miksi Kaapo on kalju?
Kommentit (43)
"Ranskaksi Caillou tarkoittaa kiveä tai kaljua päätä, joista jälkimmäinen on ollut todennäköisimmin kirjailijan tarkoitus. Kaapon virallisella kotisivulla yleinen kysymys koskeekin Kaapon kaljuutta, joka on selitetty siten, että alkuperäisteoksissa Kaapo on paljon televisiosarjaa nuorempi, eikä hänelle ole vielä ehtinyt kasvaa hiuksia."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaapo_(animaatiosarja)
Ja on aina vaan 4v vaikka pikkusiskokin syntyi ja on vähintään 2-3v
Kaapolla on ihon väriset hiukset eli nahkatukka :) selvää säästöä ainakin hiustenhoidossa.
Ja jakaus on aina hyvin.
Mikko Mallikkaallakin oli vain pari haiventa, mitä aina ihmettelin lapsena.
Kuulin että kaapin on kalju, koska kaapolla on syöpä, ja kaapo oli oikea ihminen jonka muistoksi kaapon vanhemmat tekivät ohjelman. :D
Kaapo ohjelma oli oikea ihminen mutta sillä oli syöpä mihin se kuoli ja sen äiti isi teki sen ohjelman muistoksi ja nyt kaaposta on pila versioita:(
SipuliPasi kirjoitti:
Kaapo ohjelma oli oikea ihminen mutta sillä oli syöpä mihin se kuoli ja sen äiti isi teki sen ohjelman muistoksi ja nyt kaaposta on pila versioita:(
Moi! Mistä löydit tän tiedon? Uskon sua mutta oon ettimy tosi paljon fakta tietoa tästä asiasta niin ois kiva löytää joku artikkeli siitä:)
Kaapo on kuollut 4v syöpään Kaapon vanhemmat oli tehnyt muistoksi sarjan kaaposta. Kaapo oli syövän takia kalju
Tää on nyt vissiin jostain Tiktokista kun oma tyttäreni alkoi puhua samaa joku päivä. Joku keksinyt kivan tarinan ja se on levinnyt kuin kulovalkea.
As Caillou appeared as a much younger child in the original line of children's books, he originally had no hair. When illustrators found that adding hair made him look unrecognizable, it was decided that Caillou would never have hair. This has led to an urban legend that the protagonist has cancer.
Joo ku luin noita muita kommentteja ni tuli vähän kylmiä vareitä
Kaapo ohjelman kustantaja on sanonu et kaapo on kalju koska se edustaa kaikkia lapsia ja et näyttää lapsille et on ok olla esim kalju.
Mä olen aina luullut, että Kaapolla on alopecia. Meidän tuttavaperheen lapsi sai sen diagnoosin juuri tuossa iässä.
kemoterapia olisi vienyt kulmakarvatkin