Jos näkisit kaverisi vuosien jälkeen ja tämä olisi lihonut...
Eli jos siis näkisit kaverisi muutaman vuoden jälkeen ja tämä olisi lihonut esim. 45 kg, kommentoisitko asiaa mitenkään?
Kommentit (15)
Sanoisin että oletpas kasvanut viime näkemän ja läpsisin mahalle niin että läskit hyllyy ja nauraisin makeasti. Samaan hengen vetoon kertoisin omasta liikuntaharrastuksestani ja ihanteellisesta ruokavaliostani.
"vittu, sähän oot turvonnu ihan megaläskiksi"
Ei kai kukaan nyt totuudesta voi suuttua?
Sanoisin että oletpas kasvanut viime näkemän ja läpsisin mahalle niin että läskit hyllyy ja nauraisin makeasti. Samaan hengen vetoon kertoisin omasta liikuntaharrastuksestani ja ihanteellisesta ruokavaliostani.
lisäksi utelisin kaveriltani hänen uutta vaatekokoaan ja samalla harmittelisin sitä, miksi kaupasta on niin vaikeaa saada vaatteita koossa 32.
En tietenkään. Ja jokainen vähänkin käytöstapoja omaava ihminen kyllä jättää kommentoimatta.
mutta tulisin tänne avautumaan ja nauramaan kaverille..
Olen ollut tuollaisessa tilanteessa, joskaan ihan noin suuresta painomäärästä ei ollut kyse eikä vuosiakaan mennyt kuin pari. Hämmästyin kyllä. Jotenkin sitä odotti näkevänsä ihan saman näköisen ihmisen kuin edelliselläkin kerralla, vaikka kai sitä itse kukin muuttuu. Ei minulla mitään kommentoitavaa siihen ollut, eihän se mitään muuttanut, sama kaveri se oli edelleen. Itse otti asian puheeksi myöhemmin.
mua arsyttaa muuten myos sellaiset, jotka kommentoi vaikka kun olen laihtunut 5 kg.
Onnittelisin häntä siitä, että on niin hienosti päässyt eroon anoreksiastaan tai syömishäiriöstään ja nyt muistuttaa jo ihmistä.
Olisi huonoa käytöstä kommentoida painoa.
Mutta naaman pitäminen peruslukemilla onkin toinen juttu! Oma vanha ystäväni oli lihonut 2 vuodessa 30 kiloa (aiemmin hoikka nainen) ja kun hän käveli vastaan...Vaikka kuinka ajattelin, että ei sillä ole merkitystä niin silmät vaan vaelteli toisen vartalolla, kun ihmettelin, millä hän ne kilot oli itseensä saanut...Mutta en tietenkään kommentoisi asiaa, saattaa olla hyvin herkkä paikka!
eikä mulla ole siihen edes varaa 35 kiloo tullu mulle vuosien mittaa lisää.
Itse laihduin normaalipainosta sairauden vuoksi 15kg ja kyllä on inhottanut kaikki kommentit. En kiinnitä ihmisten ulkonäköön huomiota ja esim. en lainkaan huomaa jonkun pukeutumistyylin tai kampauksen muutosta ellei ole pitkätukkaisesta muliksi muuttunut.
niin että siitä seuraisi mitään hyvää. Joten en sanoisi mitään.
koska en yleensäkään koe tarpeelliseksi kommentoida toisten painoa..