G:Mikä imuri sinulla on ja onko se hyvä?
Meillä Philips, mutta ikivanha, joten vaihtoon joutaa...
Kommentit (27)
Sillä voi myös pestä matot, tuolit, sohvat, auton penkit, patjat jne. Sillä voi pestä ja vahata lattiat, puhdistaa kaakeleiden ja lattialaattojen välit. Tamppaa matot sisältä, irrottaa koiran karvat yms roskat, joita tavallinen imuri ei vie. Voi myös pestä ja vahata auton jne jne.
Hinta oli 2900 euroa, kallis mutta hyvä. Ainoa huono puoli siinä on julmetun kova ääni =(
Vierailija:
Mietin kuitenkin, että onko se liikaa jostain imurista?
Mutta kannatti investoida kunnon imuriin: vaikken edelleenkään siivouksesta valtavasti nauti, niin kyllä kunnon välineillä se on kuitenkin huomattavasti mukavampaa :)
oikeasti se imuri maksoi 2900 euroa???? Ettei kuitenkin markkaa?
Toihan on ihan tolkuton hinta, sillä saa kauppakassiautonkin.
Ei kun 2900 euroa. Kallishan tuo oli, mutta laadusta kannattaa maksaa. Me tarvittiin kunnon imuri, ei kauppakassia =)
t. Kirbyn kuski
Vierailija:
Sillä voi myös pestä matot, tuolit, sohvat, auton penkit, patjat jne. Sillä voi pestä ja vahata lattiat, puhdistaa kaakeleiden ja lattialaattojen välit. Tamppaa matot sisältä, irrottaa koiran karvat yms roskat, joita tavallinen imuri ei vie. Voi myös pestä ja vahata auton jne jne.
Paljonko tulee käytettyä tuota " imuria" em. toimintoihin? Kuinka sillä tapahtuu nuo lattianvahaukset sun muut, lisälaittein? Onko helppo ottaa käyttöön tällaiseen? Onko linkkiä kyseiseen laitteeseen?
Toivottavasti vastailet, t. kiinnostunut 13
Aika kömpelö ahtaissa paikoissa. Suulake ei mahdu kaikkiin kapeisiin
paikkoihin. Hepasuodatin kallis (40,-) vaihdetaan kerran vuodessa.
Imuteho hyvä. Varsi säädettävissä myös pitkälle imuroijalle. Eli ihan hyvä vehje, mutta en tiedä onko hintansa väärti (oisko maksanut yli 200,-).
Meilläkin on 2-kerroksinen okt ja minä kyllä kanniskelen imuria eestaas kerroksesta toiseen, imuri toisessa kädessä, letku toisessa. Ko. imurista on kovin vähän netissä tietoa saatavilla, ilmeisesti juuri siksi, että sitä myydään vain kotiesittelyissä.
http://www.kirby.com/
Kirby-kuski
Se 2300W imaisee mukavasti kokolattiamaton irti alustastaan. Minulla on ollut joskus keskuspölyimuri ja se ei tietenkään ole yhtä imukykyinen, mutta pölyjen takaisinpuhallus puuttuu:)
Mitä iloa on lisätoiminnoista, jos niiden käyttö on vaivalloista? Tuohon hintaan toivoisi helppoa ja näppärää imuria, kuitenkin.
13
mistä osoitteesta voi ulkomailta tilata imuria? tiedän toki että mm vaunuja saa edullisesti saksasata, mutta että imuriakin??
Jaa-a, mistäpä sen tietää, vaikka suuret ketjut olisivat yrittäneet saada sitä myyntiin, vaan eivät ole saaneet?
Minä olen ko. imuria käyttänyt pari vuotta ja se todella on hyvä imuri, järki kädessä tai ei.
Sille minä en voi mitään, jos sinä olet valmis tuomitsemaan imurin ihan mutu-tuntumalta, kaikkitietävien av-laisten tapaan!
Kirby-kuski
Vierailija:
Minä olen ko. imuria käyttänyt pari vuotta ja se todella on hyvä imuri, järki kädessä tai ei.Sille minä en voi mitään, jos sinä olet valmis tuomitsemaan imurin ihan mutu-tuntumalta, kaikkitietävien av-laisten tapaan!
Kirby-kuski
jos niitä lisätoimintoja ei tule edes käytettyä?
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?fhquery=fh…
Ja oli siis Prismassa 249e. Kivan näköinen tuo suulake osa, vaikka muuten ihan tylsän näköinen laite. Mut kait sillä puhdasta tulee.
Olisi kiva kuulla kommenttia, millainen tuo imuri on käytössä.
myydään kymmeniä ovelta ovelle! Minä uskon tässä kohtaa markkinatalouden lainalaisuuksiin. TV-shopin ihmetuotteet kuuluvat samaan sarjaan, jos ne olisivat niiiin lyömättömiä, niin niitä myytäisiin joka kaupassa.
Mutta onneksi Suomessa kuka vaan saa myydä lähes mitä vain ja samoin ostaa:)
On se hyvä ja käytän toki monia lisälaitteita, mutta en ole opetellut käyttämään niitä kaikkia, koskapa niitä on niin paljon. Esim. niitä auton pesusysteemejä en ole tullut opetelleeksi, sillä tykkään pestä auton ihan perinteisellä menetelmällä sienen kanssa.
Eikä se, että minä olen laiska opettelemaan, tee imurista yhtään huonompaa, joku toinen taas opettelisi aivan innoissaan kaikkien tilpehöörien käytön...
Meillä on siivottavaa pinta-alaa lähes 350 neliötä ja tuo värkki on kyllä meillä hintansa väärtti, sillä saan näppärästi tehtyä monta asiaa, jotka muuten joutuisin tekemään käsipelillä.
Kirby-kuski
Ps. Tiedoksi sille tilausosoitetta kyselleelle: ei sitä mistään ole tilattu, vaan meille soitti joku mies ja kysyi, saako tulla esittelemään laitetta ja häneltä me se myös ostettiin. Myynti perustuu siihen, että asiakas antaa esittelijälle tuttaviensa yhteystiedot, joille sitten soitetaan ja tarjotaan esittelyä.
Vierailija:
Eikä se, että minä olen laiska opettelemaan, tee imurista yhtään huonompaa, joku toinen taas opettelisi aivan innoissaan kaikkien tilpehöörien käytön...
mutta onko se silloin ihan tarkoituksenmukainen, jos maksaa kaikenlaisista hienouksista, joita ei edes käytä? Halvemmallakin saattaisi saada hyvän imurin, jossa olisi ne toiminnot, joita nyt kalliimmalla käytät.
Minun mielipiteeni vaan. Saattehan te rahoillanne tehdä mitä lystäätte ;)
Kas kummaa, kun minäkään en usko TV-Shop -tuotteisiin, mutta paha minun on tässä ruvea imuria haukkumaankaan, kun se oikeasti on hyvä.
Eikä niitä myydä ovelta ovelle kymmeniä, vaan niitä myydään tuhansia, sillä kuka ostaa marketista tuon hintaisen tuotteen, josta ei tiedä tuon taivaallista?
Kotiesittelyssä esittelijä antaa henkilökohtaisen opastuksen kahteen kertaan ja tulee tarvittaessa useammankin kerran. Imurin teho tulee todistetuksi jo esittelyssä, sillä esittelijä pesee sillä esim. haluamasi maton / sohvan / tuolin tms.
Mutta minä en viitsi tästä aiheesta tämän enempää jauhaa, minulle kun on loppujen lopuksi ihan yhdentekevää, mitä mieltä te olette meidän imurista. Riittää, että olen itse tyytyväinen. Mieluummin menen nukkumaan...
Kirby-kuski
puhdistettava hepa-suodatin löytyy. Ihan tehokas ja näppärä liikutella, mutta meillä meni n. 1,5 vuoden käytön jälkeen sen perussuuttimen (enpä tiedä sille nimeä, se leveä) kiinnitys rikki ja varaosa maksoi maltaita.