Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ei ymmärrä päästä irti kun toinen haluaa erota?

Vierailija
28.07.2011 |

Eikö ole naurettavaa ja säälittävää yrittää väkisin roikkua, lahjoa ja miellyttämällä yrittää saada puoliso jatkamaan suhdetta? Miten voi kuvitella pystyvänsä omistamaan toisen ihmisen? Miten voi kieltätyä allekirjoittamasta avioero papereita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien suostumusta.

Vierailija
2/12 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse puolison allekirjoitusta, sitä voi hakea yksinkin

eli jos sun salarakas sanoo että vaimo/mies ei suostu eroon, se kusettaa sua 6-0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se eroa estä.

Vierailija
4/12 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnut erota, en yleensäkään allekirjoita mitään mikä ei ole mieleni mukaista. Ei kysymys ollut omistamisesta, kysymys oli sopimuksesta jossa luvattiin haluta rakastaa ja minä halusin rakastaa vielä.

Kysyisin että miten olet oppinut määräämään mitä tunnet?

Vierailija
5/12 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. saman kokenut.

Olet päätöksesi tehnyt ja siinä pysyt. Miettikööt muut mitä mietttikööt, tehkööt muut mitä tehkööt:) :(

Vierailija
6/12 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni halusi erota minusta ja ilmoitti, että seurustelee nyt toisen naisen kanssa.

Minä ilmoitin, että ei käy. Halusin pitää tyypin itse. Ja pidinkin.

Miesystäväni jätti panopuunsa/seurustelukumppaninsa ja on nyt vain minun.

En tietenkään omista ketään, mutta näin se siis periaatteessa meni/menee ;-)

Vierailija
7/12 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni halusi erota minusta ja ilmoitti, että seurustelee nyt toisen naisen kanssa.

Minä ilmoitin, että ei käy. Halusin pitää tyypin itse. Ja pidinkin.

Miesystäväni jätti panopuunsa/seurustelukumppaninsa ja on nyt vain minun.

En tietenkään omista ketään, mutta näin se siis periaatteessa meni/menee ;-)

Ihailtavaa! Hyvästä kannattaa taistella. Toivottavasti mies on osoittautunut vaivasi arvoiseksi.

Vierailija
8/12 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni halusi erota minusta ja ilmoitti, että seurustelee nyt toisen naisen kanssa. Minä ilmoitin, että ei käy. Halusin pitää tyypin itse. Ja pidinkin. Miesystäväni jätti panopuunsa/seurustelukumppaninsa ja on nyt vain minun. En tietenkään omista ketään, mutta näin se siis periaatteessa meni/menee ;-)

Ihailtavaa! Hyvästä kannattaa taistella. Toivottavasti mies on osoittautunut vaivasi arvoiseksi.

Olemme olleet yhdessä tuon episodin jälkeen lähes 3v.

Olen tyytyväinen ratkaisuuni, eikä tuo avokkikaan näytä valittavan.

Vierailija
9/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluta erota. Kun on avioliittoon sitouduttu, molemmat ovat sitoutuneet olemaan yhdessä. Ja siitä sitoumuksesta on oikeus muistuttaa, ja avioliiton puolesta kannattaa aina taistella. Moni eronnut on sanonut eron olleen turha, että uudessa suhteessa ne samat ongelmat ovat nousseet esiin, ja kun itsessään on oppinut ne väärät ajattelumallit tunnistamaan, tajuaa, että olisihan ne ongelmat voinut hoitaa sen ensimmäisen puolisonkin kanssa yhdessä.

Eli ehdottomasti pariterapiaa ja avioliittoleiriä tms ennen avioeroa, ei pidä vain erota.

Ja tosiaan, jos toinen oikeasti haluaa erota, niin Suomen lain mukaan toisen suostumusta ei tarvita yhtään mihinkään, ihminen voi erota täysin yksipuolisesti.

Vierailija
10/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin ei ketään voi pitää. Ei tule mitään jos toinen ei halua jatkaa.

Jos toinen haluaa mennäniin menköön. Ei ole arvoisensa sitten.

Vierailija
11/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä haluaisi minkään tuuliviirin kanssa elääkään. Onko kiva miettiä aina, mitäs jos se taas ihastuu??

Vierailija
12/12 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan tajua, miksi miesystäväni ei halua antaa mun mennä. Olen kertonut, etten rakasta, mutta se ei tunnu haittaavaan, vaan silti haluaa olla mun kanssa ja mennä naimisiin. On se dorka...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän