Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne metroradan varteen 3hlön perhe, jolla asunnon maksimihinta vähän yli 200 000?

Vierailija
27.07.2011 |

Itä-Helsinkiä ei juuri tunneta, mutta se suunta olisi työyhteyksien vuoksi paras mahdollinen. Minne uskaltaisi muuttaa alakoululaisen kanssa? Entä irtoaako asunto tuolla hinnalla (ei mielellään pommikuntoinen tai putkiremontti juuri tulosssa -tapaus)?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei paikallisjuna ? Huopalahdessa on asuntoja pilvin pimein tohon hintaan, pari pysäkkiä eteenpäin löytyy Pitäjänmäki, jossa on paljon myynnissä ainakin ollut vakuutusyhtiöitten asuntoja, just kolmioita.

Mä sanon todellakin ei kiitos Vuosaarelle. Käytiin siellä muskarissa ja voi tauti kun naiset keskenään vertaili kuka saa sossusta eniten rahaa, puistoruokailussa loppuu ruoka kesken, tunnen opettajan yhdestä ala-asteesta ja kiroo kun meni lupaamaan rehtorille olevansa 3 v töissä, vika vuosi alkaa ensi kuussa ja alkaa heti etsimään uutta työpaikkaa, kun luvattu aika menee täyteen.

Jos koulussa ulkomaalaisten osuus on yli 50 % miten koulu voi millään mittakaavalla olla hyvä ?

Vierailija
22/22 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei paikallisjuna ? Huopalahdessa on asuntoja pilvin pimein tohon hintaan, pari pysäkkiä eteenpäin löytyy Pitäjänmäki, jossa on paljon myynnissä ainakin ollut vakuutusyhtiöitten asuntoja, just kolmioita.

Mä sanon todellakin ei kiitos Vuosaarelle. Käytiin siellä muskarissa ja voi tauti kun naiset keskenään vertaili kuka saa sossusta eniten rahaa, puistoruokailussa loppuu ruoka kesken, tunnen opettajan yhdestä ala-asteesta ja kiroo kun meni lupaamaan rehtorille olevansa 3 v töissä, vika vuosi alkaa ensi kuussa ja alkaa heti etsimään uutta työpaikkaa, kun luvattu aika menee täyteen.

Jos koulussa ulkomaalaisten osuus on yli 50 % miten koulu voi millään mittakaavalla olla hyvä ?

Voi jösses! Suomessa ei edes ole tällaista koulua... ei ainakaan Vuosaaressa. Muskareissakin olen käynyt täällä lasten kanssa vuosien ajan, ja kas kummaa, kun en tällaiseen sossuporukkaan ole itse koskaan törmännyt.

Sinänsä ei kenenkään tarvitse tänne muuttaa, kunhan välillä tuo liioittelu ottaa hermoon.

Ongelmallisin koulu josta olen muuten kuullut sijaitsee Espoossa. Mutta sehän on hyshys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla