Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi, että Norjan murhaaja on hyvännäköinen vaalea viikinki!

Vierailija
25.07.2011 |

Vähemmän olisi seuraajia ja ihailijoita, jos olisi selkeästi urpon näköinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla, jos ihailee tuollaista persoonaisuushäiriöistä tappajaa. Ja mä oon kyllä eri mieltä sen komeudesta.

Vierailija
2/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea se oli! Sekopää, tunteeton, empatiakyvytyön. En voi ymmärtää hänen tekojaan, en hyväksy missään nimessä, olen itsekin vasemmalla. Mutta hyvännäkönen se piruvie oli/on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut, nuoret häiriintyneethän näitä seuraa.. mutta tuo nyt on näistä murhaajista sellainen tavallisen, jos ei nyt suoraan komean, näköinen ja ehkä herättää ajatuksia "Jos tuo niin miksen minäkin".

Vierailija
4/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen kuvaa katsoessa "tyly ja kylmä prinssi", sen kasvoissa ei ollut mitään lämpöä.

Monacon Carolinen poika on muuten samantyyppinen mielestäni. Ehkä joidenkin mielestä komea, minulla tulee mieleen narsistinen playboy.

Vierailija
5/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyvännäköinen. Taitaa tuo ihmisten teurastaminen olla mammojen mieleen, tuo vähän glamouria poikaa ;D

Vierailija
6/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyvännäköinen. Taitaa tuo ihmisten teurastaminen olla mammojen mieleen, tuo vähän glamouria poikaa ;D

kaveri oli koulussa tyttöjen mieleen ja varmaan kaatoikin tarpeekseen, mutta ehkä sitten kyllästyi ja aatteen palo toi voimakkaamman tyydytyksen