Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä astiastoja sinulla on?

Vierailija
27.07.2011 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään täällä Sara la Fountainin/Luhdan Lotus-lautasia? Mä tilasin ne vihdoin kun olen niitä jo pidemmän aikaa ihaillut. Ajattelin että nuo olisivat sopineet hauskasti sekä valkoisen että mustan Teeman kanssa. Sain ne eilen hyppysiini ja petyin aika pahoin :o/ olin jo laittamassa niitä tiskikoneeseen vaikka vähän emmin jo heti alkuun, mutta siinä vaiheessa kun huomasin osassa lautasissa jotain epämääräisiä kellertäviä läikkiä/jälkiä, mitkä ei lähtenyt pyyhkimällä eikä edes rapsuttamalla pois, pakkasin kaikki takaisin. Okei, ne on tosi halpoja, kun alle 80 eurolla saa 12 x leipä- ja ruokalautaset. Mutta silti, en mä Ikeastakaan ole saanut valmiiksi likaisen näköisiä astioita vaikka halpoja on nekin... rupes vähän harmittamaan.

Eli onko jollain täällä noita Lotus-lautasia ja ovatko olleet siistit ja puhtaat, kuten kuuluu, ilman mitään ylimääräisiä läikkiä?

Mietinkin sitten että pitäisikö vaan suosiolla pysytellä Iittalan/Arabian astioissa... on takuuvarmana hyviä, kauniita ja laadukkaita. Tosin, edelleenkin meiltä löytyy myös Ikean astioita, lähinnä tarjoilu-sellaisia nykyään, ja ne on tosi kivoja, siistejä ja ovat kestäneet jo vuosia. Niin ja viinilasit on myös sieltä. Eli tietenkin noita edukkaita ja halpojakin on tarjolla hyviä, ei sillä.

Vierailija
42/45 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen astiafriikki ja kummitätini oli samanlainen ja sain niitä paljon lahjaksi. Joulun tienoilla myin joitakin kirpputorilla, menevät kohtalaisen hyvin kaupaksi.

Minulla on miehen perintönä Arabian Heinikkiä ja Pirtti-kahvikuppeja, jotka eivät ole kauniita mutta ovat kestäviä. Sitten on valkoisia Tuuli- ja

Harlekin-kahvikuppeja, turkoosia Harlekinia himoitsisin saada. Lautasina on valkoista ja sinistä Teemaa, valkoista Harlekinia ja Pentikin vihreää Inkivääriä. Kulhoina ja vuokina sekalaista

Kerman Savelta, Pentikiltä ja Arabialta.

Muumimukeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24h-lautasia (valkoinen), Citterion Tools-aterimia, Kartio-laseja, Teema-mukeja ja -kuppeja, Ego-kuppeja joka koossa, Essence-viinilaseja.

Vierailija
44/45 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkiastiastioina valkoista Arcticaa täydennettynä valkoisella Teemalla ja 24h:lla. Mukeissa valkoista Teemaa, Bottnaa, värillistä Paratiisia ja Egoa. Kahviastiastot Arcticasta ja värillisestä Paratiisista. Kaikkia täytyy tietysti olla aina vähintään 6 mieluiten 12, osaa jopa 18 :) Texmex astiastoksi olen juuri päättänyt hankkia oranssia Origoa. Niin ja tietenkään ei voi unohtaa joulua, silloin on käytössä Mikasan Parchment Red. Siitä löytyy 16 hengen täydellinen astiasto...

Kyllä näillä jo pärjää, ei tarvitse kertakäyttöisiä kaivella :)

Vierailija
45/45 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on arkisin käytössä todella sekalainen seurakunta vanhoja astioita, enimmäkseen Arabian astioita jostain 30-,40-, 50- ja 60-luvulta, en niiden nimiä tiedä, olikohan jotain Kesäkukkaa ja sit semmonen ihana kahviastiasto jotain Ruusu-sarjaa. Juomalasitki on kaikki erilaisia, kirkkaita ja värillisiä, samoin aterimet.

Meillä on muutenkin vähä semmoinen Huvikumpu-meininki :D

Juhla-astioina on sitten valkoisia astioita, mutta nekin eri sarjoista, sama juttu lasien kanssa. Ja aterimien, enimmäkseen uushopeaa, jotain hopeisiakin. Keräilen kirppareilta ja huutokaupoista ja sukulaisten "romuista".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi