Mitä kaikkea olet kustantanut kaasolle häissäsi?
En ole itse naimisissa, siksi kysyn. Olen kaaso parhaalle ystävälleni , ja yllätyin suuresti kun hän ilmoitti miehensä kanssa maksavansa mm.: mekkoni, kampaajan, kosmetologin, meikin, halutessani kynnet ja hänen mielestään luonnollisesti myös minun ja perheeni yöpymisen hääpaikalla.
Olin suoraan sanottuna tyrmistynyt! Tuohon kaikkeen menee paljon rahaa, lisättynä muuhun hääbudjettiin. Meillä menee toki paljon aikaa häiden suunnittelussa ja toteutuksessa, ja hän on minulle todella rakas ihminen, mutta tuntuu isolta "korvaukselta" tuo kaikki.
Uskomattoman ihanaa, joka tapauksessa :)
Kommentit (22)
kun olin kaasona, oli tilanne juuri samanlainen - hääpari ei velvoittanut tiettyä väriä pukeutumisessa tai muussa juhlatyylissä eikä olisi ollut pakko hankkia mitään uutta heidän häitään varten. Juhlien jälkeen kaasot saimme lahjan (molemmat omansa, siis) hääparilta ja lisäksi morsiamen kanssa vietettiin hauska ilta naisporukalla syöden ja juoden, morsian tarjosi siis ruuat ja juomat.
Kampaajan, meikin ja uudet kengät maksoin mä ite, mutta en odottanutkaan morsiamen maksavan niitä!
kaasolle lainasin puvun ja bm laitto oman puvun. häiden jälkeen 100e lahjakortti. kaaso sai vapaasti järkät haluamaansa ohjelmaa..ja autto askartelussa..bm juonsi. häät pienet ja pienel budjetil..ei kaait nyt misää amerikassa ol mis kaik maksetaan. tai no ehkä meil ei o rahaa vaa