Millä aloilla palkka alkaa nelosella?
Kommentit (18)
Olen koulutukseltani KTM, VT, LL.M (Bryssel) ja erikoistunut nykyisessä asianajan tehtävässäni enimmäkseen kilpailuoikeuteen (myös julkishallinto).
Nyt olen kyllä äitiyslomalla:). Syksyllä aloitan taas työt ja yritän kyllä vuoden sisällä puhua itselleni vitosella alkavan palkan. Ja on siis 4-numeroinen...
muutaman vuoden työkokemuksen jälkeen.
4 eur, 400 eur, 4000 eur vai kenties 40000 eur? Ja onko kyse tunti-, paiva-, kuukausi- vai kenties vuosipalkasta?
sen tiedän googlaamattakin, joten ei tuon koulutukset kovin vakuuttvilta vaikuta
Diplomi-insinööreillä tuo on aika tavallinen palkka muutaman vuoden työkokemuksen jälkeen.
No en ny sanois, että kovin tavallinen on. Ehkä jos tekee myyntihommia tms tuotokasta.
LLM on varmaan lyödään läskiksi-maisteri
Kysymyshän ei ole alasta vaan TYÖTEHTÄVISTÄ ja OSAAMISESTA.
Diplomi-insinööreillä tuo on aika tavallinen palkka muutaman vuoden työkokemuksen jälkeen.
No en ny sanois, että kovin tavallinen on. Ehkä jos tekee myyntihommia tms tuotokasta.
Mun mies on DI it alalla ja sen palkka on jollain 3-5 vuoden työkokemuksella 4500€. Nyt sillä on työkekusta 12-v ja palkka on 7250€/kk
4€/h.
Siivousta ja ruohonleikkuuta.
sen tiedän googlaamattakin, joten ei tuon koulutukset kovin vakuuttvilta vaikuta
VTI on virtsatieinfektio, ei VT. Tulee noista ekoista kirjaimista jos et tajunnu. ja VT ei ole sitten virtsatie.
Olen koulutukseltani KTM, VT, LL.M (Bryssel) ja erikoistunut nykyisessä asianajan tehtävässäni enimmäkseen kilpailuoikeuteen (myös julkishallinto). Nyt olen kyllä äitiyslomalla:). Syksyllä aloitan taas työt ja yritän kyllä vuoden sisällä puhua itselleni vitosella alkavan palkan. Ja on siis 4-numeroinen...
Ainakin kutosella tai seiskalla pitäisi palkan alkaa tuolla koulutuksella, joten älä pyydä liian vähän!! Itselläni samat juristitutkinnot(ei siis KTM:ää) ja osa-aikaisenakin palkka alkaa kutosella.
KTM = kauppatieteiden maisteri
VT = varatuomari (auskultoinut vuoden oikeusistuimessa)
LL.M. = kansainvälinen juristin tutkinto, Suomen vastaava siis oikeustieteiden maisteri, OTM
:)
Olen koulutukseltani KTM, VT, LL.M (Bryssel) ja erikoistunut nykyisessä asianajan tehtävässäni enimmäkseen kilpailuoikeuteen (myös julkishallinto). Nyt olen kyllä äitiyslomalla:). Syksyllä aloitan taas työt ja yritän kyllä vuoden sisällä puhua itselleni vitosella alkavan palkan. Ja on siis 4-numeroinen...
Ainakin kutosella tai seiskalla pitäisi palkan alkaa tuolla koulutuksella, joten älä pyydä liian vähän!! Itselläni samat juristitutkinnot(ei siis KTM:ää) ja osa-aikaisenakin palkka alkaa kutosella.
Riippuuhahan palkka myös kokemuksesta ja työskentelypaikkakunnasta ja -maasta. Missä päin maailmaa tienaatte näitä summia? :)
ja se voi olla viisinumeroinen, mutta rahaa tulee ehkä vain kerran vuodessa. Ja siitähän menee sitten eläkemaksut, ennakkoverot, ties mitkä, ateljeevuokrat ...
Jos sitä nelosella alkavaa, viisinumeroista, kerran vuodessa tulevaa palkkiota ei tulekaan, niin juostaan esim opetus- ja koulutushommissa ja tienataan satasia (esim 400 e). Silloin tietty se oma varsinainen työ jää tekemättä tai ainakin vähemmälle ...
Mitä haluat elämältäsi, ap?
ellet sitten ole juuri valmistunut..? Minä olen "vain" KTM, oman alan töitä tehnyt 7 vuotta ja kk-palkka reilusti yli 5k€ + bonukset n. 800 e/kk.
400e/2vk