Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uudehko miesystävä...mammanpoika ??

Vierailija
25.07.2011 |

mulla siis mies, jonka kanssa yhdessä reilu puoli vuotta nyt. meillä oli lomasuunnitelmia yhdessä, muttei kuitenkaan mitään hotellia tms varattuna. nyt sitten kaikki yhteiset suunnitelmat peruuntui, kun miehen äiti tulee poikansa luo kolmeksi viikoksi. äiti asuu siis ulkomailla. mä vedin tästä herneen nekkuun, koska äiti oli itse ehdottanut kahta viikkoa, mutta tää mun mies oli sitten vängännyt että kun äiti maksaa kalliit lentoliput niin olis nyt sen kolme viikkoa...

kyllä harmittaa kun yhteinen kesäreissu ja yhdessäolo lomalla jää tekemättä. kommentteja....

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä taidan nyt ottaa etäisyyttä, tuntuu että olen ollu siinä rakastumisen alkuhuumassa paljon enemmän kuin mies.. toisaalta mies on minusta mustis jne että en ihan yksin tunne olevani tunteiden kanssa.

suunnittelin jo reissua sitten vaikka yksin, mutta nauttisiko siitä sitten, mitäs mä yksin missään kiertelen..

ap taas

Vierailija
22/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä taidan nyt ottaa etäisyyttä, tuntuu että olen ollu siinä rakastumisen alkuhuumassa paljon enemmän kuin mies.. toisaalta mies on minusta mustis jne että en ihan yksin tunne olevani tunteiden kanssa.

suunnittelin jo reissua sitten vaikka yksin, mutta nauttisiko siitä sitten, mitäs mä yksin missään kiertelen..

ap taas

ap taas

OK, nyt alkaa olla jo aika paljon huolestuttavia juttuja: mustasukkainen, yksi lyhyt seurustelusuhde, vaikea irtautua vanhemmista...

Kun yksi ovi sulkeutuu, niin jossain lävähtää kymmenen muuta auki. Sulla on edessä mahdottoman mukava loma, usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taas

ap taas

OK, nyt alkaa olla jo aika paljon huolestuttavia juttuja: mustasukkainen, yksi lyhyt seurustelusuhde, vaikea irtautua vanhemmista...

Kun yksi ovi sulkeutuu, niin jossain lävähtää kymmenen muuta auki. Sulla on edessä mahdottoman mukava loma, usko pois.

Vierailija
24/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aikuinen mies ilmoittaa tyttöystävälleen, että äiti on aina ykkönen.

Varmaan jostain tosesta kulttuuritaustasta kyse. Varmasti monissa muissakin asioissa tulee vastaan hyvin erilaisia näkemyksiä siinä tapauksessa.

Mutta jos kyse on kantasuomalaisesta miehestä, tuo on kyllä erikoista.

Vierailija
25/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isä on ykkönen? Tai edes laittaisi isän ja poikaystävän tärkeysjärjestykseen.

Kuulostaa kyllä vähän hassulta. Minä haluaisin uteliaisuuttani tavat äidin. Onnistuisiko ap? Pääsisitkö tapaamaan äitiä? Olisi kiva nähdä miten äiti ja poika tulevat toimeen. Onko poika vain riippuvainen äidistään vai onko riippuvuussuhde molemminpuolinen.

Vierailija
26/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavata miehen äitiä tällä kertaa...varmaan sitten kun/jos suhde on jatkunut pidempään. mies ei siis aio esitellä, mutta se ei ole mulle mikään ongelma, ehtii joskus myohemminkin.

Vierailija
27/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä elämänsä kahdelle naiselle tapaamista? Kuule, tää alkaa kuulostaa aina vain heikommalta jutulta. Ymmärrän jos ei nyt ihan kuukauden tai parin seurustelun jälkeen esitellä. Mä olen päässyt tapaamaan kaikkia miehen vanhempia viimeistään n. kuukauden, kahden seurustelun jälkeen.

Etköhän sinä fiksuna naisena löydä itsellesi paremmankin kumppanin. Tässä on mun mielestä jonkinlaista kunnioituksen puutetta sua kohtaan. Menette näköjään kokolailla miehen ehdoilla.

Vierailija
28/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut 30+ miehet yhä asuvat äitinsä luona, vaikka lapsia olisivat päässeet siittämäänkin. ei taida olla sellaisesta kysymys... jos käy töissä, oma kämppä edes, niin ei hätää. sellaisesta sanoisin mammanpojaksi, että ikää joku 34v.ikinä asunut omassa asunnossa/naisen kanssa (tilapäisesti ehkä pari kk kerran elämässä naisen kämpässä), ei tehnyt töitä ja kitisee joka asiasta ja oikeasti juoksee mamin luo joka ikisessä asiassa... jos olisit samassa tilanteessa itse kuin mies nyt, mitä tekisit?

Vierailija
29/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisessa tilanteessa etten vanhempiani tavannut kuin n. kerran vuodessa, välimatkan takia.

jos olisin itse samassa tilanteessa nyt hemmetti soikoon olisin kyllä äitini kanssa sopinut vierailun ajankohdan niin, että miehen kanssa jää edes muutama päivä yhteistä lomaa.

ap

Vierailija
30/30 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni luota vaistoosi ja juokse kauas!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi