Puiset kirjaimet lapsen oveen, penni ja lilli
Heipsan :)
Olen ajatellut hankkia meidän neidin huoneen oveen puiset nimikirjaimet, mutta kertokaapas mistä löytäisin hyvät? Löysin netistä ihania kirjaimia Pennin ja Lillin sivuilta, jotka tehdään mittatilaustyönä; ovat aikas arvokkaita...
Hyviä ideoita?!
Kommentit (11)
Siis noi Sinellin kirjaimet on sellaisia pieniä, alle 5cm korkeita, ja niin oli Stokkallakin. Kävin vasta noilla sivilla, ja nuohan oli paljon isompia. Mutta oli kyllä hintaakin!
Jos on pidempi nimi, menee koko ovi.
Ja muutenkin... Veikkaan että viimeistään 7-vuotias sanoo, että nuo ovat vauvamaiset.
joo, saa melkein mistä vaan mut, mä haluan vähä erilaiset kirjaimet enkä tusinatavaraa. Lisäksi haluan että ne kirjaimet olis vähä isommat, ei mitään 5 cm korkeita... Onko ne maalaamattomat minkä kokoisia? Näitä Pennin ja Lillin kirjaimia sais 12cm, 15cm ja 20cm korkeina.
ehditkin vastata tuosta kirjain koosta. Ne sais kiinnitettyä joko nauhoilla tai tarralla niin saisihan ne sit pois jos alkavat olla vauvamaisia :D sepä ongalmana onkin ku noita isompia ei löydy ku mä just haluisin oveta näyttävän :)
jotka ovat tarpeettomat parin vuoden päästä?
Ei kuulosta kovin järkevältä. Voithan teettää sillä huoneen omistajalta nimitaulun siihen oveen ja vaikka suurennuttaa sen ja panna hienot kehykset.
Siellä Stokkalla oli myös tosi isoja kirjaimia, mutta ne oli niitä valkoisia joista kirjoitellaan HOME tms. johonkin hyllylle...
Luulis kyllä ihan maalaamattomia löytyvän noista askartelukaupoista isompiakin, mä halusin just noita pieniä niin en muita katsellutkaan.
t. 2
en uskonut hermostuttavani näillä kysymyksillä ketään, mutta niinpä muutama kerkesi jo hiiltyä ja tiuskia siellä... Anteeksi jos olen asiasta innoissani ja innokkaana laittamassa tyttöni huonetta :) puukirjaimet eivät kuitenkaan ole tässä elämässä se tärkein asia eikä kovinkaan vakava, minun mielestäni! Ne myös saa pois ovesta, ilman että koko ovea tarvitsee vaihtaa... :DD
Tuntuu että vierailisi jossakin näkövammaisen kodissa, jos siellä lukee jo eteisessä että HOME ja keittiössä KITCHEN ja sitten puolisokeille lapsillekin omat opasteet HELMIINA ja AKUSTI...
niin Sinellistä ainakin saa, siis maalaamattomia. Taisi olla 20 senttiä kappale, eli edullista on vaikka olisi pidemmätkin nimet. Itse kävin just ostamassa, nyt pitäis vielä maalata. Akryylimaalit on hyvät noihin, peittää ja kuivuu hyvin.
Jumbon Stokkalla oli ainakin kahta erilaista, ne maksoi muistaakseni noin 2.90/kirjain...