Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minun pakko hiljaa vain tyytyä huonoon avioseksiin?

Vierailija
27.07.2011 |

ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta, josta 8 vuotta naimisissa. Naimisiin meno oli seksielämää ajatellen pahin virhe. Siihen kaatui meidän iloinen, tasaverainen ja kiihkeä seksielämä. Viimeisen kahdeksan vuoden aikana olen saanut suuseksiä varmaan... Noin 5 kertaa. Papin aameneen loppuivat niin ikään rintojen hyväily ja näykkiminen (josta suorastaan sekoan), kaikenlainen hieronta ja hyväily. Kaikki tuo loppui. Ja minusta tuntuu etten enää kestä. Olen sanonut toiveeni ääneen, olen pyytänyt, olen itkenyt. Ja vongannut, ja ollut hiljaa ja vain tyytynyt osaani. Saan kyllä orgasmin lähes joka kerta kun harrastamme seksiä, itse samalla sen itselleni hieroen. Mikä enää avuksi? Kaipaan niin hyväilyä ja näykkimistä. Ja sitä suuseksiä! Sanottakoon nyt vielä lopuksi, että itse teen kaikkea noita. Ja otan suihin JOKA kerta. T. Nainen 35v, kaksi lasta

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sen takia tarvitse todellakaan erota, etsit jonkun jonka kanssa seksi sujuu ja saat sen mitä haluat.

Tai sitten vaan lopetat miehen tyydyttämisen, joskus niihin ei auta kuin samat keinot mitä itse käyttävät.

Vierailija
2/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitaisitko viestiä atti.maki@mymail.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olen käynyt tänne kirjoittamassa varkaiten jotain. Mutta en kuitenkaan. Huh. :)

En osaa auttaa. Samassa veneessä likimain keikutaan. Tai noh, ei se seksi huonoa ole, mutta harvoin. :D Tsemppiä. Jään seurailemaan mielenkiinnolla aloitustasi.

N35v.

Vierailija
4/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä suht sama kuvio, tosin olen vain toinen puolisko.. mieli tekee mutta töissä kun ollaan niin illalla väsynyt ja aika kortilla ja nyt lomailessa lapset häiritsee ; ))

Myös jokin matka antaa aina uuden kiihkeyden.. ehkä molemmillekin..

Kumpa löytäisi jonkun ystävän läheltä ; ))

M40

Vierailija
5/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmaan olettaa, että koska naimisissa olette, niin olet aina "saatavilla".... sinusta ei enää tarvitse "taistella"; et ole enää saalis....

Pyydä häntä vaikkapa hieromaan selkääsi - siis ei seksiä vongaten - jalkojasi, hartiat.... Ja sitten, tee miehellesi noin ihan pyytämättä.... Pyydä häneltä pieniä palveluksia kotihommissa, korjaushommissa jne.... Tiedän, ettei paljon houkuta ja aikaa vie, mutta se saattaisi avata tien sinun huomioimiseesi...

Tai kokeile, että jätät miehesi huomiotta: alat hymyillä kotona ollessanne itseksesi, näytä kerta kaikkisen onnelliselta ja tyytyväiseltä ITSEESI, ala tehdä ihan omia juttuja.... ei tehdäksesi miestäsi mustasukkaiseksi vaan näyttääksesi hänelle, mistä sinut on tehty - että olet se sama nainen, johon hän aikanaan ihastui.....

Vierailija
6/9 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saalistaminen miehellä aina valitettavasti mielessä ja ehkä joku toisen omakin erikoisen salattu kiihoittava juttu jossa todella kielletynkin hedelmän maku ; ))

Ja eihän silloin saa mennä rakkauden puolelle vaikka se ihanalle tuntuu molemmin puolin.. ja kuitenkin siinä omassa suhteessakin paljon hyvää josta ei todella kannata luopua..

Mut mistä tuo "ystävä" löytyis hmm

M40

Vierailija
7/9 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vaimo aivan AP:n oman miehen kaltaiseksi avioelämän myötä; rintoihin ei saa koskea ja seksi saa kestää vain sen 5min. "voit tulla jo"

Hyi yöks..

M.33

Vierailija
8/9 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle tahtomallasi tavalla nautintoa, niin laitapa stoppi sinäkin seksitoiminnoille. Nythän lähdette ainoastaan miehen tyydyttämisestä.

Tiedän, että rintojen käsittely antaa sanoinkuvaamattoman nautinnon ja olisin kyllä aika vajaalle jäävä seksuaalisessa tyydytyksessä ilman sitä.

Voisin kyllä ennen lakkoilua vielä puhua miehelle, että hyväilet rintojani niin ihanasti, että tahtoisin saada sitä vaikka kuinka usein. Voithan itse ohjata miehen kädet rinnoillesi ja kertoa, kuinka hyvää se tekee.

Oli kyllä itselläkin kausia, etten pitänyt rintojen koskettelusta (M33) raskaus-ja imetysaikoina. Kaikkiaan oli seksi erilaista, mutta sitä oli kuitenkin.

Nykyään taas haluan joka päivä ainakin kerran.

Vierailija
9/9 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi