Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesävauva 2012

Vierailija
26.07.2011 |

Onko muita joilla on haaveissa kesävauva 2012?

Kerron hieman itsestäni.. Eli olen 18-vuotias ja mieheni on 20-vuotias. Olemme jo haaveilleet lapsesta kauan ja viimeisen vuoden aikana puhuneet, että yrittäisimme kesävauvaa 2012, nyt kun meidän elämäntilannekkin sen sallii. Olen syönyt pillereitä lähemmäs kolme vuotta ja vaihdoin ne e-renkaisiin. Yhden renkaan käytin ja nyt oltu ilman edellisten kuukautisten jälkeen. Kuukautiseni alkoi taas tänään, parin viikon tauon jälkeen. Kovasti odotetaan plussaa!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans vauva 2012 toiveissa :) esikoinen on nyt reilu 1v. pillerit jätin poissa reilu viikko sitte :) vauvakuume on minulla ja miehellä ollu viimeiset puoli vuotta, nyt tuntuu olevan sopiva aika toiselle lapselle :)

Vierailija
2/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko udella et minkä ikäisiä te ootte ja millaisessa elämäntilanteessa? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan omakotitalossa. Mies käy töissä, itse olen hoitovapaalla esikoisen kanssa :) tammikuussa olisi tarkoitus aloittaa työt, toivottavasti vaan hetkeksi ;)

Vierailija
4/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans vauva 2012 toiveissa :) esikoinen on nyt reilu 1v. pillerit jätin poissa reilu viikko sitte :) vauvakuume on minulla ja miehellä ollu viimeiset puoli vuotta, nyt tuntuu olevan sopiva aika toiselle lapselle :)

ehkäisy jätetty pois reilu viikko sitten! :) Itse olen 23v. ja mies on 25v., olen kotona esikoistyttömme kanssa ja mies on töissä.

Vierailija
5/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni olis kans tarkotus tammikuussa alottaa työt uudessa paikassa ja toivottavasti kans vaan hetkeksi ;) Mietin kuitenkin että jos meille nyt plussatuulia suotaisiin, niin pitäisikö mun sillon heti ilmottaa tulevaan työpaikkaan asiasta, koska tiedän että heidän on vaikea löytää sijalleni ketään?

Vierailija
6/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ehkäisy jätetty pois reilu viikko sitten! :) Itse olen 23v. ja mies on 25v., olen kotona esikoistyttömme kanssa ja mies on töissä.

[/quote]

Minkä ikäinen teidän esikoinen on? :)

Vierailija
7/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen teidän esikoinen on? :)

Vierailija
8/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden verran yritetty. Syksyllä hakeudutaan tutkimuksiin jos ei sitä ennen tärppää. Nyt taas kaikki sormet ja varpaat ristissä kun menkat jo kolme päivää myöhässä.

Vierailija
9/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sikäli vähän erilainen tilanne kuin teillä, että mies on armeijassa tällä hetkellä mutta mahdollisen lapsen syntyessä hän olisi palannut jo takaisin :) Molemmilla meillä kuitenkin on työpaikat, taloudellinen tilanne kunnossa ja ollaan säästetty rahaa tulevaisuutta varten.

Vierailija
10/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden verran yritetty. Syksyllä hakeudutaan tutkimuksiin jos ei sitä ennen tärppää. Nyt taas kaikki sormet ja varpaat ristissä kun menkat jo kolme päivää myöhässä.

Olen monesti miettinyt asiaa ja pelkään että ei tärppääkkään alle vuoden sisällä.. niin kovin ollaan tästä puhuttu ja odotettu että saadaan jättää ehkäsy pois. Tsemppiä teille, toivotaan nyt niitä plussatuulia! :)

Vierailija
11/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on kohta 1,5 v, kakkosta on nyt yritetty 5 kk. Viikko sitten sain km:n raskauviikolla 5. Voi, kun plussattais pian uudelleen. Itse olen kohta 35 ja mies on 37. Parin viikon kuluttua palaan töihin ja tyttö menee hoitoon. Olis ollut niin ihana olla raskaana jo töihin palatessani, mutta toisin kävi. Mutta nyt on taas uudet ovistestit ostettu, ja jatketaan siteet yritystä...

Vierailija
12/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä (viesti numero2) ensin suuniteltii että vasta sitte laitetaa "tilaukseen" kun esikoinen on 2,5v-3v. mutta kuten mainitsin niin molemmat mieheni kanssa podetaan vauvakuumetta ja mitään estettä vauvalle ei ole. ensin aattelin että en "kehtaa" jäädä heti äitiyslomalle. Mutta eiköhän noita työvuosia vielä jää vaikka muutaman vuoden on välillä poissa :) meillä sopivan kokoinen talo, raha-asiat kunnossa, laaja tukiverkosto ja jaksamista on ni miksipä ei toista lasta :)

Vierailija
13/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13 tässä. Ei siis siteet liity asiaan millään tavalla vaan piti kirjoittamani, että jatketaan sitkeetä yrittämistä. Tätä nää pöljät tekstinsyöttösovellukset teettää...

Vierailija
14/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän vauvauutiset on otettu vastaan sillon kun esikoisestanne ootte kertoneet? :)

Mua nyt jo vähän jännittää koko asian ajatteleminenkin.. Oman äidin ja kavereiden kanssa oon jutellut asiasta eli he tietävät että haluan nuorena lapsia, en kuitenkaan ole kertonut ehkäisyn pois jättämisestä. He kuitenkin ottavat uutisen hyvin vastaan sitten joskus! :)

Enemmän toi miehen puoli huolettaa.. Hänen vanhempansa ovat saaneet hänet 3-kymppisinä ja mieheni on ainut lapsi. He ovat sitä mieltä että ensin kunnon koulutukset (vähintääkin korkeakoulututkinto tulisi suorittaa), omistusasunto (nyt kun asumme vuokralla..) ja naimisiinkin pitäisi mennä ennen kun lapsia tekee. Joten sitten kun heille joskus uutinen kerrotaan, voi se olla heille aika sokki :D

Vierailija
15/16 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoimme jo talvivauvaa 2012, mutta raskaus meni kesken muutama viikko sitten. Saimme luvan jatkaa yritystä heti ja nyt jännitetään, jatkuvatko tämänpäiväiset kuukautiskivut kuukautisina vai ovatko oire jostain paremmasta.

Terv. Päivänpaiste, 29 v.

Vierailija
16/16 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, meillä tulossa kesä-heinäkuun vaihteessa lapsonen.. Neuvolassa käyty ja nyt raskausviikot 11+5.. Perjantaina eka ultra.. :) Onko muita odottavia täällä??