Jos teillä ei olisi seksiä 2 viikkoon
Olisiko se ongelma? Tulisiko mies kärttyisäksi? Alkaisiko pohtia eroa?
Kommentit (66)
mutta ei vielä ongelma. On varmaan välillä (muunkin kuin synnytyksen takia) ollutkin moinen väli. Toki se varmaan jo molempia painaisi hieman, mutta ei nyt maatakaatavasti.
ongelmia. Välillä on pidempiä taukoja ja välillä sitten taas tulee useammin touhuttua. Raskausaikoina on ollut tosi pitkiä taukoja, samoin synnytyksen jälkeen.
Mies halunnut seksiä viimeksi maaliskuussa.
Ha tulen kärttyisäksi, enkä sitten kostoksi anna sataan vuoteen ja sitten mieskin tulee kärttyisäksi ja kukaan ei saa miljoonaan vuoteen ja tulee jääkausi.
Eli mulle 2vkoa on ongelma, miehelle ei, ja siitä seuraa sitten jääkausi. Mulla on vähän se että kun makuun pääsee, niin saada pitäs ja jos tulee yli 2vkon tauko, niin pääsen jo asiasta eroon eikä tee mieli ihan helposti sitten ja lisäksi kytken sen jo vaikka mihin asioihin, eli löydän kyllä sata hyvää syytä sen jälkeen jääkauteen ja ihan hyvin pärjään, itsekseni touhuilen jääkaudella hyvinkin aktiivisesti.
MInä alkaisin olla tosi puutteessa. Eroa ei pohdittaisi. Joo ja mieskin voisi olla kärttyisä, tietysti riippuisi seksittömyyden syystä. Kuukauden päästä aion synnyttää ja sitten taukoa tulee vähintään se 2 vk eikä miehellä ole oikeutta olla kärttyisä :)
Varmalla ehken joku vuosi. Mies kyllä puhuu seksistä ja haluisikin sitä. mutta kun ei seiso, niin ei. Minä en halua mitään tekojuttuja vaan läheisyyttä siis seksuaalisesti. Ollaan kuin kissa ja koira riidellään ja äreitä.
mutta minä alkaisin olla aika hermona. Mies ehkä kestäisi kolmenkin viikon tauon, luulisin ainakin.
Erosta puhumattakaan :O
Meillä on seksiä välillä todella harvoin, välillä useammin, eikä ole mikään ongelma kenellekään.
te ihmiset elätte noin vähällä seksillä???
vastauksia:
ei
ei
ei
meillä menee niin, että saattaa olla joka kuukausi 2 viikon tauko seksissä, koska mua ei tee juurikaan mieli, mutta se ei onneksi miestä haittaa. Läheisyyttä kaipaan, mutta en seksiä. MUTTA tauon jälkeen mulle useimmiten iskee mahdoton kiima ja halut ovat kovat, jolloin pitäisi saada melkein joka välissä ja koko ajan :D Tätä kautta sit kestää sellainen 1-2 viikkoa ;)
jos oltais saman katon alla 2 viikkoa ilman seksiä! Mies haluaa sitä joka päivä monta kertaa! Aina en jaksa, mutta mullekin 2 viikkoa olisi pitkä aika. Tiedän että silloin on jotain pahasti vialla jos mies ei halua seksiä.
vuonna 2009 näin kesä-heinäkuun aikana.
Joskua aikanaan oli ongelma jos ei 2-3 kertaa viikossa sekstailtu, sitten vähitellen se meni siihen 1 kerta kuussa ja jossakin vaiheessa 2 kertaa vuodessa ja jossakin vaiheessa 1 kerta vuodessa ja nyt näyttää siltä, että ollaan vaan kämppiksiä vaikka nukutaankin samassa sängyssä.
Miksi te ette rakastele toisianne?
vuonna 2009 näin kesä-heinäkuun aikana.
Joskua aikanaan oli ongelma jos ei 2-3 kertaa viikossa sekstailtu, sitten vähitellen se meni siihen 1 kerta kuussa ja jossakin vaiheessa 2 kertaa vuodessa ja jossakin vaiheessa 1 kerta vuodessa ja nyt näyttää siltä, että ollaan vaan kämppiksiä vaikka nukutaankin samassa sängyssä.
joten 2 viikkoa ei olis mikään ongelma. Ja seksiä on vähän nimenomaan siksi ettei miestä kiinnosta. Minä kärttyilen, muttei se miestä heilauta. Välillä oikeesti vituttaa tuo mihen pihtaaminen, olis edes kerran viikossa seksiä, mutta ei.
Ihan kuin meillä, valitettavasti =(
kerran kuussa on ihan riittämiin, 2 viikon välein olisi tuplasti se mitä nyt. Joskus on vain joka toinen kuukausi ja sekin on aivan täysin ok.
vaikka itse kiipeilen seinille jo heti kun olen seksiä vihdoin saanut. Aina liian vähän ja aina liian harvoin. Ja kolmikymppinen pari ollaan. :(
tai joilla seksiä ei ole ollenkaan. Oletteko varmoja ettei miehenne hae seksiä jostain muualta?
jutuista tulee mieleen, että ainakin mies harrastaa seksiä jossain muualla, kun kotona / vakisuhteessa?!!!
Minua haittaisi kylläkin. Ei nyt eroa sentään merkitsisi. :)