Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuo Shiloh on "poikatyttö"?

Vierailija
26.07.2011 |

Angelinan ja Bradin 5v tytärtä Shilohia kuvataan jatkuvasti sanalla poikatyttö ja aivan pojalta hän näyttääkin. Mietin, onko tämä tytön oma toive vai vanhempien halua kasvattaa tästä ns. ronskimpi nainen? Sillä vaan mietin, kun Shilohia on puettu noin jo aivan vauvasta asti, toisin näkyy olevan kahden muun tytön kohdalla. Aivan sama tietysti jos lapsi itse näin haluaa, mutta tosiaan jo vauvasta asti.. Mikähän idea jutussa on.

http://static.iltalehti.fi/perhe/joliepesue62507HL_pr.jpg

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Angelina mustasukkainen Shilohille? Jotenkin tuntuu että kaikki ei ole normaalisti....

Ja miksi Angelina olisi mustasukkainen tyttärelleen?

Vierailija
2/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen todellista luontoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Angelina mustasukkainen Shilohille? Jotenkin tuntuu että kaikki ei ole normaalisti....

Ja miksi Angelina olisi mustasukkainen tyttärelleen?

mutta Angelina leikkasi tytön hiuksetkin. Hän on kateellinen Shilohin ja Bradin läheisyydestä. Angelinan pitäisi olla aina keskipiste.

Tällaisia äitejä on. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
6/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis poika !

Vierailija
7/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"It's not my choice. I have a very strong-willed four-year-old girl, who tells me what she wants to wear and I let her be who she is. I think people think kids should be a certain way, but I feel they should wear what they feel like wearing and they should express themselves. Shiloh cried one night and said, 'Please cut my hair off. I don't want to have long hair.' I'm not going to leave it long because somebody thinks I should."

Vierailija
8/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo nyt ole ihan tytön oma valinta! Meidän 4-vuotias tyttö ei vahingossakaan pistä mekkoa päällensä, odottelee milloin pippeli kasvaa ja haluaisi poikatukan. Johtunee siitä, että leikkii lähinnä isoveljensä ja muiden poikien kanssa? Jospa Shilohkin palvoo isoveljiään?

Vierailija
9/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset on erilaisia.

Voi voi...

Vierailija
10/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi sanoo että minä haluan olla koira tai minä haluan kirkkaanpinkit hiukset niin tottakai lapsen tahtoon suostutaan oitis!

Kyllä vanhempien tehtävä on pitää ne rajat. Heidän ei pitäisi rohkaista Shilohia olemaan poikamainen.

Vierailija
11/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av tietää kaiken.

Vierailija
12/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitämästä mekkoa tai edes yöpaitaa. Olin saanut aina sellaiset raivarit äidin edes yrittäessä että katsoivat paremmaksi luovuttaa. Taisin olla 13v kun ekan kerran hame mun päällä ja sen jälkeen onkin ollut usein. Kaikkia taistoja ei vanhempien kannata käydä vaan valita tärkeimmät.

Vierailija
13/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi sanoo että minä haluan olla koira tai minä haluan kirkkaanpinkit hiukset niin tottakai lapsen tahtoon suostutaan oitis!

Kyllä vanhempien tehtävä on pitää ne rajat. Heidän ei pitäisi rohkaista Shilohia olemaan poikamainen.

Ensimmäisessä lauseessa mainitsemasi esimerkit on aivan eri tavalla tyhmiä, en minäkään noita antaisi periksi. Mutta mitä pahaa työlle on siitä että hän ei halua pitkiä hiuksia? Ihan nätit hiukset tuolla Shilolla on ja aivan riittävän pitkät tytölle, ei kaikilla tarvitse olla peppuun saakka roikkuvaa tukkaa...

Vierailija
14/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun antavat tytön olla rohkeasti mitä on. Lämmittää ex-poikatytön sydäntä.

Vierailija
15/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellä korkokengillä ja pistää päällensä mitä haluaa, koska Suri nyt halusi niin! :D

Sori mutta mä en usko että Shiloh on kykenevä päättämään koko vaatekaappinsa sisällöstä ominpäin. Ja tuo hiustenleikkaus juttu meni ihan varmasti niin että Angelina on idean keksinyt.

Vierailija
16/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttömäisiä vaatteita vihaava tyttö pakotetaan pukeutumaan tyttömäisesti? Vanhempi saa käyttää valtaansa asiassa, joka ei ole kovin tärkeä, se ainakin. Ihmiset on luonteeltaan ja identiteetiltään erilaisia, ei kai vanhemmuuteen kuulu se, että lapsen persoonallisuus pitää jyrätä täysin semmoiseksi kuin itse haluaa?

Äiti pakotti mut muutaman kerran lapsena mekkoon, ja niistä tilanteista on jäänyt hirveät muistot. Tuntui vähän siltä, niin kuin olis pitänyt lähteä juhliin alasti, oli todella nolo ja hävettävä olo. Onneksi äiti sitten ymmärsi, ettei mua kannata pakottaa hepeneisiin.

Vierailija
17/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellä korkokengillä ja pistää päällensä mitä haluaa, koska Suri nyt halusi niin! :D

Sori mutta mä en usko että Shiloh on kykenevä päättämään koko vaatekaappinsa sisällöstä ominpäin. Ja tuo hiustenleikkaus juttu meni ihan varmasti niin että Angelina on idean keksinyt.

Siellä on todennäköisesti myös muutama mekko juhlatilaisuuksiin. Haloo, miksi Angelina leikkaisi Shilohin hiukset, muttei muiden lasten?

On kamalaa, miten muutamat äidit pakottavat lapsensa pynttäytymään juhlamekkoihin vain siksi, että "minusta on niin ihanaa nähdä tyttäreni kauniissa mekossa". Lapsi on ihminen siinä missä sen vanhemmatkin, ja lapsella on oikeus pitää sellaisia vaatteita, kuin itse haluaa. Ainoa edellytys tietenkin, että vaatteet ovat siistejä.

Vierailija
18/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa, miten muutamat äidit pakottavat lapsensa pynttäytymään juhlamekkoihin vain siksi, että "minusta on niin ihanaa nähdä tyttäreni kauniissa mekossa". Lapsi on ihminen siinä missä sen vanhemmatkin, ja lapsella on oikeus pitää sellaisia vaatteita, kuin itse haluaa. Ainoa edellytys tietenkin, että vaatteet ovat siistejä.

Vaatteet ovat kuitenkin vanhemmuuden kannalta aika pieni ja mitätön asia, mutta lapselle vääränlainen vaate voi oikeasti olla aika iso juttu. Mua siis OIKEASTI ahdisti mekot ja hameet lapsena, jo 1-vuotiaana kiskoin mekon yltäni ja kakkasin siihen...

Vanhempana olen sitten pitänyt ihan vapaaehtoisesti mekkoja ja hameita, tosin nyt on taas housuvoittoinen kausi menossa.

Vierailija
19/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aikuisen tehtävä. Ihan liikaa vastuuta jos lapsi itse huolehtii vaatteistaan, kampauksistaan ja syömisistään!

Aikuinen voi tarjota vaihtoehtoja mutta ei antaa koko päätäntävaltaa pienelle.

Vierailija
20/58 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh annatte lapsen valita vaatteensa itse? Se on aikuisen tehtävä. Ihan liikaa vastuuta jos lapsi itse huolehtii vaatteistaan, kampauksistaan ja syömisistään!

Aikuinen voi tarjota vaihtoehtoja mutta ei antaa koko päätäntävaltaa pienelle.

ahdistuu jonkunlaisista vaatteista? Mitäs sitten?