Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte siskonmakkaroista

Vierailija
29.07.2011 |

kauniin pyöreitä kun laitatte keittoon? Itse kun puristan ne sinne, niin aina jää sellaiset terävät ja epämuodostuneet päät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniin pyöreitä kun laitatte keittoon? Itse kun puristan ne sinne, niin aina jää sellaiset terävät ja epämuodostuneet päät.

mutta miksi talla on valia? Siskonmakkarakeitto on hyvaa, mutta ei se mikaan erityisen hieno ruoka ole muutenkaan, vaikka kuinka olisi pyoreat paat makkaroissa...

Vierailija
2/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi talla on valia? Siskonmakkarakeitto on hyvaa, mutta ei se mikaan erityisen hieno ruoka ole muutenkaan, vaikka kuinka olisi pyoreat paat makkaroissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini osaa tehdä tosi nättejä ja riittävän pieniä. Minulla tulee aina sellaisia karseita lohkareita :D

Vierailija
4/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kerralla ostaa kukkahame miehelles kun valittaa.

Vierailija
5/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuokin taito kehittyy harjoituksen myötä. Hassua, että jotkut pyörittelee niitä. Eikö ne tartu pyöritellessä käsiin? Nykyään olen alkanut tehdä pienempiä kuin aiemmin; ennen tein niin isoja, teeä ainakin itse halkaisin ne syödessä.

Vierailija
6/6 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mulla olisi noin ankea mies ja lapset niin kehottaisin heita tekemaan itse ruokansa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän