Haluaisin seksissä alistuvan naisen
oon koittanu etsiä netin kautta erinäisiltä sivustoilta naista joka tykkää sitomisesta ja pienimuotoisesta piiskaamisesta. Olen koittanut iskuria ja suomi24:sta, mutta ei sellaista naista sieltä löydy.
Maksullisia sivustoja näyttäisi olevan pilvin pimein, mutta eri paikoista arvosteluja lukeneena kaikki tuntuvat olevan huijausta.
Olisiko kenelläkään ideaa mistä näitä ihanaia naisia löytyisi?
t.M34
Kommentit (19)
Minä tykkään alistua. Mieheni saa sitoa minut tai käyttää pilluani, anaalisesti tai oraalisesti. MUTTA se vaatii suuren luottamuksen, joka on syntynyt hellästä rakkaudesta, kunnioituksesta ja sitoutumisesta. En olisi ikinä suostunut alistumisleikkeihin jonkin tuntemattoman baarista isketyn kanssa. Minun pitää voida luottaa siihen, että jos sanon, että jokin sattuu liikaa, niin homma lopetetaan siihen.
mutta sitten aikuisten oikeasti aika laimeaksi jää toteutuma.
Mä haluaisin alistaa, nimitellä, haukkua, piiskata rasupiiskalla tai risulla, roiskia vastapestyyn ja hyväntuoksuiseen tukkaan niin että se pitää laittaa uudelleen, pakottaa anaaliseksiin, nielemään spermaa sun muuta.
Turvasanan tilalle ajattelin varmempaa, sellaista koiran sähköshokkipantaa, joka tömäyttää varmasti ulos roolista ja kontrolli pysyy alistettavalla.
Mutta harvassa on kysyntä, varmaan samaa lajia saa kotona ihan pyytämättäkin, pohdiskelin joskus. Ja keskustelupalstat valitettavasti vahvistaa oletusta... Opiskeluvuosina kuulin tutun tuttavapiirin naisesta, joka olisi halunnut yhdyntää käsiraudoissa, mutta sekin muutti ulkomaille ennenkuin ehdin tavata.
Ei menetetä toivoa, ehkä vanhainkodissa sitten...
Minä tykkään alistua. Mieheni saa sitoa minut tai käyttää pilluani, anaalisesti tai oraalisesti.
pillua käytetään anaalisesti? Vai tarkottiko kirjoittaja että mies sitoo tämän anaalisesti? Sitäkään en kyllä ymmärrä...
Minä tykkään alistua. ... MUTTA se vaatii suuren luottamuksen, joka on syntynyt hellästä rakkaudesta, kunnioituksesta ja sitoutumisesta.
Suurimmaksi osaksi onnistuneet ja pidemmälle halujen äärirajoille menneet alistusleikit vaativat tosiaan suurta luottamusta. Jotain voi tietenkin lyhyestä alistussessioista saada, varsinkin, jos tarve tällaiseen on jo pitkään päässyt patoutumaan.
Vaimoni nauttii seksuaalisesti alistumisesta ja minä nautin hänen alistamisestaan seksissä. Meillä tämä on perustunut lujaan ja luottamukselliseen parisuhteeseen. Voimme kertoa toisillemme kaikista haluistamme ja kokeilla niiden toteuttamista. Aikanaan löysimme yhdessä tämän seksuaalisen puolen itsestämme. Alun pienestä takapuolelle läpsimisestä olemme edenneet kokeillen rajojamme. Olen vyöllä ruoskinut hänet monen viikon jäljille, silloin kyllä kauhistuin jälkeenpäin, mutta hän oli hyvin ylpeä jäljistä selässään ja pakaroillaan. Olemme siirtyneet joskus viikoksikin täydelliseen orjattaruuteen ja omistajuuteen. Tällaiset yhteiset leikit ja kokemukset ovat meille ainakin mahdollisia vasta kun keskinäinen luottamus ja rakkaus ovat lujalla pohjalla. Toisaalta jokaisen kokemuksen jälkeen tuo luotttamus ja rakkaus vain kasvaa.
Tärkeää on, että aina on alistuvalla mahdollisuus lopetaa leikki silloin kun hän sitä haluaa. Tässä voi käyttää turvasanaa tai vain yksinkertaista asiasta suoraan kertomista, riippuen parin mieltymyksistä ja leikin laadusta. Käytännössä parin, joka tuntee toisensa ei tarvitse käyttää turvasanaa juuri koskaan, koska tuttu alistaja oppii nopeasti tietämään naisensa rajat. Usein nautinnolisinta onkin leikissä siirtää alistujan rajoja hieman aiempaa kauemmas. Esimerkiksi sellainen piiskalla sivallus, joka leikin alussa olisi kestämätön naiselle on tarkasti kehitellyn asteiittain etenevän piiskaamisen lopulla naiselle pelkästään äärettömän nautinnolinen.
meitä ole aika paljon ;-). Itse tosin olen varattu 2 lapsen äiti, mutta eiköhän niitä vastaan tule ihan vaikka baarissa tai harrastuksissa.
N32
nykyinen mieheni ei innostu edes pienimuotoisesta sitomisesta ja se on kuitenkin mulle se juttu joka saa paikkani kostumaan.
Joskus haaveilen lähteväni hotellitreffeille melkein ventovieraan kanssa ihan vain saadakseni alistua.
N36
nykyinen mieheni ei innostu edes pienimuotoisesta sitomisesta ja se on kuitenkin mulle se juttu joka saa paikkani kostumaan.
Joskus haaveilen lähteväni hotellitreffeille melkein ventovieraan kanssa ihan vain saadakseni alistua.
N36
taas rakastan sitomista ja sidottuna olemista.
SInut voisin laittaa sängynpäätyihin kiinni raajat haralleen. Ensiksi jättäisin sinut yksin rimpuilemaan irti. Toteaisit sen pian turhaksi -siitä pääsisit irti vasta kun minulle sopii...
Sitten tulisin paikalle, sitoisin ehkä silmäsi. Ottaisin hyvälle tuoksuvaa hierontaöljyä ja kaataisin sitä rinnoillesi jalkoväliisi.
Sitten alkaisin hieroa rintojasi, välillä käsittelisin nännejäsi kovakouraisemmin, koskettelisin reisiesi sisäpintaa ja lopuksi alkaisin hieroa jäkoväliäsi. Hyvin hitaasti ja kiusoitellen. Koskettelisin klitoristasi ja pakottaisin sinut tulemaan yhä uudestaan ja uudestaan. Nauttisin kiemurtelustasi ja huohottamisestasi ja orgasmejahan tulisi aina vaan uusia ja uusia.
Kymmenien hartaiden lopetapyyntöjen jälkeen voisin irrottaa jalkasi ja työntyä sisääsi ja nauttia sinusta vielä hiukan kunnes päästäisin sinut irti. M37
Baarista kotia viemäni naiset eivät ole ainakaan ilmaiseet mielenkiintoa tällaista hauskanpitoa kohtaan, vaikka olen muutaman kerran koittanut ehdottaa hienovaraisesti. Vaan eipä tuolla baareissa tule nykyään enään paljoa käytyä. Harrastuksetkin ovat lähinnä urheilullisia yksilölajeja...
Jos tosiaan täällä on saman mielisiä naisia niin toki mulle saa vaikka viestiä laittaa tai soitella. emaili olisi j.luopa(at)yahoo.com
Baarista kotia viemäni naiset eivät ole ainakaan ilmaiseet mielenkiintoa tällaista hauskanpitoa kohtaan, vaikka olen muutaman kerran koittanut ehdottaa hienovaraisesti. Vaan eipä tuolla baareissa tule nykyään enään paljoa käytyä. Harrastuksetkin ovat lähinnä urheilullisia yksilölajeja...
Jos tosiaan täällä on saman mielisiä naisia niin toki mulle saa vaikka viestiä laittaa tai soitella. emaili olisi j.luopa(at)yahoo.com
siis tämä oli ap:n viesti.
Kyseinen alistuminen kiihottaa minuakin suunnattomasti. Olen exäni kanssa sitä harrastanut, muttei nykyinen mieheni ymmärrä mieltymykseni päälle mitään. Mietinkin silloin tällöin voiko suhde onnistua, jos en saa seksuaalisia halujani toteutettua.
Olen itsekin haaveillut salaa itseni hotellihuoneessa tuntemattoman kanssa piiskattavana olemista yhtenä vaihtoehtona. Erittäin kiihottavana sellaisena. Ehkäpä pääsen sen pian toteuttamaan ;)
N39
Kyseinen alistuminen kiihottaa minuakin suunnattomasti. Olen exäni kanssa sitä harrastanut, muttei nykyinen mieheni ymmärrä mieltymykseni päälle mitään. Mietinkin silloin tällöin voiko suhde onnistua, jos en saa seksuaalisia halujani toteutettua.
Olen itsekin haaveillut salaa itseni hotellihuoneessa tuntemattoman kanssa piiskattavana olemista yhtenä vaihtoehtona. Erittäin kiihottavana sellaisena. Ehkäpä pääsen sen pian toteuttamaan ;)
N39
että kun pääsisin toteuttamaan fantasiaasi. Saisit kyllä juuri haluamasi laisen kohtelun, sen takaan. M37
taas rakastan sitomista ja sidottuna olemista.
SInut voisin laittaa sängynpäätyihin kiinni raajat haralleen. Ensiksi jättäisin sinut yksin rimpuilemaan irti. Toteaisit sen pian turhaksi -siitä pääsisit irti vasta kun minulle sopii...
Sitten tulisin paikalle, sitoisin ehkä silmäsi. Ottaisin hyvälle tuoksuvaa hierontaöljyä ja kaataisin sitä rinnoillesi jalkoväliisi.
Sitten alkaisin hieroa rintojasi, välillä käsittelisin nännejäsi kovakouraisemmin, koskettelisin reisiesi sisäpintaa ja lopuksi alkaisin hieroa jäkoväliäsi. Hyvin hitaasti ja kiusoitellen. Koskettelisin klitoristasi ja pakottaisin sinut tulemaan yhä uudestaan ja uudestaan. Nauttisin kiemurtelustasi ja huohottamisestasi ja orgasmejahan tulisi aina vaan uusia ja uusia.
Kymmenien hartaiden lopetapyyntöjen jälkeen voisin irrottaa jalkasi ja työntyä sisääsi ja nauttia sinusta vielä hiukan kunnes päästäisin sinut irti. M37
[/quote]
Uuh, tuo käsittely kuulostaa ihanalle! Tekisin mitä vain että minäkin saisin tuollaista kohtelua.. !
Olen sinkku joten en saa kovin usein, saati sitten tuollaista.
Olisi ihana jonkun ventovieraan miehen kanssa sulketua hotellihuoneeseen ja saada tuntea piiskaus ja alistuminen ja se "kipu" ja kiihottuminen kun mies puristelisi nännejä, rinroja , kiusaisi klitoristani ja minua niin että huutaisin ja voivottelisin ja haluasisin pästä pois mutten pääsisi. ihanaa olisi !
Uuh, tuo käsittely kuulostaa ihanalle! Tekisin mitä vain että minäkin saisin tuollaista kohtelua.. !
Olen sinkku joten en saa kovin usein, saati sitten tuollaista.
Olisi ihana jonkun ventovieraan miehen kanssa sulketua hotellihuoneeseen ja saada tuntea piiskaus ja alistuminen ja se "kipu" ja kiihottuminen kun mies puristelisi nännejä, rinroja , kiusaisi klitoristani ja minua niin että huutaisin ja voivottelisin ja haluasisin pästä pois mutten pääsisi. ihanaa olisi !
pois että saisit pyytää ja voivotella sydämesi kyllyydestä jos turvasanaa ei lausuttaisi.
Piiskaisin pyllyäsi uudestaan ja uudestaan. Hellästi -että voisin jatkaa sitää pitkään...
Suukapula pitäisi varmaan laittaa ettei naapureita häirittäisi ja että voisin vapaasti tehdä sinulle mitä mieleeni juolahtaa.
Kenties rasvaisin toisen käteni ja työntäisin sen hellästi peppuusi ja toisella kiusaisin klitoristasi kaikilla tietämilläni tavoilla -ja niitä riittää!
Käsittelyni jälkeen olisit todella voipunut mutta valmis uuteen samanlaiseen käsittelyyn vaikka huomenna...
Itse pidän vastaavanlaisesta käsittelystä: alistamisesta, kutittelusta, masturboinnista, suukapulasta, siitä että monta päivää jalassa olleet pikkuhousut kiedotaan kasvoilleni ym ym...
Mitä tekisit minulle?
hellästi anaaliseksiä, tai sitten vähän kovempaa (liukuvoiteen kanssa) ?
M.32
pois että saisit pyytää ja voivotella sydämesi kyllyydestä jos turvasanaa ei lausuttaisi.
Piiskaisin pyllyäsi uudestaan ja uudestaan. Hellästi -että voisin jatkaa sitää pitkään...
Täh? Minä kyllä piiskaisin persettäsi oikein kunnolla ja siinä mitkään turvasanat ei auttaisi!
Suukapula pitäisi varmaan laittaa ettei naapureita häirittäisi ja että voisin vapaasti tehdä sinulle mitä mieleeni juolahtaa.
Mä läiskisin oikein kunnolla, että läiske kuuluisi sinne naapuriin.
Kenties rasvaisin toisen käteni ja työntäisin sen hellästi peppuusi ja toisella kiusaisin klitoristasi kaikilla tietämilläni tavoilla -ja niitä riittää!
Ai kenties?!? Ja mitä hellästi. Mä pistäisin sun klitorikseen hiiren loukun.
Käsittelyni jälkeen olisit todella voipunut mutta valmis uuteen samanlaiseen käsittelyyn vaikka huomenna...
No et takuulla olisi mun käsittelyn jälkeen.
Mitä tekisit minulle?
Voisin mä sunkin pyllyä piiskata.
Kirjoita yhteystitosi osoitteella ;
virtanen86 ät gmail piste com.
Olen fiksu ja hyvnnäköinen 40 ja risat mies Helsingistä.
T.Sakke
Ahhh.
Oon vapaa anna tulla vaan!
Sido, piiskaa, kurita!
Sängyssä saat kuristaa, tukistaa, läpsiä jne.
Tykkään kun mies on väkivaltainen sängyssä! :D :3 :-*
Kannattaa mennä tutkiskelemaan esim. bdsmbaari.net-foorumia. Aiheeseen liittyvissä tapahtumissa on myös samanhenkistä porukkaa.
hekuman hei nro 13??
Upeaa tekstiä ovat monet kirjoittaneet... Ihan ajatuksen voimalla kun niitä lukee, niin tulee monia ajatuksia mieleen. Meitä on niin moneksi.
Toiset saa kiksit ihan tavllisesta pikkusievästä paneskelusta ja toiset taas tykkää ihan jostain muusta.
Eikö tärkeintä ole se, että seksin saralla saa tyydytyksen ja sellaisen, että tuntuu. Ja kunnolla. Ei saa tuomita. Aik amonet ihmiset tänne kirjoittaa suhteellisen rehellisesti - ehkä ekaa kertaa elämässään - ja onko kiva sitten, että täällä joku s**tanan moraalinvartija vahtaa??
2 aikuista, täysvaltaista ihmistä - mikä tuntuu... Hei hyvältä tai pahalta (=erittäin hyvältä) ANTAKAA PALAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!