Miten Ihana Elisa kuoli?
Juu olen kotona kolmen kanssa, ja tulee seurattua hömppää :) Mutta nyt on näköjään alkanut Ihanan Elisan tytär, niin alkoi vaivaamaan, miten päähenkilöle kävi. Vai kerrottiinko edes?
Kommentit (24)
Osaan. Löytyy orkesteritallenne. Video.
Ei ollut mun sarja. Yritin kovasti antaa mahdollisuuden. Katsoin 1. Kauden kokonaan ja toisesta kaudesta suurimman osan.
Osa roolisuorituksista on väkisin läpivietyjä. Ja ihan alussa kaikki klisee nauratti. Toki viihde onkin tehty vastakohdaksi, sen ei ole tarkoituskaan antaa täysin oikeaa kuvaa vaikka yritystä siihen oli.
Vierailija kirjoitti:
Vittoria Puccini voi olla noin kaunis ja sielukkaan näköinen? Muutenkin koko hahmo on niin viehkeä että en muista muissa sarjoissa kohdanneeni. Silmät, ilmeet, eleet, puheet jne. Olisinpa tuollainen itsekin.
. -
En minäkään pistäisi vastaan, jos olisin enemmän hänen kaltaisensa. Samoin Elizan hahmo, jota hän näyttelee seisoo vahvasti sene takana minkä uskoo oikeudelliseksi, joten ei huono piirre sekään. Tosin hieman vähemmällä sydänsurulla ja tragedioilla eläminen ei olisi pahitteeksi.
Olen yrittänyt löytää Ihanan Elisan ja Ihanan Elisan tytär sarjasta musiikkia. Se on niin kaunista. Haluaisin löytää nimeltä kappaleet. Osaako joku kertoa, mistä nämä löytyvät?