Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä ei olisi seksiä 2 viikkoon

Vierailija
25.07.2011 |

Olisiko se ongelma? Tulisiko mies kärttyisäksi? Alkaisiko pohtia eroa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka 20 vuotta menisi ihan ilman ongelmia. tuskin edes huomaisi mitään.

Vierailija
2/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan miehellekin. Ei kai nyt eron asia sentään, mutta ei voi elää noin pitkään ilman seksiä. Ellei sairaus tms. syynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon tauot ovat meillä ihan normaaleja. Välillä sitten on aktiivisempia viikkoja.

Mies ei tulisi kärttyisäksi. Minä ehkä hieman.

Vierailija
4/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kahdessa päivässä. Ei minä vaan mies...2 viikossa olisi ruumiita. Niin ja erohakemus tietty käräjäoikeudessa:)

Vierailija
5/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä menee kauemminkin

Vierailija
6/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset pari vuotta olisi ehkä ollut ongelma, mutta eipä ole ollut todella moneen vuoteen.

Kumpikaan ei ole koko suhteemme aikana kieltäytynyt seksistä kuin aniharvoin (ehkä kerran parissa vuodessa), emme vain halua panna toisiamme koko ajan.

Vierailija
7/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun raskaana ollessa meillä oli loppuvaiheessa pitempiäkin taukoja. Noin pitkiä taukoja meillä on onneksi harvoin, ja kyllä tullaan molemmat kärttyiseksi, jos joutuu syystä tai toisesta olemaan yli viikon ilman seksiä, mutta ei se nyt mikään eron paikka olisi.

Vierailija
8/66 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tulisimme molemmat kärttyisiksi.

Olosuhteiden pakosta olemme viimeiset kolme vuotta asuneet eri kaupungeissa, välillä eri maissakin, joten panemme aina tilaisuuden tullen varastoon, sillä välillä menee pitempiäkin aikoja kun ollaan erossa.

Vierailija
9/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tarvitsi vai hipaista nänniä tai klitorista

niin alapää oli ihan märkä,mutta nykyään tuntuu kuin pitäisi laittaa pano anomus vetämään etää saisi joskun naida.

Vierailija
10/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitten mies alkaa jo huomauttamaan, että on taas aika pitkä aika.... Meillä on suht vähän seksiä nykyään, mies haluaisi enemmän mutta minä olen raskauden ja uhmaikäisen vuoksi niin poikki, että seksi on aina viimeisenä mielessä.

Vierailija
11/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mulle. Hyvin yleistä jopa.

Vierailija
12/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on onnessaan, jos onnistuu jotenkin välttämään lähentely-yrityksiäni kaksi viikkoa!

Mä olen aina viikon jälkeen aivan hajalla, jännää miten noin pieni asia (muna pilluun -efekti) vaikuttaa henkiseen hyvinvointiin niin paljon.

Vierailija
13/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on vaikeampaa, mutta en mä nyt kahdessa viikossa eroa ala suunnitella.

Vierailija
14/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan miehellä. Itsellä olisi tehnyt jo moneen kertaan mieli, mutta onnesi elämässä on muutakin mietittävää ;)

Vierailija
15/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin muutaman viikon pahasti sairaana, jolloin en jaksanut/pystynyt seksiin. Mies ei edes ehdotellut, eikä kärttyisyyttä ollut havaittavissa.

Normisti seksiä 2-4 kertaa viikossa, lomalla joka päivä kerran tai kahdesti.

Vierailija
16/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään. Riippuu seksittömyyden syistä olisiko kärttyisä varmaan. Esim. jos olen sairas ei toki odota seksiä, mutta koska yleensä meillä on seksiä lähes päivittäin niin ilman syytä 2 vkon tauko varmaan ihmetyttäisi.

Vierailija
17/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittais suuresti, ilmottasin miehelle että peiton on syytä alkaa heilua pikku hiljaa jos mielii mua nurkissaan kattella jatkossa.

Vierailija
18/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin elää lopun elämääni ilman seksiä. Se on mulle vaan yksi läheisyyden muoto ja niitä on monia muitakin. Mies varmaan voisi huonosti. Siksipä yritänkin huolehtia, että seksiä olisi ainakin kerran kahdessa viikossa, vaikka itse en sitä kaipaisikaan.

Vierailija
19/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus meillä oli 9kk ilman seksiä, ei mitään ongelmaa.

Nytkin on jo 3kk mennyt ja vielä ainakin 2vk joutuu olemaan ilman.

Vierailija
20/66 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä aina kun siihen on aikaa ja jommellekummalle tulee aihe mieleen. Mutta hyvinkin voi joskus kiireiden lomassa mennä pari kolmekin viikkoa, että eipä tosiaankaan tule mieleen. Sitten taas vastaavasti voi olla pari kolmekin viikkoa, että joka ilta tulee mieleen.

Mutta ei siis olisi mikään ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä