Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itkujen kevät, saatan olla raskaana ja nyt ei ole hyvä hetki :(

Vierailija
29.07.2011 |

Olemme mieheni kanssa kolmekymppisiä ja meillä on kaksi lasta kouluikäistä lasta. Miehen yrityksen konkurssiin menon myötä jouduimme myymään talomme ja automme ja muuttamaan vuokralle. Kummallakaan ei ole enää luottotietoja kun minäkin jäin työttömäksi ja sairastuin masennukseen.

Yritämme aloitella uutta elämää ja yrittää elämän kääntämistä kohti parempaa.

Lisää lapsia halusimme, mutta sitten kun taloudellinen ja terveydellinen tilanne olisi parempi. Mulla on vuoto 3 viikkoa myöhässä ja tein viimeviikolla raskaustestin joka oli negatiivinen. Nyt mietin ja pähkäilen asiaa että olenkohan sittenkin raskaana. Pitää odottaa ensi viikkoon että saan rahaa ostaa uuden testin.

Vai tekeekö tk niitä testejä nykyään? Ja osaatteko antaa osviittaa jos en ole raskaana niin kauanko odotan kuukautisia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaiisn vaan sanoa, että ihan varmaan kaikki kuitenkin järjestyy.

Onko sulla mitään raskausoireita? Mä olen ollut tekemättä raskaustestiä joka raskaudessani 1-3 vkoa. 3 vkoa olin tekemättä, kun edellinen oli keskenmeno ja en uskaltanut tehdä.

Ja joka kerta olen tiennyt olevani raskaana. Hajuaistin herkistyminen, rinnat arat jne. Sinäkin olet ollut 2 kertaa raskaana, joten uskoisin, että aavistat kyllä jos olet raskaana.

Perheentaloudellinen tilanne on tietysti kurja, mutta jospa vaan luottaisit, että asiat järjestyvät. Onko miehelläsi nyt töitä kuitenkin?

Jos on, niin kyllä te palkalla ja äitiysrahalla elätte!!

Lapsi tuo teille varmasti uutta elämäänne. Ja varmasti enenmmän hyvää kuin vaikeuksia. Ihana asia uusi elämä. Ja kouluikäiset lapsetkin osaavat odottaa innolla vauvaa, varmasti telle koko perheelle vauvan odotus olisi mukavaa vaikeuksien jälkeen.

Jos taas et ole raskaana, niin riippuen onko sulla ollu aina säännölliset menkat miettisin sitä lääkäriin menoa.

Jos ne on aina olleet säännölliset, niin menisin varmaan lääkärille, kun toisten kuukautisten pitäisi tulla. Eli kun 2 jäisi tulematta.

Tsemppiä sulle, kyllä ne asiat jotenkin ratkeaa!

Vierailija
2/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä töissä, onneksi sentään.

Minulla oli raskausoireita rinnat kipeät, alavatsaa vihloi, kamala väsymys on koko ajan, voisin nukkua vaikka kahdet päiväunet yöunien päälle. Mutta kun nämä oireet voivat olla myös ennen kuukautisia.

Minä saan tk:n kautta keskusteluapua (terapiaa) ja siirsinkin eilen seuraavan ajan aiemmaksi että saan jutella siellä ja heti tuli jotenkin "turvallisempi" olo kun pääsen sinne aiemmin.

Mies on innoissaan vauva ajatuksesta, mutta itseäni hirvittää... -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae se testi

Vierailija
4/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on muutaman kerran mennyt elimistö sekaisin että on jäänyt esim yhdet kokonaan välistä. Siihen on riittänyt vaikkapa työpaikan vaihto tai muu sangen normaali, ei ollenkaan verrattavissa tuohon tilanteeseesi.

Noh, varmasti kohta saat ohjeita että "lapsen saamiselle on aina hyvä hetki" mutta noinhan se ei tietenkään ole.

Vierailija
5/5 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä muka tiedä,että terveyskeskuksessa tehdään raskaustesti.Mikä kumma on,kun kukaan täällä ei osaa käyttäää ehkäisyä ja sitten tullaan valittamaan tänne!