Paljonko olisit valmis maksamaan tästä asunnosta tässä kunnossa?
Ollaan mietitty miehen kanssa, että ostetaan huonokuntoinen talo ja rempataan se lattiasta kattoon. Eikö tässä hintapyyntö kuitenkin ole ihan kohtuuton?! Meillä on tällä hetkellä rivarikolmio joka on rempattu ja tehty iso terassi, välittäjä arvioi hinnaksi 149-152.000e
Mitä itse tarjoisit tästä remonttikohteesta?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
Kommentit (55)
ja siinä on ihan yhtälailla alkuperäiset putket ja hyvin toimii
ap
Jos sieltä jotain löytyy, maksaako myyjä sen korjaamisen?
Jos sieltä jotain löytyy, maksaako myyjä sen korjaamisen?
voi neuvotella hinnanalennusta, saati kaupan purkua. Eli mitään muutaman tonnin remppaa ei saa myyjältä karhuttua, kyse on siis isoista ongelmista. En muista tarkalleen, miten iso puutteen pitää olla, mutta muistelisin jotain tyyliin 10% kauppahinnasta.
kiitos mielipiteistä ja ajatuksista, kyllä tätä on tarkkaan mietittävä ja talo tutkitettava ennenkuin tehdään päätöksiä, meillä on kuitenkin 1v tyttökin, ettei kohta olla sit asunnottomia!
Ap
Samalla rahalla rakennatte uuden.
Olen tätä ihaillut ja näyttää mun makuun tosi kivalta eikä tarttis rempata :)
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…
Tosin jos se remontointi on nimenomaan haaveena, niin sitten toki mutta aikamoiselta urakalta näyttää tuon talon kohdalla...
mitä tahansa, vaikka pinnat nätiltä näyttääkin...pää kylmänä ja järki kourassa talonostoon!
Asiaan tuli päätös kun mun isä luki kuntotarkastuksen, eivät lähde takaajiksi tommoiseen pommiin joten tämä talo unohdetaan!
Käydään nyt kuitenkin vielä katsomassa kerta näyttö on sovittu, mutta siihen se sitten jääkin.
AP
Myyjien kannattaisi tehdä siihen pientä pintaremonttia että menisi kaupaksi. Tai sitten ostajan pitäisi olla hyvin ennakkoluuloton.
Myyjien kannattaisi tehdä siihen pientä pintaremonttia että menisi kaupaksi. Tai sitten ostajan pitäisi olla hyvin ennakkoluuloton.
Pitäisi oikeasti myydä tontin hinnalla.
Tämä on helmi. Investoi kaikki, mitä sinulla on!
talon lämmitys ollut vajaateholla. Kosteusvauriot ovat tuolloin vielä todennäköisempiä. Älkää ostako taloa, jos teillä tosiaan noin pieni tytärkin. Miettikää hänen terveyttään, please.
asuntoon (kolmessa kerroksessa) ilmanpoisto. Pitää suihkun aikana peilit kuivina. Sisääntulo ilma tulee seinässä olevista "rei´istä).