Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko maailmanloppu pian?

Vierailija
26.07.2011 |

Mietittekö koskaan tätä maailman menoa ja maailmanloppua? Minusta tuntuu, että lasten synnyttyä sitä ajattelee enemmän kuin ennen. Jotenkin pelkää, että lapset kärsii, jos se ei tule kerralla ja heti kaiken tuhoten.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän kiertokulku pysähtyy?

Kuka syö ja mitä, onko eläimiä? Eikö ihminen alkaisi kadehtia pian eläimiä, jotka saavat olla ja elää luonnon mukaisesti lisääntyen ja aikanaan kuollen? Vai olemmeko vain aineettomia henkiolentoja ikuisessa euforiassa?

Jotenkin tuntuu, että kyllä se elämä tällaisena kuin se on meille annettu, on aika paljon parempi ja mukavampi vaihtoehto.

Vierailija
22/30 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo Mayojen "maailmanloppu" nyt on niin huuhaata kuin olla voi, yksikään siihen uskova ei edes osaa sanoa, mitä silloin pitäisi tapahtua. SIis ihan konkreettisesti, mitä te pölvästit kuvittelette, että silloin tapahtuu? Tuona nimenomaisena päivänä? Maapallo räjähtää? Aurinko sammuu? Yellowstone räjähtää? Ihan oikeasti, mitä? Teidän Niburu planeettanne on jo osoittautunut huuhaaksi, samoin "galaksit/planeetat rivissä", magneettikenttä-hörhöilyt ym. Ja jotenkin on typerää, että ihminen vaan odottaa, että muutos parempaan pitää tulla jostain ulkopuolelta, itse sen eteen ei olla valmiita tekemään mitään. Plus tietysti se, että itse aina kuuluu siihen hyvisjengiin, mutta naapuri, se on niin saatanasta, että ihan varmasti pyyhkäistään maailman kartalta hus helvettiin.

Tuo oli kyllä hyvin ilmaistu : )

Minä kai pelkään jotenkin sitä, että jos nyt minä ja mieheni kuoltaisiin, vaikka onnettomuudessa niin lapsille löytyisi varmasti koti ja heistä huolehdittaisiin, mutta miten sitten, jos tulisi kaaos ja me kuoltaisiin ja he jäisivät ilman hoitoa ja peloissaan kipuilemaan, se jotenkin käy sydämeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu. Käsite, jota kukaan koko ihmiskunnassa ei ymmärrä. Asia, jota ei koskaan tule tapahtumaan. Planeetta Maa tulee tärveltymään todella saastaiseksi ja tukalaksi planeetaksi vuonna 2418. Mutta ei sitä sen enempää tarvitse miettiä, kukaan teistä tai teidän lapsista ei ole silloin enää elossa.

Vierailija
24/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tullakin pian, jotain kummallista on menneillään.

Vierailija
25/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus, kuivuus, viljat menee~~> nälänhätä. Oudot heinäsirkat ja perhoset, sodan uhka, myrskyt.

Vierailija
26/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus puhuu pääsiäisviikon keskiviikkona, poistuttuaan viimeisen kerran temppelistä, ns. Öljymäen puheensa, mikä käsittelee lopun aikoja. Puheensa loppuosassa hän mainitsee vertauksen viikunapuuusta ja kehoittaa opetuslapsia oppimaan siitä ja tarkkailemaan viikunapuun puhkeamista lehteen.

29 Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.

30 Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.

31 Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan (1000-vuotinen) valtakunta on lähellä.

32 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu. (Luuk. 21:29-32)

Vierailija
27/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus puhuu pääsiäisviikon keskiviikkona, poistuttuaan viimeisen kerran temppelistä, ns. Öljymäen puheensa, mikä käsittelee lopun aikoja. Puheensa loppuosassa hän mainitsee vertauksen viikunapuuusta ja kehoittaa opetuslapsia oppimaan siitä ja tarkkailemaan viikunapuun puhkeamista lehteen.

29 Ja hän puhui heille vertauksen: "Katsokaa viikunapuuta ja kaikkia puita.

30 Kun ne jo puhkeavat lehteen, niin siitä te näette ja itsestänne ymmärrätte, että kesä jo on lähellä.

31 Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että Jumalan (1000-vuotinen) valtakunta on lähellä.

32 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu. (Luuk. 21:29-32)

Eli israelin valtion syntyminen 1948 ja sukupolvi joka näki tuon tapahtuvan ei katoa. Eli aikaa on noin 10 vuotta.

Vierailija
28/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen piti tulla viime yönä verikuun aikaan. Ei tullut Big Bangia.

Vierailija
29/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sak 13:

8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.

9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani," ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".

Niin sanotun Jaakobin ahdistuksen jälkeen tapahtuu ylöstempaus, kun Israelin kansa on vastaanottanut pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa. Koko Israelin kansalla ei tarkoita kaikkina aikoina eläneitä juutalaisia, vaan sitä jäännöstä (kolmas osa), joka elää viimeisten päivien aikoina ja toki myös kaikki ne juutalaiset kuin myös pakanat pelastuvat, jotka ovat asettaneet toivonsa Israelin Jumalaan kaikkina aikoina. Koko Israelin kansan jäännös sekä pakanauskovat temmataan siis sen jälkeen kun Israelin kansa on kääntynyt uskomaan, että Herra Jeesus on Messias.

Jeesus myös sanoi, että niin kuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva. Nooan päivinä synti oli valtoimenaan vallalla sekä myös homoseksuaalisuus oli vallalla Nooan aikana. homoseksuaalisuuden yleinen hyväksyminen on myös yksi merkeistä, joka edeltää Jeesuksen tulemista.

Matt 24: 34  Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.

35  Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

36  Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.

37  Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.

Me emme voi tietää päivää ja hetkeä Jeesuksen tulemukselle, mutta tietenkin voimme tietää ajan merkeistä, koska se päivä on lähellä. Se sukupolvi ei katoa, joka näkee juutalaisen kansan kääntymisen Jeesuksen puoleen, koska pia

Vierailija
30/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä