Tulenarka kysymys tänään (Oslosta), lynkatkaa mutta kertokaa myös rehellisesti
Olenko ainoa maailmassa, joka jollain tavalla ymmärtää myös Oslon Andreaksen tarkoitusperiä?
Hirveä teko kaiken kaikkiaan ja erittäin väärä, mutta tässä oli yhden ihmisen epätoivoinen teko tehdä maailmasta hänen mielestään parempi.
Olen surullinen uhrien puolesta, mutta surullinen myös ampujan puolesta..
???
Kommentit (91)
mutta olkoon eli minua pelottaa kuinka tästä voi alkaa uusi "trendi", kauhea sanavalinta tässä yhteydessä, mutta siis koulusurmia apinoitiin ja kohta apinoi joku hullu tätäkin...
kun näitä ymmärtäjiä löytyy av:lla saati sitten muualla maailmassa?
mistä lienee keksinyt, ettei ole olemassa vääränlaisia tunteita?
Kuten jo aiemmin sanoin. Ei ole olemassa vääriä tunteita, vain vääriä tekoja. Ei kukaan voi hallita sitä, mitä tuntee.
http://www.nyyti.fi/palvelut/elamantaitokurssi/opi-elamantaitoa/tunnist…
Parisuhteessa olen vain ollut tavallisten kunnollisten miesten kanssa. En kaipaa rakkauden paloa, vaan arvostan tavallista arkea. Logia lukiessa vain tuntui, että tyypillä oli aika samanlainen huumorintaju kuin minulla. A usual day for me involves email farming, writing, sharing “moderate” resources from my book on debate groups to coach fellow cultural conservatives, smoking, eating chocolate lol, taking a daily 1 hour walk/motivational meditation and doing some occasional battlegrounds in WoW on my badass Horde resto druid. Side note; imagine if law enforcement would visit me the next days. They would probably get the wrong idea and think I was a terrorist, lol :o)
Hyvin oudolta vaikuttaa ajatuksesi. Olet varmaan niitä tyyppejä, jotka rakastuu tuntemattomiin rikollisiin ja haluaa lähetellä heille rakkauskirjeitä vankilaan ja uskoo parantavansa "rakkaudellaan" psykopaatit murhamiehetkin.
Ootko "sie" tuo 29 eli tuo jälkimmäinen lainaus oli hänelle, ei "siulle".
T: Jälikmmäisen lainauksen alunperin kirjoittanut.
Toisaalta, onhan hirmuhallitsijoillakin ollut monta ymmärtäjää. Ja maailma on muuttunut paremmaksi, kun ollaan tapetti miljoonia?
Tulee noita kirjoitusvirheitä, anteeksi niistä, täytyy lähteä nukkumaan kun ei enää ole skarppina.
Millainenhan olet puolisona ja kasvattajana.
Mutta olen hoitanut työkseni lapsia sekä yksityisesti että päiväkodissa. Näissä paikoissa ainakin olen ollut suosittu lapsien keskuudessa ja saanut esimiehiltäni kiitettävät arvostelut kehityskeskusteluissa.
Puolisona, sitä en tietenkään voi objektiivisesti arvioida, mutta ainakin edellinen eksäni on edelleen paras ystäväni, joten en ainakaan ihan hirveä tapaus voi olla.
niin kauan kuin ne ajatukset pitää pään sisällä.
Heti kun túot ne nettiin, se on rikollista!
voit ajatella pienessä pääkopassasi mitä haluat, mutta kun ne kirjoitat nettiin se on rikollista, josta saat rangaistukset. Ymmärrätkö?
Millainenhan olet puolisona ja kasvattajana.
Mutta olen hoitanut työkseni lapsia sekä yksityisesti että päiväkodissa. Näissä paikoissa ainakin olen ollut suosittu lapsien keskuudessa ja saanut esimiehiltäni kiitettävät arvostelut kehityskeskusteluissa. Puolisona, sitä en tietenkään voi objektiivisesti arvioida, mutta ainakin edellinen eksäni on edelleen paras ystäväni, joten en ainakaan ihan hirveä tapaus voi olla.
No sitten olet siinäkin suhteessa "sielun sisar" ampujan kanssa kun häntäkin kuvailtiin kivaksi ja tavalliseksi ihmiseksi kunnes teki sairaan tekosensa : D
hänestä humoristin. :-) lol
Voisitko kuvitella, että kukaan terroristi, joka haluaa itsensä otettavan vakavasti kirjoittaa avointa päiväkirjaa, jossa mainitsee valmistautuvansa koitokseen syömällä suklaata, kertomalla piilottaessaan tavaroitaan metsään ähisseensä siellä lapionsa kanssa tuntitolkulla suunnitelmien kustessa, mainitsevansa katsovansa True Bloodia, kun pihaan ajaa epäilyttävä auto jne. jne.
niin osa suunnitelmaa voi olla, että haluaa tehdä itsestään inhimillisen oloisen, koska tietää, että ihmiset tulee lukemaan tekstin.
hänestä humoristin. :-) lol
Voisitko kuvitella, että kukaan terroristi, joka haluaa itsensä otettavan vakavasti kirjoittaa avointa päiväkirjaa, jossa mainitsee valmistautuvansa koitokseen syömällä suklaata, kertomalla piilottaessaan tavaroitaan metsään ähisseensä siellä lapionsa kanssa tuntitolkulla suunnitelmien kustessa, mainitsevansa katsovansa True Bloodia, kun pihaan ajaa epäilyttävä auto jne. jne.
Kysymys ei ollu minulle, mutta vastaan... ampujahan oli/on sairas, S-A-I-R-A-S!!!
Hänestä voi kuvitella mitä vaan.
Ootko "sie" tuo 29 eli tuo jälkimmäinen lainaus oli hänelle, ei "siulle".
T: Jälikmmäisen lainauksen alunperin kirjoittanut.
kun hän purkaa asiaa täällä foorumilla.
Se, että kirjoitat tänne sairaita tunteitasi, tekee ne vääriksi.
joita pidetään kivoina ja tavallisina mahdollisina terroristina. Tällaisina aikoina toivoisin mieluummin olevani epäpidetty :D
Mie
No sitten olet siinäkin suhteessa "sielun sisar" ampujan kanssa kun häntäkin kuvailtiin kivaksi ja tavalliseksi ihmiseksi kunnes teki sairaan tekosensa : D
No sit mänt oikkeeseen osoitteeseen. Miten karjalainen tai ainakin itäsuomalainen ajattelee noin? Sieltä kait murteen perusteella olet, vaikka eihän kaikki ole samanlaisia kaikissa heimoissa.
Minä menen nyt nukkumaan, en jaksa enää väitellä, enkä ole karjalainen, joten saattoi tulla virheitä myös murteessa.
Hyvät yöt!
Äidit ovat kuorossa kertomassa, että kaikilla äideillä on välillä tuollaisia tunteita tai vähän vaikeaa. Niin miksi minun tunteistani tulisi vääriä kirjoittaessani ne tänne :)
No niin varmaan vihaat lastaskin, ei mua yllätä : (
Ainahan näitä ymmärtäjiä naisista löytyy. Mitä julmempi surmaaja sitä enemän hän saa vankilaan ihailijapostia ja rakkauskirjeitä naisilta, jotka ymmärtävät ja haluavat lohduttaa ja rakastaa näitä väärnymmärrettyjä poloisia ihmisiä, jotka ovat vain pikkuerehdyksessä surmanneet vaikkapa kiduttamalla muutaman pikkulapsen. Aina näihin surmiin löytyy syitä ja selityksiä ja näiden naisten mielestä ne syyt ovat aina jossakin muualla kuin siinä, että surmaaja on yksinkertaisesti paha ja julma ihminen, jolla ei ole minkäänlaista omaatuntoa tai kykyä empatiaan.
Että siitä vaan kirjeenvaihtokaveriksi tällekin massamurhaajalle, olet vain yksi kirjekaveri sadoista ymmärtävistä naisista. Mitä sitä suremaan raa´asti surmaatuja viattomia teinejä, kun voi sen sijaan ymmärtää ja olla kiinnostunut heidän teurastajastaan.