Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulenarka kysymys tänään (Oslosta), lynkatkaa mutta kertokaa myös rehellisesti

Vierailija
24.07.2011 |

Olenko ainoa maailmassa, joka jollain tavalla ymmärtää myös Oslon Andreaksen tarkoitusperiä?

Hirveä teko kaiken kaikkiaan ja erittäin väärä, mutta tässä oli yhden ihmisen epätoivoinen teko tehdä maailmasta hänen mielestään parempi.

Olen surullinen uhrien puolesta, mutta surullinen myös ampujan puolesta..

???

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tehnyt töitä pedofiliasta tuomittujen kanssa ja he ovat yhtä vakuuttuneita tekojensa oikeutuksesta kuin sinä terrorismin ja tapon hyväksymisestä.

Olen oikeesti pahoillani sun puolesta, sua ei voi edes auttaa.

Vierailija
62/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osalta se valitettavasti puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon tehnyt töitä pedofiliasta tuomittujen kanssa ja he ovat yhtä vakuuttuneita tekojensa oikeutuksesta kuin sinä terrorismin ja tapon hyväksymisestä.

Olen oikeesti pahoillani sun puolesta, sua ei voi edes auttaa.

Oonks mie missään sanonu et hänen tekonsa oli oikeutettuja tai hyväksyisin ne.

Vierailija
64/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta on todellakin ihan liian vähän tälle murhamiehelle, mutta luulen, ettei se kovin pitkään vankilassa pysy hengissä. Lasten tappajat eivät kai nauti kovin suurta suosiota kiven sisässä. Luultavasti se tulee ulos jalat edellä muutaman vuoden sisällä...

Aivan järkyttävä teko, ja mies joutuu istumaan max.21 vuotta. Eli on 53 vuotias päästessään vankilasta. Tuollaista ihmistä ei oikeasti voi päästää enää koskaan tavallisten ihmisten keskuuteen. Ties mitä terroritekoja ehtii suunnitella vankilavuotensa aikana.

21 vuotta on aivan liian lievä tuomio 93 ihmisen murhasta.

Amerikassa kuolemantuomion sai mies, joka tappoi kaksi ihmistä. Katui tekoaan, ei mahdollisuutta. Yhteiskunta hoiti pois tappamalla.

En halua kuolemantuomiota käytäntöön, mutta verrattuna amerikkalaiseen, pääsee norjassa vähällä.

A.B.B:n ei pitäisi ikinä päästää enää ihmisten keskuuteen osaksi yhteiskunta vaarallisuutensa vuoks. Mies on psykopaatti.

Vierailija
65/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on mennyt pieleen hänen kohdallaan...

Vierailija
66/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF!

Vierailija
67/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF!

Vierailija
68/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappajaa. Kerro se, niin että me muutkin ymmärretään.

Vierailija
69/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole tässä ketjussa PUOLUSTANUT tappajaa.

Näköjään vain pari kirjoittakista kykenee erottamaan toisistaan YMMÄRTÄMISEN ja HYVÄKSYMISEN.

Ja kyllä, tuon viheliäisen ampujan manifestissä oli huumoria josta sai vaikutelman ihmisestä jonka äly riittää hahmottamaan mitä eroa on ymmärtämisellä ja hyväksymisellä.

Vierailija
70/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan ymmärtää tarkotusperiä ja ajatella vaan sitä että tyyppi haluaa muslimit ja marksismin sun muun "pahan" ulos Euroopasta. Tuo on hänen ajatusmaailmaa että väkivallalla pitää saada muslimit pois.

Kyllähän tyyppi kertoi miten muslimit on väkivaltasia itse, kysyi joko lapsesi, tyttäresi on liittynyt muslimiksi.

Eikös tuolla ollut jotain löpinää sodasta ja koska nuoret on tulevaisuus ja vallassa päätöselimissä on nämä puolueet niin siinä mielessä "ymmärrän" kohteet. Enkä missään nimessä puolusta tekoa, sitä alkuunkaan hyväksy tai sympatiaa heru tekijälle!

Mutta uskon että tämä kohde osui kovaa ja sitäkautta voi ajatella miten kiemuraan tyyppi ajattelee.

Olen saman ikänen kun toi mies. Olen koittanut tässä kotiäitinä ymmärtää miten joku alkaa ajattelemaan noin, 9 vuotta päässä pyörii tollasia. Ja ihan tarkotusmielessä hankkii maatilan että pääsee kokeilemaan pommeja?

Ajatella että tollanen heppu on viimeset pari vuotta varmaan aika aktiivisesti miettinyt mitä tekee, mikä on hänen liike? Tämä on isku nuorten puoluetta kohtaan on merkki myös niille muslimeille? Vaikka isku ei ollut suoraan heitä kohtaan niin se kaikki tarkoitus oli, näin minä tuon olen tähän mennessä koittanut pohtia.

Vierailija
71/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massamurhaamalla toisten ihmisten lapset maailma ei uskoakseni parane. =(

Vierailija
72/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleltään sairaan ihmisen.

Vierailija
73/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe mitään hyvää siinä, että menee ja tapaa nuoria ihmisiä. Tuolle tappajalle kuuluu elinkautinen vankeustuomio eristyssellissä sen lopun elämän ajaksi. Ei ulkoilua, ei tv:tä, ei vierailuja ei mitään viihdykkeitä.

Vierailija
74/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään hullun murhaajan tarkoitusperiä, eikä ne edes kiinnosta minua. Enkä ole surullinen murhaajan puolesta, hänen elämänsä on mielestäni niin turha, koska on tappanut niin monta ihmistä, eli olis parempi kuin häntä ei olis koskaan ollutkaan, ainoastaan ajattelin hänen äitiään ja muita mahdollisia läheisiään, tuntevatko syyllisyyttä, että ovat kasvattaneet tuollaisen hirviön, kyllä sen on pakko sieltä lapsuudesta osittain johtua....

Vierailija
75/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne siellä ymmärtää kans tätä ampujaa

Vierailija
76/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi eikä saa ymmärtää! Olen järkyttynyt että mielestäsi ihmisten tappamiselle voi olla joku oikeutus.

Vierailija
77/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hämärästi yrittää ymmärtää ihmistä, jonka mieli on noin pahasti kieroutunut. Voin siis esimerkiksi yrittää kuvitella miten jokin kauheus saa tietyllä tavalla alttiin henkilön kehittymään näin pahasti kieroon.

Mutta en voi ymmärtää hänen tarkoitusperiään, jos tässä siis viitataan hänen sekopäiseen manifestiinsta.

Vierailija
78/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat vain provoilla huvikseen, se on niin helppoa tämän herkän aiheen suhteen.

Vierailija
79/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavana juttuna, varsinkaan siihen liittyviä ilmiöitä. Mutta miten toinen pahuus voisi olla parempaa kuin toinen, eihän tuo mitenkään eroa muslimien harjoittamasta teoriasta.

Ja ehkä nämä muslimien vihaajat vihdoinkin uskovat, että 97% eurooppalaisesta terrorismista on tosiaankin muuta kuin muslimien tekosia, eli esim tämän kaltaisten psykopaattien. Tämä tilastollinen tosiasiahan ei mene ihan läpi tietyille tyypeille.

Vierailija
80/91 |
25.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnot ja ne joissa on helvettikäsite aiheuttaa paljon pahaa maailmassa. Se että ihmiset asetetaan ota tai jätä tilanteeseen ei johda koskaan hyvään. Kristillinen Jumala on juuri tällainen, kaikki muut uskonnot pois maanpäältä koska ne loukkaavat häntä. Teon tarkoitus oli inspiroida hävittämään muslimit maanpäältä. Pieni on kristillisten Jumala. Mietin vai mitä Jumala uskolla tekee...ankara koston Jumalahan se on tiedetään. Sairasta idologialtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi