Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pieni nainen

Vierailija
25.07.2011 |

Olen haaveillut pienikokoisesta naisesta. pienet rinnat laiha ja max 150 pitkä. onko kokemuksia millaista on touhuta tuollaisen kanssa. olisi niin siistiä päästä koe ajolle...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen 12v. kokoinen nainen nauraa ;)))

Vierailija
22/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no... erittäin laiha, pieni rintainen, kapea lantioinen... alle 150cm nainen... mies joka seksuaalisesti kiihottuu tämän mallisista naisista.

Ok aloitetaan parisuhde...

Mitä sitten kun perheen tytti kasvaa äidin mittoihin ja edellä mainittuihin muotoihin?

Kaipa minullakin on identiteettini hukassa, pidän ajatusta noin lyhyistä naisista edelleen vähän arveluttavana ehkä se olen vain minä... näillä kriteereillä tämä skenaario ei oikeasti olisi todellinen.

*huokaisee helpotuksesta*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella joka oikeasti on tuon mittainen eli minulla. Identiteettikriisi on jatkuvaa ja kuittailua kuulee. Painoin ennen lapsia 38kg ja pituutta 149cm. Nyt 15kg enemmän joten olen pieni ja pyöreä eikä sekään naurata. Korkokantakengät näyttävät lähinnä naurettavilta mutta onneksi pojilleni olen silti maailman ihanin äiti vaikka olenkin pieni. Ja pitkä mieheni (183cm) rakastaa minua edelleen.

Vierailija
24/35 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että teillä menee hyvin :)

Samannäköisyys on usein maagista lapsissa ja heidän vanhemmissaan.

- Kumpi lapsista on ohukainen ja kumpi paksukainen?

Vierailija
25/35 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaukoidästä löytyisi varmaan helpommin.

Lähde lomalle sinne, ja tee se koeajo siellä.

Vierailija
26/35 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaahan vaan, siellähän pedareille lautoja löytyy.

Vierailija
27/35 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut pienikokoisesta naisesta. pienet rinnat laiha ja max 150 pitkä. onko kokemuksia millaista on touhuta tuollaisen kanssa. olisi niin siistiä päästä koe ajolle...

On kokemusta. Pieni ja kiltti on hyvä, pieni ja vihainen ei. Vihaiseksi nainen tulee viimeistään, jos häntä pidetään automallina jota koeajetaan ja jonka ominaisuuksia vertaillaan.

Vierailija
28/35 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnatkin on pienet, mutta kiinteät. Monet miehet pitävät pienistä naisista, sen olen huomannut ;).

Nuorempana huvitti, kun joku tuli iskemään ja meni tyyppisesti kyykkyyn viereeni. Voitte olla varmoja, että flaksi ei käynyt tuolla tyylillä :DD.

Vierailija
29/35 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu mukavalta kun olen itse 152 ja miehelleni kelpaa kyyti. Eikä kyllä ole mikään häiriintynyt tai pedofiili...

Vierailija
30/35 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuon kokoinen 9-10 -vuotiaana että katsele sellaisia.

Vierailija
31/35 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää nämä pienten naisten haukkujat. Taitavat itse olla häiriintyneitä sekopäitä. Minulla naisista on aivan samat kriteerit kuin ketjun aloittajalla. Ja hyvin menee!

Vierailija
32/35 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen pienille ja ketterille naisille? Itse lienet kömpelö honkkeli.

Olin tuon kokoinen 9-10 -vuotiaana että katsele sellaisia.

Vierailija
33/35 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voisi olla kivaa kokeilla pienenä naisena oloa ja saada isoa mulkkua. Pidän siis pienikokoisia ja siroja naisia seksikkäinä. He ovat sängyssä ketteriä ja helppoja käsitellä.

Oletko kateellinen aikuisilta eikä nappuloilta näyttäville naisille?

Vierailija
34/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voisi olla kivaa kokeilla pienenä naisena oloa ja saada isoa mulkkua. Pidän siis pienikokoisia ja siroja naisia seksikkäinä.

Ei tuo mahdotonta ole nytkään, osta seksikaupasta minihame sekä kunnon iso jolly-dildo ja kokeile miltä se hanurissa tuntuu. Jos sinua fantasioissasi isot munat pyörii niin problem solved!

Vierailija
35/35 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot munatkaan ei ole fantasiaa, vaan housuissa pullottaa ihka oma sellainen :)

Ei tuo mahdotonta ole nytkään, osta seksikaupasta minihame sekä kunnon iso jolly-dildo ja kokeile miltä se hanurissa tuntuu. Jos sinua fantasioissasi isot munat pyörii niin problem solved!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän