tää ei oo tulossa tänään kun menee saunoon naapuriin... että täällä mä nyt sit istun vauvan kans kaksin.

kehotan kans sua todella miettimään vielä uudelleen haluutko tällästä...

Vierailija
16/16 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis kaksi lasta edellisestä liitosta. Olen huonovointinen, ja tuskaa lisää se etten olisi tätä halunnut. Vahinko kuitenkin kävi KAIKISTA VAROTOIMENPITEISTÄ HUOLIMATTA.

Makaan ja olen masentuntut, omatunto ei kuitenkaan salli aborttia missään nimessä. Asun lasten kanssa ja mies omassa kodissaan toistaiseksi. Nyt miehen äiti on ollut kylässä muutaman päivän, emmekä ole nähneet. Sitten mies lähteekin toiselle paikkakunnalle viikoksi lomaa viettämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä