Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä aloilla palkka alkaa nelosella?

Vierailija
29.07.2011 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

400e/2vk

Vierailija
2/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani KTM, VT, LL.M (Bryssel) ja erikoistunut nykyisessä asianajan tehtävässäni enimmäkseen kilpailuoikeuteen (myös julkishallinto).

Nyt olen kyllä äitiyslomalla:). Syksyllä aloitan taas työt ja yritän kyllä vuoden sisällä puhua itselleni vitosella alkavan palkan. Ja on siis 4-numeroinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4:lla alkaa ja 4-numeroinen luku.

Vierailija
4/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden työkokemuksen jälkeen.

Vierailija
5/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 eur, 400 eur, 4000 eur vai kenties 40000 eur? Ja onko kyse tunti-, paiva-, kuukausi- vai kenties vuosipalkasta?

Vierailija
6/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tiedän googlaamattakin, joten ei tuon koulutukset kovin vakuuttvilta vaikuta

Vierailija
7/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööreillä tuo on aika tavallinen palkka muutaman vuoden työkokemuksen jälkeen.

No en ny sanois, että kovin tavallinen on. Ehkä jos tekee myyntihommia tms tuotokasta.

Vierailija
8/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LLM on varmaan lyödään läskiksi-maisteri

Vierailija
9/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyshän ei ole alasta vaan TYÖTEHTÄVISTÄ ja OSAAMISESTA.

Vierailija
10/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööreillä tuo on aika tavallinen palkka muutaman vuoden työkokemuksen jälkeen.

No en ny sanois, että kovin tavallinen on. Ehkä jos tekee myyntihommia tms tuotokasta.

Mun mies on DI it alalla ja sen palkka on jollain 3-5 vuoden työkokemuksella 4500€. Nyt sillä on työkekusta 12-v ja palkka on 7250€/kk

Vierailija
11/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4€/h.

Siivousta ja ruohonleikkuuta.

Vierailija
12/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei VT...

Vierailija
13/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tiedän googlaamattakin, joten ei tuon koulutukset kovin vakuuttvilta vaikuta

VTI on virtsatieinfektio, ei VT. Tulee noista ekoista kirjaimista jos et tajunnu. ja VT ei ole sitten virtsatie.

Vierailija
14/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani KTM, VT, LL.M (Bryssel) ja erikoistunut nykyisessä asianajan tehtävässäni enimmäkseen kilpailuoikeuteen (myös julkishallinto). Nyt olen kyllä äitiyslomalla:). Syksyllä aloitan taas työt ja yritän kyllä vuoden sisällä puhua itselleni vitosella alkavan palkan. Ja on siis 4-numeroinen...

Ainakin kutosella tai seiskalla pitäisi palkan alkaa tuolla koulutuksella, joten älä pyydä liian vähän!! Itselläni samat juristitutkinnot(ei siis KTM:ää) ja osa-aikaisenakin palkka alkaa kutosella.

Vierailija
15/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM = kauppatieteiden maisteri

VT = varatuomari (auskultoinut vuoden oikeusistuimessa)

LL.M. = kansainvälinen juristin tutkinto, Suomen vastaava siis oikeustieteiden maisteri, OTM

:)

Vierailija
16/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutukseltani KTM, VT, LL.M (Bryssel) ja erikoistunut nykyisessä asianajan tehtävässäni enimmäkseen kilpailuoikeuteen (myös julkishallinto). Nyt olen kyllä äitiyslomalla:). Syksyllä aloitan taas työt ja yritän kyllä vuoden sisällä puhua itselleni vitosella alkavan palkan. Ja on siis 4-numeroinen...

Ainakin kutosella tai seiskalla pitäisi palkan alkaa tuolla koulutuksella, joten älä pyydä liian vähän!! Itselläni samat juristitutkinnot(ei siis KTM:ää) ja osa-aikaisenakin palkka alkaa kutosella.

Riippuuhahan palkka myös kokemuksesta ja työskentelypaikkakunnasta ja -maasta. Missä päin maailmaa tienaatte näitä summia? :)

Vierailija
17/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se voi olla viisinumeroinen, mutta rahaa tulee ehkä vain kerran vuodessa. Ja siitähän menee sitten eläkemaksut, ennakkoverot, ties mitkä, ateljeevuokrat ...

Jos sitä nelosella alkavaa, viisinumeroista, kerran vuodessa tulevaa palkkiota ei tulekaan, niin juostaan esim opetus- ja koulutushommissa ja tienataan satasia (esim 400 e). Silloin tietty se oma varsinainen työ jää tekemättä tai ainakin vähemmälle ...

Mitä haluat elämältäsi, ap?

Vierailija
18/18 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet sitten ole juuri valmistunut..? Minä olen "vain" KTM, oman alan töitä tehnyt 7 vuotta ja kk-palkka reilusti yli 5k€ + bonukset n. 800 e/kk.