Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pieni nainen

Vierailija
25.07.2011 |

Olen haaveillut pienikokoisesta naisesta. pienet rinnat laiha ja max 150 pitkä. onko kokemuksia millaista on touhuta tuollaisen kanssa. olisi niin siistiä päästä koe ajolle...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ketjun pieniä naisia arvostelevat. Miksei joku meistä saisi pitää? Pitäähän moni pitkistä, hoikista malleistakin, vaikka heitäkin voisi moittia vaikka syömishäiriöisiksi honkkeleiksi.

Meillä minä olen pieni 151cm ja pyöreähkö bmi 26. Lapset ovat normaalipainoisia, eikä kumpikaan olen erityisen lyhyt. Mieheni on normaalissa miehen mitassa ja tykkää minusta kuitenkin. So, keneltä se on pois?

Vierailija
2/35 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset haukkuu suoraan miehiä jotka pitävät lyhyistä naisista pedofiileiksi. En nyt ymmärrä tuota yhtälöä ja samat naiset varmasti haukkuvat miehiä seksistisiksi sioiksi jotka haaveilevat isoista rinnoista.

Kyllä ihmisen ajatuksenjuoksu ja estoisuus on joskus hämmästyttävää. Onhan se aika hurjaa että joku tulisi haukkumaan pedofiiliksi jos sanon että tykkään lyhyistä naisista, eihän siinä ole mitää järkeä, en edes osaisi kuvitella sitä loukkaukseksi kun juttu on niin käsittämättömällä tasolla.

Tsemppiä kaikille lyhyille ja kyllä teistä tykätään enemmän kuin luulette, älkääkä ihmeessä menettäkö itsetuntoanne moisen takia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielenkiintoisinta näissä pienikokoisissa naisissa se kuinka ison kalun he pystyvät ottamaan sisäänsä, ei heti arvaisi.

Vierailija
4/35 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei kullin pituus miehen kokoon.

mutta mielenkiintoisinta näissä pienikokoisissa naisissa se kuinka ison kalun he pystyvät ottamaan sisäänsä, ei heti arvaisi.

Vierailija
5/35 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en voi tälle mielikuvalle "pienistä naisista" mitään. Meitä on jota se todella arveluttaa.

En epäilisi, ettetkö voisi jakaa tätä ajatusta jonkin pienen leikkikentän kulmapenkillä istuvan sedänkin kanssa, ehkäpä vielä tovin rupatellakkin.

Vierailija
6/35 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei kullin pituus miehen kokoon.

Voi luoja...tällä palstalla näköjään aina oppii jotain uutta ihmisen anatomiasta. Aasiassa asuvana naisena täytyy sanoa että surullista ja järkyttävää miten tällä palstalla puhutaan aasialaisista naisista, hyvin halveksien, esineinä. Ovatko aasialaiset naiset vain pelkkiä miehen palvelijoita, seksiorjia valkoiselle miehelle? Itselläni on monta hyvää aasialaista ystävää. He ovat kauniita, korkeasti koulutettuja, kansainvälisiä, ja muutama heistä ansainnut miljoonaomaisuuden bisneselämässä. Raivostuttaa nämä iänikuiset streotypiat!

Vierailija
7/35 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 157 pitkä, joten en pidä itseäni erityisen pienenä. Olen harrastanut aina urheilua, joten olen aika lihaksikas enkä mielestäni mitenkään siro. No, painoakin on noin 56 kg, joten se siitä siroudesta - mulla on esim. erittäin muhkea, lihaksikas peppu. Mutta miehet kyllä kutsuvat mua pieneksi, esim. eilen rakastajani sanoi, että mua on kiva pyöritellä, kun olen niin pieni. Kommentoin siihen, että miten niin pieni? Mikä mussa on niin pientä? Hän ei osannut selittää. Mulla on hartiaa ja hauista enemmän kuin kellään muulla naisella meillä töissä. Miten voin olla "pieni"? Koska olen lyhyt? En vaan tajua. Mun mielestä sirot ihmiset on pieniä, ei tällaiset "jytkyt".

Vierailija
8/35 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteellinen sänkykumppani, koska sinulla on voimaa liikuttaa itseäsi etkä ole pelkkä siro ja pieni nukke. Pieni on ehkä väärä sana, parempi olisi kompakti.

Miten voin olla "pieni"? Koska olen lyhyt? En vaan tajua. Mun mielestä sirot ihmiset on pieniä, ei tällaiset "jytkyt".

Vierailija
9/35 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin pieniä naisia kuin thaikkuja ja muita aasialaisia. Ja kyllä he kaikki voivat ottaa 20/5 patukan tyveä myöten yleensä. Tsoin aasialaiset eivät ole tottuneet niin isoon, kun keskipituus sielläpäin lienee 10 cm.

Voi luoja...tällä palstalla näköjään aina oppii jotain uutta ihmisen anatomiasta. Aasiassa asuvana naisena täytyy sanoa että surullista ja järkyttävää miten tällä palstalla puhutaan aasialaisista naisista, hyvin halveksien, esineinä. Ovatko aasialaiset naiset vain pelkkiä miehen palvelijoita, seksiorjia valkoiselle miehelle? Itselläni on monta hyvää aasialaista ystävää. He ovat kauniita, korkeasti koulutettuja, kansainvälisiä, ja muutama heistä ansainnut miljoonaomaisuuden bisneselämässä. Raivostuttaa nämä iänikuiset streotypiat!

Vierailija
10/35 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset haukkuu suoraan miehiä jotka pitävät lyhyistä naisista pedofiileiksi. En nyt ymmärrä tuota yhtälöä ja samat naiset varmasti haukkuvat miehiä seksistisiksi sioiksi jotka haaveilevat isoista rinnoista. Kyllä ihmisen ajatuksenjuoksu ja estoisuus on joskus hämmästyttävää. Onhan se aika hurjaa että joku tulisi haukkumaan pedofiiliksi jos sanon että tykkään lyhyistä naisista, eihän siinä ole mitää järkeä, en edes osaisi kuvitella sitä loukkaukseksi kun juttu on niin käsittämättömällä tasolla. Tsemppiä kaikille lyhyille ja kyllä teistä tykätään enemmän kuin luulette, älkääkä ihmeessä menettäkö itsetuntoanne moisen takia!

ja kieltämättä kommentit ap:ta kohtaan eivät ole pelkkaa pahantahtoisuutta. Te pienemmät rouvat, oliko aloitus teitä kunnioittava?

Mtta vertailuna, varmaan joku kehityspsykologi osaisi valistaa, että mikä siinä on takana, jos mies on erityisen kiinnostunut isoista rinnoista.

Mutta hyvät rouvat ja neidit, toinen äidista ja toinen tyttärestä.

Ja kieltämättä pienempää on kiva "pyöritellä" ja pienempikin mies voi tuntea "urokseksi". (tuleekohan tästä nyt sitten huutoa?)

Vierailija
11/35 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lihavat ja rumat olla kateellisia siroille naisille.. Ihan ymmärrettävää tässä selluliitin maailmassa :D

Vierailija
12/35 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikulla innostuin lukemaan tätä palstaa,kun tuttu löysi jonkun hauskan jutun ja pisti yhden linkin.

Kohtuu säälittävää,että pääsääntöisesti täällä jaksaa takakammarin pojat vääntää tarinaa päivästä toiseen. Jollain kai niidenkin täytyy elämäänsä täyttää.

Olen ollut elämäni aikana aika monenlaisten naisten kanssa sängyssä ja fyysinen olemus ei ole ikinä korreloinut hyvää seksiä.

Pienillä naisilla ei ole aina pieni pimppi ja isoilla naisilla iso! Piste.

Ja sillä munan pituudella ei todellakaan ole mitään merkitystä. Jos on...jotain muuta on viturallaan.

Maailmasta löytyy luonnonaarteita,joilla on fyysinen olemus hieman erilainen toisiin verrattuna. Mitä sitten? Se on elämää.

Pieni,iso,laiha,runsas...

Voi vittu.

Esimerkkinä mainittakoon,että olin esimerkiksi taannoin yhden strippari/alusvaatemallin kanssa sängyssä. Tyttöparka oli niin epävarma itsestään,että teki mieli vaan halata,keittää aamupuuroa ja saattaa kouluun. Kaunis kuin mikä,mutta eipä paljon auttanut. Juteltiin ja juotiin teetä koko yö.

Nainen on haluttava,kun seisoo omilla jaloillaan ja on ylpeä itsestään. Äitiys on helvetin seksikästä. Me miehet kun emme voi kuunaan ymmärtää äitinä olemista. Me vaan katsellaan vierestä ihaillen.

Nojoo..turhapa tänne on kirjoitella,mutta tulipa sanottua.

Takakammarin pojat jatkakoon tästä..

Vierailija
13/35 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä takakammarin pojalla olisi takaholvi auki noin tietävälle herrasmiehelle.

Voisit kuin ori siittää tätä tammaa! Mikä parasta, alusvaatemallia minusta ei edes tekemällä saa ;)

Rakkaudella itkulle

Vierailija
14/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vähän semmoseen nuo kriteerisi sopivasta "naisesta" viittaavat...

Vierailija
15/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähintäänkin arveluttavaa.

Sinulla taitaa olla jotain ongelmia seksuaali-identiteettisi kanssa. Naisen koko ja pituus on vain eräitä fyysisiä ominaisuuksia. Dorka.

Kukaan terve ihminen ei haaveile seksistä lapsen kanssa. Ja vähän semmoseen nuo kriteerisi sopivasta "naisesta" viittaavat...

Vierailija
16/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seksi hienoa :) Pieni nainen = tiukka pillu.

Yhdessä olimme 6 vuotta.

Ei tähän mitään pedofiilia tarvita, monet aikuiset naiset ovat alle 160 cm. Siitä vain kimppuun ja pimppuun, suosittelen!

Vierailija
17/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin 13-kesäisille tyttösille. Siellä etsitään hoikkaa, pienirintaista jne "naista" ja halutaan päästä "opettamaan" heitä...

Itsekin olen alle 160cm pitkä nainen, mikä on loppujen lopuksi aika yleinen pituus suomalaisten naisten keskuudessa. Mutta aika harvassa lopulta on aikuinen nainen jolla pituutta alle 150cm.

Vierailija
18/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailin viime vuonna n. 150-senttisen, hoikan call girlin luona. Olen aiemmin nainut vain selvästi isokokoisempia.

Pillu oli tiukka ja rinnat pienehköt ja kiinteät. Takaapäin pannessa olisin kaivannut hieman pulleampia pakaroita puristeltavaksi, mutta lähtihän se lasti kun aikani jyystin.

Vierailija
19/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on verrata lapseen koska meitä pienikokoisia myös on... Tosin en ole enää 2 lapsen jälkeen kovin laiha, painaan 55kg, pituutta 149cm. Mieheni on 170cm, tykkää pienuudestani vaikka itse koen sen edelleen 36-vuotiaana välillä ongelmaksi... tunnen olevani vain osittain nainen eikä kukaan koskaan katso perääni, muutoin kuin ihmetellen...

Vierailija
20/35 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika harvassa lopulta on aikuinen nainen jolla pituutta alle 150cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän