Miten tämä on mahdollista? (yliluonnollistako?)
Katsoin telkkaria ja menin mainoskatkolla käymään tupakilla... Tullessani takaisin tv oli kiinni ja johto irti seinästä! Pelottavaa...
Kommentit (9)
siitä läheltä ja telkkarin pistoke on ollut jo kauan löysällä. Sitten menit ulos, ja ilmavirta tai tärähdys kun laitoit oven kiinni, irrotti loput. Mulla on töissä yhdessä seinässä sama vika. Isot autot kun ajaa ohi, niin talo hieman tärisee ja muutamankin kerran lamppu sammunut. Tietokonetta en pidä kyseisestä syystä siinä pistorasiassa ollenkaan.
Joo, aloitin pari kuukautta sitten kun imetyskin loppui.
Eikö telkkarin kuvan pitäis näkyä epäselvästi, jos johto olisi huonosti pistorasiassa?
Kuulin tänään, että talossa, johon oli iskenyt salama, olivat kaikki pistokkeet lennähtäneet pistorasioista irti. Voisikohan virtapiikki tehdä saman?
Mutta miksi vain telkkarin johto oli irronnut, kun digiboksin ja dvd-soittimen johdot oli vielä seinässä... -ap
Irronnut? Lemmikkieläin irrottanut?
Itse epähuomiossa astunut johdon päälle tms. tavalla irrottanut?
Ei ole lemmikkejä, enkä ole voinut kävellä päältä kun ne johdot on tuolla nurkassa.
Kummaa kyllä...
...huom: HENKILÖKOHTAISESTI vastaanotettava suojasi mahdollista pimeää henkimaailaa vastaan - lämpimästi suosittelen, että ottaisit vastaan tämän omaan elämääsi :) http://www.sinuntahtesi.com/rakkaus.html
Oon yksin kotona. Tai no puolivuotias vauva nukkuu pinnasängyssä, tuskin oli sen tekosia.