Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

160cm, paino 70kg, armoton läski?

Vierailija
27.07.2011 |

Mietin että vieläkö syytä laihduttaa. Lähtöpaino 87kg ja nyt alan olla siinä alkuperäisessä 70 kilon tavoitteessa. En ollut teininä tai nuorena aikuisenakaan mikään kovin hoikka, paino ennen ekaa raskautta 60kg ja ikää oli silloin 24v. Nyt ikää 40v.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen painosi kuin että laihdut vielä. Onhan sinulla vielä periaatteessa noin 5 kg ylipainoa, mutta sen merkitys terveydelle on hyvin vähäinen. Minä pitäisin tuossa tilanteessa ainakin muutaman kuukauden taukoa laihdutuksesta. Se on jo aineenvaihdunnan normalisoitumisen kannalta ihan järkevää, ja ihokin ehtii kiinteytyä uusiin mittoihisi. Ottaisin tavoitteeksi sen, että paino ei nouse tuosta yhtään. Jos sitten muutaman kuukauden jälkeen intoa riittää, voit yrittää vielä vähän laihduttaa. Mutta senkin tekisin enemmin lisäämällä liikuntaa kuin rupeamalla millekään tiukalle dieetille. Suosittelen sinulle erityisesti kuntosaliharjoittelua tarpeeksi painavilla painoilla. Sen avulla elimistösi kiinteytyy paremmin uusiin mittoihin.

eli asumme tyystin korvessa. Tilan töissä saa jo liikuntaa sen verta etten usko edes tarvitsevani kuntosalia. Ruokaremontilla on tämä laihdutus tehty.

ap

Vierailija
22/24 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painosuosituksia (painoindeksirajat). Niiden mukaan kun menet, on ok. Eli vielä pitäisi pudottaa painoa se 10-20kg.

siis ajattelit että painaisin lopulta 50kg, saman kuin joskus 15veenä. Ei tule onnistumaan ja virallisten suositusten kanssa en muutenkaan ole aina samaa mieltä. Oma olo ratkaisee paljon ja todellakin mun terveys tykkää jo tästä laihdutuksesta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painosuosituksia (painoindeksirajat). Niiden mukaan kun menet, on ok. Eli vielä pitäisi pudottaa painoa se 10-20kg.

Pieni ylipaino on elimistölle pienempi ongelma kuin jojoilu.

Vierailija
24/24 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalit on poissuljettu juttu, lähimpään matkaa 20km.

eli asumme tyystin korvessa. Tilan töissä saa jo liikuntaa sen verta etten usko edes tarvitsevani kuntosalia. Ruokaremontilla on tämä laihdutus tehty.

ap

Jos asut maatilalla, niin luulisin että sitä lihasmassaakin sieltä löytyy =D Eli pidät vaan tuota ruokavalion muutosta yllä ja hyvä tulee. Veikkaisin sinua näkemättä, että joku 57kg-60kg on alin paino mihin tähtää, mutta edelleenkin noilla jo tehdyillä muutoksilla en vaakaan kattelis, peilistä sen parhaimman tuloksen näkee.

Jotkut ehdotti jotain 50kg:n painoa, mutta ei silloin lihasta kyllä paljoa ole, eli pelkkä paino on aika suhteellinen käsitys, pitää tarkastella kehon koostumusta. Itse en esimerkiksi saa painoani alle 52kg rasvojen olematta jo terveyden kannalta liian alhaalla. Ennen raskautta painoni oli 55-57kg ja olen sporttisen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi