pieni nainen
Olen haaveillut pienikokoisesta naisesta. pienet rinnat laiha ja max 150 pitkä. onko kokemuksia millaista on touhuta tuollaisen kanssa. olisi niin siistiä päästä koe ajolle...
Kommentit (35)
Jaa no... erittäin laiha, pieni rintainen, kapea lantioinen... alle 150cm nainen... mies joka seksuaalisesti kiihottuu tämän mallisista naisista.
Ok aloitetaan parisuhde...
Mitä sitten kun perheen tytti kasvaa äidin mittoihin ja edellä mainittuihin muotoihin?
Kaipa minullakin on identiteettini hukassa, pidän ajatusta noin lyhyistä naisista edelleen vähän arveluttavana ehkä se olen vain minä... näillä kriteereillä tämä skenaario ei oikeasti olisi todellinen.
*huokaisee helpotuksesta*
naisella joka oikeasti on tuon mittainen eli minulla. Identiteettikriisi on jatkuvaa ja kuittailua kuulee. Painoin ennen lapsia 38kg ja pituutta 149cm. Nyt 15kg enemmän joten olen pieni ja pyöreä eikä sekään naurata. Korkokantakengät näyttävät lähinnä naurettavilta mutta onneksi pojilleni olen silti maailman ihanin äiti vaikka olenkin pieni. Ja pitkä mieheni (183cm) rakastaa minua edelleen.
Ihana kuulla, että teillä menee hyvin :)
Samannäköisyys on usein maagista lapsissa ja heidän vanhemmissaan.
- Kumpi lapsista on ohukainen ja kumpi paksukainen?
mutta kaukoidästä löytyisi varmaan helpommin.
Lähde lomalle sinne, ja tee se koeajo siellä.
Thaimaahan vaan, siellähän pedareille lautoja löytyy.
Olen haaveillut pienikokoisesta naisesta. pienet rinnat laiha ja max 150 pitkä. onko kokemuksia millaista on touhuta tuollaisen kanssa. olisi niin siistiä päästä koe ajolle...
On kokemusta. Pieni ja kiltti on hyvä, pieni ja vihainen ei. Vihaiseksi nainen tulee viimeistään, jos häntä pidetään automallina jota koeajetaan ja jonka ominaisuuksia vertaillaan.
Rinnatkin on pienet, mutta kiinteät. Monet miehet pitävät pienistä naisista, sen olen huomannut ;).
Nuorempana huvitti, kun joku tuli iskemään ja meni tyyppisesti kyykkyyn viereeni. Voitte olla varmoja, että flaksi ei käynyt tuolla tyylillä :DD.
Tuntuu mukavalta kun olen itse 152 ja miehelleni kelpaa kyyti. Eikä kyllä ole mikään häiriintynyt tai pedofiili...
Olin tuon kokoinen 9-10 -vuotiaana että katsele sellaisia.
Minua ärsyttää nämä pienten naisten haukkujat. Taitavat itse olla häiriintyneitä sekopäitä. Minulla naisista on aivan samat kriteerit kuin ketjun aloittajalla. Ja hyvin menee!
Oletko kateellinen pienille ja ketterille naisille? Itse lienet kömpelö honkkeli.
Olin tuon kokoinen 9-10 -vuotiaana että katsele sellaisia.
Joskus voisi olla kivaa kokeilla pienenä naisena oloa ja saada isoa mulkkua. Pidän siis pienikokoisia ja siroja naisia seksikkäinä. He ovat sängyssä ketteriä ja helppoja käsitellä.
Oletko kateellinen aikuisilta eikä nappuloilta näyttäville naisille?
Joskus voisi olla kivaa kokeilla pienenä naisena oloa ja saada isoa mulkkua. Pidän siis pienikokoisia ja siroja naisia seksikkäinä.
Ei tuo mahdotonta ole nytkään, osta seksikaupasta minihame sekä kunnon iso jolly-dildo ja kokeile miltä se hanurissa tuntuu. Jos sinua fantasioissasi isot munat pyörii niin problem solved!
Isot munatkaan ei ole fantasiaa, vaan housuissa pullottaa ihka oma sellainen :)
Ei tuo mahdotonta ole nytkään, osta seksikaupasta minihame sekä kunnon iso jolly-dildo ja kokeile miltä se hanurissa tuntuu. Jos sinua fantasioissasi isot munat pyörii niin problem solved!
Aikuinen 12v. kokoinen nainen nauraa ;)))