Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä ei olisi seksiä 2 viikkoon

Vierailija
25.07.2011 |

Olisiko se ongelma? Tulisiko mies kärttyisäksi? Alkaisiko pohtia eroa?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihanaa!

Vierailija
22/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis haittaisi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo näytä mitenkään erityisen kärttyisä olevan, enkä ole minäkään. Ei ole eroakaan pohdittu, tai ainakaan ei ole tunnustanut :)

Nimim. seksiä viimeksi marraskuussa 2010.

Vierailija
24/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on useinkin ollut. Meillä on aika hektinen elämä ja välillä pohditaankin sitä, ettei suoraan sanoen jakseta harrastaa kovin usein seksiä. Ehkä juuri kerran kahteen viikkoon, joskus toki vähän useamminkin, mutta välillä harvemminkin. Onneksi pystymme asiasta kuitenkin puhumaan, eikä tilanne ole muodostunut kummallekkaan ongelmaksi. Ihanaa seksi on aina kun siihen vaan ryhdytään.

Vierailija
25/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meillä olisi helvetti irti.

Mies tulee kärttyisäksi ja pirulliseksi jo kahden päivän jälkeen.

Kahden viikon seksittömyys johtaisi jo perhesurmiin.

Ja tämä ei ole vitsi! Valitettavasti.

Vierailija
26/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkä suhde (kohta 15 vuotta yhdessä) ja seksitahti teietnkin vähän hiljentynyt. Mutta kyllä mies alkaa murjottaa, jos ei saa joka viikko toosaa. Epäilisin miehen heti pettävän, jos ei seksi kotona kiinnostaisi!

Vierailija
27/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä saattaa jopa olla niin, että ns. seksitahti on noin tuo parin viikon välein. En kyllä ole varma. En ymmärrä miksi sitä pitäisi tarkkailla, laskea ja pitää kirjaa. Meillä ainakin pannaan kun sattuu sille päälle ja tulee mieleen. Eipä siinä sen kummempaa. Ei mitään suorituspaineita.

Luojan kiitos olen sattunut rakastumaan mieheen, joka ei myöskään ole superseksuaalinen. Voidaan yhdessä luuhailla seksittä vaikka kaksi-kolme viikkoa (??, en tosiaan oo laskenut...) ja sitten sillon tällön vähän nusastakin siinä sivussa. :)

Mä en ole ikinä tullu kiukkuiseksi seksin puutteen vuoksi. Joskus tekee mieli, sitten voi ehdotella ukolle. Jollei sitä huvita, niin sitten katsellaan joku toinen kerta uudestaan. Ehkä olen onnekas ihminen. Onnellinen tähän elämään ja parisuhteeseen ainakin. :)

Vierailija
28/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin on pärjätty. Ei ole tauteja levitelty toisiimme, lakanat on pysyneet puhtaina vaihdon välin eikä ole suotta tarvinnut hikoilla toistemme päällä. Erittäin mukavaa elämää meillä ja yhä paranee.

Vierailija
29/66 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2011 klo 22:09"] Varmalla ehken joku vuosi. Mies kyllä puhuu seksistä ja haluisikin sitä. mutta kun ei seiso, niin ei. Minä en halua mitään tekojuttuja vaan läheisyyttä siis seksuaalisesti. Ollaan kuin kissa ja koira riidellään ja äreitä.
[/quote

Kai sä nyt hyvä ihminen tajuat et jos syy on fysiologinen siihen auttaa vaan pillerit. Tuolla ajatusmallillasi ettet halia mitään nk. Tekojuttuja aihetat vain hallaa parisuhteellesi.

Vierailija
30/66 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin molemmat kärttyisiä. Toisaalta, siinä pitäis olla joku todella hyvä syy miks ei 2 viikkoon harrastettaisi seksiä.

Vierailija
31/66 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin se laatu on määrää tärkeämpää... Mieluummin kunnon rakastelusessio parin viikon välein kuin pikapano peiton alla joka toinen ilta.

lapsiin ja uraan mene niin paljon aikaa, ettei kymmentä minuuttia muutaman kerran viikossa ehdi mitään muuta tehdä?

onkin se laadun mittari? Meillä harrastetaan pikapanoja ja pidempiä sessioita, ja kyllä lyhyessäkin ajassa ehtii ihan laatua saada ;)

Vierailija
32/66 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tulisi kahdessa päivässä todella kärttyisäksi. Minulle asia ei olisi ongelma, olisin mielelläni ilman seksiä, vuosiakin.

Vierailija
33/66 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä seksiin sisältyy muutakin kuin se pelkkä sänkyosasto.

Kyllä meilläkin pikapanoja joskus harrastetaan ja saahan siinä ne pahimmat paineet purettua, mutta seksistä voi oikeasti saada paljon enemmänkin "irti"...

onkin se laadun mittari? Meillä harrastetaan pikapanoja ja pidempiä sessioita, ja kyllä lyhyessäkin ajassa ehtii ihan laatua saada ;)

Vierailija
34/66 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus jopa ylikin!

"ennätys" on n.7 viikkoa! Pari viikkoa ennen synnytystä touhuttiin ja seuraavan kerran kun jälkivuoto loppu....

Vierailija
35/66 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo liittyy vaan ihan alun pupuiluun, muuten kyseessä seksiaddiktio. Mietityttää että te, joita ei seksi kiinnosta mutta harrastatte sitä muutaman päivän välein, niin kiihotutteko kuitenkin joka kerta vaan annatteko vaan miehen suorittaa?

Vierailija
36/66 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että kumpiko meistä alkaisi ensin vongata. Siis meillä tuo olisi outoa. Olemme seksuaalisia, avioliittoa takana 16 vuotta ja vielä toimii.

Lasten syntymien aikaan ehkä pikkasen suurempi väli, mutta enpäs oikeestaan muista. Onhan niitä keinoja pitää hyvänä...

Niin ja eroa nyt en edes ajattelisi.

Vierailija
37/66 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteltaisiin syvällisesti, sillä jokin syy täytyisi olla takana parin viikon pidättäytymiseen. mutta ei mies siitä sen enempiä vittuuntuisi, kun selkeä syy löytyisi. esimerkkinä tämä.. olen raskaana, laskettuun viikko ja koko raskausaika on mennyt seksittä. kerran kuudennella kuulla kokeiltiin, mutta sattui niin sairaasti, että jätettiin kesken. eipä sitä sen enempiä selittelemään.. ehtiihän tuota sitten harrastelemaan vielä tulevaisuudessa, ellei kuolo jompaakumpaa korjaa ennen sitä.

Vierailija
38/66 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä teitä.

Vierailija
39/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten 2 viikkoa ei olis mikään ongelma. Ja seksiä on vähän nimenomaan siksi ettei miestä kiinnosta. Minä kärttyilen, muttei se miestä heilauta. Välillä oikeesti vituttaa tuo mihen pihtaaminen, olis edes kerran viikossa seksiä, mutta ei.

Vierailija
40/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex tuli viikossa niin kärttyisäksi, että uhkaili erolla. No mä erosin itse siitä. Nykyisen kanssa tulisin varmaan jo itse kärttyisäksi, mut meillä ei ole seksistä puutetta kummallakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän