Lue keskustelun säännöt.
"Varmat päivät" käyttäjät, miten uskallatte?
25.07.2011 |
Kyselin tuossa toisessa ketjussa jos 40+ ehkäisyjä ja kokemuksia. Joku muu mainitsi varmat päivät + kortsut. Miten uskallatte varmoja päiviä? Montako päivää laskette? Ennen/jälkeeen kuukautistenko?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla