Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko olevasi onnellisempi kun sinulla on useampi lapsi?

Vierailija
25.07.2011 |

Siis koskee useamman kuin yhden lapsen äitejä. Verrattuna siis siihen, että sinulla olisi vain yksi lapsi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun minulla on kaksi lasta. Lasten kannalta olisi onnellisempaa, jos niitä olisi muutama lisää, koska uskon sisaruuden olevan elämässä yksi suurista rikkauksista, tai ainakin mahdollisuus tämän rikkauden hyödyntämiseen.

Mutta oon vähän laiska ja itsekäs, siksi en halua enempää lapsia. Mutta ehdottomasti olen onnellisempi kahden lapsen äitinä, kuin yhden.

Vierailija
2/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas ehdottomasti, kun minulla on kaksi lasta ja myös tyytyväinen, koska en ikinä halunnut jättää perhettämme yksilapsiseksi. Mutta toki olin onnellinen silloinkin, kun lapsia oli vain yksi. Tosin voimakkaasti halusin toisen lapsen.

Kolmannesta joskus haaveilen, mutta en niin paljon kuin aikanani toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän, että sisaruus on rikkaus. Mutta kyllä elämä olisi helpompaa vain yhden kanssa. Nuo tappelevat koko ajan keskenään ja meteli on korvia huumaava. Sitten kun olen jommankumman kanssa kahdestaan, niin meininki on ihan erilaista. Lapsi on rauhallinen ja on tosi kiva olla yhdessä. Olen itse ainoa lapsi, joten olen kuitenkin iloinen siitä, että lapsillani on toisensa.

Vierailija
4/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan rehellisiä ollaan niin kyllä jokainen lapsi sen ekan jälkeen on vain vähentänyt onnellisuuttani.

Ja tällä en tarkoita ettenkö rakastaisi lapsiani, elämä on vaan muuttunut niin tajuttoman raskaaksi puurtamiseksi.

Vierailija
5/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väännöistä huolimatta.

Vierailija
6/6 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme niin uskomattoman onnellisia jo siitä ensimmäisestäkin lapsesta. Luulen, että oma onnellisuus olisi varmasti samaa luokkaa yhden (kuin nyt kahden lapsen kanssa), mutta lapsemme onnellisuutta oma sisarus on aivan varmasti lisännyt. Ovat toistensa parhaat ystävykset, tuki ja turva uusissa tilanteissa. Ja kyllähän se tekee itsellekin tosi onnellisen olon kun näkee miten rakkaita sisko ja veli ovat toisilleen.

Ehkäpä se toinen lapsi on sitä omaakin onnellisuutta siis lisännyt, mutta kaikkein selkeimmin se on onnellistuttanut meidän esikoisen elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi